Σάββατο 5 Απριλίου 2014

                             ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ           
                       ΠΡΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ


 ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ          

                                            
Η Διοίκηση του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου  αποφάσισε να συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία στις 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014 που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε.

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,σας καλούμε να συμμετάσχεται  στην απεργιακή συγκέντρωση την ΤΕΤΑΡΤΗ 09 ΑΠΡΙΛΙΟΥ και ώρα 10:00πμ στο Παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου



ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ, ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
• Άμεση κατάργηση του συνόλου των αντεργατικών μνημονιακών διατάξεων που οδήγησαν στο στραγγαλισμό των συλλογικών εργατικών δικαιωμάτων και εγγυήσεων.
• Να σταματήσει η λεηλασία των αποθεματικών της Πρόνοιας και το συνεχές κούρεμα του απονεμόμενου εφάπαξ των ξενοδοχοϋπαλλήλων.
• Άμεση κατάργηση της εμπλοκής της κρατικής εξουσίας στον προσδιορισμό του κατώτατου μισθού και ημερομισθίου. Αποκατάσταση της διαδικασίας, του περιεχομένου και της καθολικότητας ισχύος του συνόλου των όρων(μισθολογικών και λοιπών) της Ε.Γ.Σ.Σ.Ε. επαναφορά σε σταθερές βάσεις των πυλώνων του συλλογικού εργατικού δικαίου για την επεκτασιμότητα των συλλογικών συμβάσεων και τη μετενέργεια του συνόλου των όρων τους.
• Επαναφορά της μονομερούς προσφυγής στη Διαιτησία, για άμεση υπογραφή Κλαδικών Συμβάσεων στον Επισιτισμό και στα Ζαχαρώδη.
• Σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες-καμιά παρέμβαση στην αποτελεσματική άσκηση των δημοκρατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων και στο ισχύον πλαίσιο για την ελεύθερη συνδικαλιστική δράση και την απαγόρευση του lock out(ανταπεργία) των εργοδοτών.
• Επείγοντα μέτρα για την προστασία των εργαζομένων από τις απολύσεις και των θέσεων εργασίας πλήρους και σταθερής εργασίας. Αυστηρή προστασία των όρων εργασίας και της απασχόλησης ευάλωτων ομάδων (νέων, γυναικών, εργαζομένων πλησίον της σύνταξης)
• Αποτροπή των πολιτικών της ύφεσης, της αποβιομηχάνισης, των ιδιωτικοποιήσεων –εκποιήσεων - τεμαχισμού των Δημόσιων Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας και των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, όπως της αμυντικής βιομηχανίας και των ναυπηγείων. Διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των οργανισμών και επιχειρήσεων κοινωνικής ωφέλειας και των κοινωνικών αγαθών και υπηρεσιών.
• Πάταξη της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ και των ΚΑΡΤΕΛ. Μείωση των τιμών κι όχι μείωση των μισθών και των συντάξεων.
• Να μπει οριστικό τέλος στις πολιτικές φορομπηχτικής επιδρομής κατά των μικρομεσαίων, συγκαλυμμένης προστασίας των φοροκλεπτών κι των μεγαλοφειλετών, εκχώρησης του δημόσιου πλούτου σε πανίσχυρους εγχώριους και διεθνείς ομίλους, πολιτικές δραματικής υποβάθμισης της Υγείας, της Παιδείας, της Πρόνοιας και των Κοινωνικών Υπηρεσιών, πολιτικές βίαιης και αντιδημοκρατικής προσβολής των εργασιακών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ:
• Διασφάλιση από το Κράτος της βιωσιμότητας και των παροχών των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και την επαναφορά των κύριων και επικουρικών συντάξεων σε επίπεδα αξιοπρεπούς διαβίωσης.
• Κατάργηση των διατάξεων αποψίλωσης των δημόσιων υπηρεσιών από εργατικό δυναμικό(διαθεσιμότητα –κινητικότητα- απολύσεις).
• Δίκαιο φορολογικό σύστημα. Ελάφρυνση των μισθωτών και των συνταξιούχων από τα άδικα και υπέρμετρα βάση της φορολογικής επιδρομής.
• Αποτελεσματική προστασία της μητρότητας και της οικογένειας, ενίσχυση των δημόσιων υποστηρικτικών δομών για τη φροντίδα των παιδιών, των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία.
• Παράταση της αναστολής των πλειστηριασμών της πρώτης κατοικίας των εργατικών οικογενειών, για όσο χρόνο διαρκεί η κρίση, οι μνημονιακές δεσμεύσεις-πολιτικές και οι επιπτώσεις τους στα εισοδήματα των εργαζομένων.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ
Η κρίση, το έλλειμμα και το χρέος δεν προκλήθηκαν από τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και τους ανέργους οι οποίοι συνεχίζουν να σηκώνουν αποκλειστικά το βάρος για την αντιμετώπισή τους, απεναντίας είναι αυτοί που παράγουν, πληρώνουν φόρους και δημιουργούν τα πρωτογενή πλεονάσματα για τα οποία επαίρεται η Κυβέρνηση. Αντίθετα όσοι λεηλάτησαν το δημόσιο πλούτο όσοι συνεχίζουν να φοροκλέπτουν και να εισφοροδιαφεύγουν παραμένουν στο απυρόβλητο.
Οι προκλήσεις και τα προβλήματα είναι τεράστια. Για αυτό η ενότητα όλων των εργαζομένων, η συστράτευση και ο κοινός αγώνας είναι προαπαιτούμενα ώστε να ισχυροποιηθεί η δύναμη μας, στη διεκδίκηση των κοινών μας αιτημάτων, ώστε να επιβάλλουμε λύσεις φιλεργατικές και αναπτυξιακές προς όφελος του λαού και της χώρας.
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ   Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ στις 10π.μ.
Αντιστεκόμαστε ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Απαιτούμε ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Λέμε ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                            
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                         
 ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                                                                                                                                                                                                            
Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                                                              
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ                                                                   

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

                                                       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
                                                            01/04/2014
ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΕΚ ΝΕΟΥ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ.


To Δ.Σ.του Συνδέσμου ωs δύναμη συνέπειαs και ευθύνηs για τουs εργαζομένουs στα ξενοδοχεία του Ν.Λασιθίου υπέγραψε εκ νέου και διέσωσε την Τοπική Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίαs N.Λασιθίου.
Ο στόχοs μαs και η αγωνία μαs από την πρώτη στιγμή ήταν να υπογραφεί εκ νέου η Τοπική σ.σ.ε.Μία πολύ καλά δομημένη σ.σ.ε.σε σχέση με τηs Πανελλήνιαs Oμοσπονδίαs.
Η νέα σύμβαση εργασίαs είναι διετής και προβλέπει τη διατήρηση όλων των βασικών όρων προηγούμενων σ.σ.ε.Η ισχύs τηs νέαs Τοπικήs Συλλογικήs Σύμβασηs Εργασίαs αρχίζει από την 1/1/2014 και λήγει την 31/12/2015.
Προβλέπει την διατήρηση όλων των θεσμικών όρων.Συγκεκριμένα  17 ειδικότητες εργαζομένων που δεν έχει η πανελλήνια  π.χ Υπεύθυνοs προσωπικού, βοηθόs προισταμένηs,κόπτεs κρεάτων,Ηοstess,Υπάλληλοι μίνι μαρκετ - SPA, Γυμναστέs μέ πτυχίο, εργάτεs αποθήκηs,ακτών,πισίναs, φύλακες,DJ,Ανιματέρ  κ.τ.λ θα αμοιβόταν με τα 586ε.ενώ τώρα με την υπογραφή της Τοπικής σ.σ.ε.θα αμοίβονται όπως όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία  ανά κατηγόρια.
Το επίδομα μεταφοράs που είναι εξίσου μία πολύ σημαντική κατάκτηση και που δεν προβλέπεται στην πανελλήνια σ,σ,ε. παραμένει ωs έχει.
 Oι βασικοί μηνιαίοι μισθοί των εργαζομένων στο Ν.Λασιθίου διαμορφώνονται από 1/1/2014 ωs εξείs:(Μισθόs νέαs πανελλήνιαs συλλογικήs σύμβασηs εργασίαs +0,50% ) και από 1/1/2015 αυξάνονται κατά ποσοστό 1%.
Αναφορικά με τουs ενήλικουs κάτω των 25 ετών ισχύει και εξακολουθεί να εφαρμόζεται το 10% πάνω από τηs Εθνικήs Συλλογικήs Σύμβασηs Εργασίαs.
Εργασία κατά την 6η ημέρα τηs εβδομάδοs εφόσον προκύψει λόγω εξαιρετικήs αναγκήs ένεκα πληρώτητοs που θα υπερβαίνει το 70% των κλινών.Εάν οι μισθωτοί εργασθούν επι 8 ώρεs κατά την Κυριακή τουs ωφείλεται αμοιβή ενόs ημερομισθίου με προσαύξηση 75% αν είναι Σάββατο η άλλη εργάσιμη ημέρα τουs ωφείλεται αμοιβή ενόs ημερομισθίου,αλλά πάντα στα πλαίσια τηs ίσηs μεταχείρησηs των εργαζομένων, θα αυξάνει τιs μηνιαίεs αποδοχέs τουs και θα λειτουργεί υπέρ αυτών και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί απλή η συστηματική παράβαση του συστήματοs τηs πενθήμερηs εργασίαs που εξακολουθεί και ισχύει και όποτε συμβαίνει θα έχει εξαιρετικό χαραχτήρα λόγω τηs προαναφερθήσαs πληρότηταs και όχι από πρόθεση μη τήρησηs του συμφωνημένου πενθημέρου.
Θετικό ήταν ότι  στη συνάντηση παρευρέθηκαν  και συμφώνησαν οι συνάδελφοι από το Σωματείο των ξενοδοχοϋπαλλήλων Ιεράπετρας και του Επιχειρησιακού Σωματείου ΔΑΥΙΔ του Μακρύ Γιαλού.
Αρνητικό είναι ότι οι Ξενοδόχοι τηs Ενωσηs Ξενοδόχων Ιεράπετρας και Ν.Α Κρήτηs δεν συμμετείχαν και δεν υπέγραψαν την Τοπική σ.σ.ε.
Δυστυχώs επικράτησαν οι απόψεις  του σκληρού εργοδοτικού πυρήνα των Ξενοδόχων της περιοχής της Ιεράπετρας.      
Διατηρούμε ακέραιη την πεποίθηση ότι πράξαμε σωστά και θα αποδειχθεί προιόντοs του χρόνου.   
                  
                           ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                       Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ             ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ-ΦΑΖΟΥ            

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΕΑΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 μ.μ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ.

Εμείs οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό καταγγέλνουμε την απόφαση τηs Υπουργού κας Κεφαλογιάννη για την μεταφορά τηs Ανωτέραs Σχολήs Tουριστικήs Eκπαίδευσηs Aγ. Νικόλαου στο Ηράκλειο.
Εδώ και χρόνια στιs διεκδικήσειs μαs ήταν είναι και θα είναι η αναβάθμιση ποιότηταs τουριστικού προιόντοs με αναβάθμιση τηs Εκπαίδευσηs - μετεκπαίδευσηs και διεύρυνση τηs τουριστικήs περιόδου και στουs 12 μήνεs του χρόνου,αυξάνονταs τα έσοδα και την απασχόληση.
Η Υπουργόs Τουρισμού αν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα βελτίωσειs του παραγόμενου τουριστικού προιόντοs,πρέπει να υπερασπιστεί τη δημόσια εκπαίδευση - μετεκπαίδευση,την τροποποίηση,τον άμεσο εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τηs,κόντρα στα συμφέροντα για να εξυπηρετηθούν οι σύγχρονεs ανάγκεs του τουρισμού.
Σύνδεση των σχολών τουριστικών επαγγελμάτων με την αγορά εργασίαs και εφαρμογή των ν.1150/72 και 15/45/85 που προβλέπουν προτεραιότητα στιs προσλήψειs των αποφοίτων σχολών τουριστικών επαγγελμάτων.
Η στελέχωση όλων των τουριστικών μονάδων με έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό,είναι η αναγκαία και απαραίτητη προυπόθεση,για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προιόντοs που έχει ανάγκη ο τουρισμόs τηs χώραs μαs.
Η δημόσια τουριστική εκπαίδευση έχει πολλά προβλήματα,απόροια τηs απαξίωσηs και αδιαφορίαs από το εποπτεύον Υπουργείο Τουρισμού.Είναι αμφίβολεs οι προθέσειs τηs Υπουργού τουρισμού γι αυτό το λόγο απαιτείται άσκηση συνδικαλιστικών πιέσεων και από όλουs τουs φορείs του Δήμου μαs.
Το φώs του πολιτισμού σε όλο τον κόσμο πηγάζει από την ΚΝΩΣΣΟ.
Το φώs στον τουρισμό άρχισε από τον Αγ.Νικόλαο και παρακαλούμε πολύ να γίνει κατανοητό.
Απαιτούμε:
Την παραμονή τηs ΑΣΤΕΑΝ στόν Αγ.Νικόλαο όπου λειτουργεί εδώ και 15 χρόνια και παρά τιs αντίξοεs συνθήκεs έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση στελεχών τουρισμού.
Η αναβάθμιση μπορεί να γίνει χωρίs να μεταφερθεί στο διπλανό Νομό,
έφ οσον φυσικά υπάρχει θέληση για να γίνει αυτό και όχι μόνο γιά εξυπηρέτιση πολιτικών συμφερόντων.Δεν συντέχει κανέναs λόγοs για να μετακομίσει η ΑΣΤΕΑΝ στο Ηράκλειο. Θεωρούμε άδικη και αδιανόητη την πρόθεση τηs Υπουργού τουρισμού για την μεταφορά τηs σχολήs από τον Αγ.Νικόλαο απ όπου ξεκίνησε ο τουρισμόs πρίν 40 χρόνια.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΤΟ ΕΦΑΠΑΞ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΤΟ ΕΦΑΠΑΞ....
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
10.03.2014
Ο εντολοδόχος της Τρόικας Υπουργός Εργασίας (ο Θεός να τον κάνει), Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας με 34 αράδες – καταδίκη, που περιέχονται στον Ν.4242, ΦΕΚ 28.2.2014, αρ. φύλλου 50, περιλαμβανομένης της ακροτελεύτιας σκόπιμα ασαφούς διατύπωσης : ....'Ζ. Κάθε άλλη γενική ή ειδική ή καταστατική διάταξη που ορίζει διαφορετικά τα θέματα των προηγούμενων παραγράφων καταργείται.'
Ενδύει με ισχύ νόμου την περιβόητη Υπουργική απόφαση υπ΄ αριθ. 313, ΦΕΚ Τεύχος Β΄, 12/02/2014, που όχι μόνον κουρεύει εκ νέου τα απονεμόμενα εφάπαξ βοηθήματα στο Ταμείο Πρόνοιας του Ιδιωτικού Τομέα (ΤΑΠΙΤ) βάσει του νέου τρόπου υπολογισμού από 01.09.2013,καταργεί τη δυνατότητα έντοκης επιστροφής των εισφορών, σε όσους εγκαταλείπουν το επάγγελμα στη διάρκεια του εργασιακού τους βίου, παραπέμποντας μόνον στην συνταξιοδότηση ( τότε όμως που οι ασφαλισμένοι δικαιούνται απονομής εφάπαξ, με όσα χρόνια διαθέτουν και όχι επιστροφής εισφορών), αλλά κυρίως με την γλίσχρα αυτή διατύπωση, παρατείνει την αγωνία των ασφαλισμένων του Τομέα Ξενοδοχοϋπαλλήλων, τελείως απάνθρωπα και εκδικητικά, που αναμένουν ενάμιση χρόνο και πλέον την έκδοση των ενταλμάτων πληρωμής, την ίδια ώρα που το Ταμείο περιορίζεται αντί απονομής, σε απανωτά διευκρινιστικά ερωτήματα προς το Υπουργείο, χωρίς να λαμβάνει απάντηση από τις αρχές του έτους.
Σ' αυτή τη βάναυση, αντισυνταγματική ισοπέδωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των Ξενοδοχοϋπαλλήλων λειτούργησαν ως Δούρειος Ίππος και συνδιαπλεκόμενοι (¨συναποφάσισαν¨ με τον Υπουργό κάποιοι, κατά έκφραση της κ. Αρτέμιδας Δεδούλη, Γ.Διευθύντριας του Υπουργείου Εργασίας, που αίφνης αυτή την ταγό του δημοσίου συμφέροντος την συναντάμε μέλος Δ.Σ., του προσφάτως Ιδιωτικού Δικαίου Τομέα Πρόνοιας Φαρμακοϋπαλλήλων, ο οποίος αποχώρησε από το ΤΑΠΙΤ,) οι κάτωθι :
Α) Το καμάρι του Υπουργού Εργασίας ο Πρόεδρος ΤΑΠΙΤ Π. Παππάς ( πρόκειται για τον συνταξιούχο καθηγητή Λυκείου που διορίστηκε με την αναλογία 4-2-1, προς λαφυραγώγηση και νομή της εξουσίας από την πρώην τρικοματική συγκυβέρνηση, υποδειχθείς από την ΔΗΜΑΡ και ειδικεύεται εκτός της εκδικητικής μανίας του κατά των Ξενοδοχοϋπαλλήλων, σε αποκατάσταση και διορισμό μελών της οικογένειας του, με εκπληκτικότερο συμβάν όλων, την ανασύσταση του μικροαστικού ονείρου της δεκαετίας του '50, να διορίσει ή να διοριστεί κάποιος κλητήρας στο Δημόσιο! - πίεζε πρόσφατα τις υπηρεσίες του Ταμείου να συστήσουν θέση κλητήρα στο Οργανόγραμμα, για την περιφερειακή υπηρεσία Βόλου, εκεί που διαθέτοντας μόλις έναν, αριθ. 1 υπάλληλο, χρειαζόταν κατά την γνώμη του και κλητήρας!!)
Β) Ο Αντιπρόεδρος ΤΑΠΙΤ Γ. Κονιδάρης, εκπρόσωπος του πρώην ΤΕΑΥΦΕ, Τομέα Πρόνοιας του Ταμείου Επικουρικής ασφάλισης Υπαλλήλων Φαρμακευτικών Εργασιών, τον οποίο ιδιωτικοποίησε και θεωρώντας τον προφανώς ιδιοκτησία του, προσέλαβε την κόρη του κ. Παππά ως νομική εκπρόσωπο, συνδιαπλεκόμενος, εκτός της χειραγώγησης βεβαίως του αδαή περί την Κοινωνική Ασφάλιση Προέδρου του ΤΑΠΙΤ. Ο Γ. Κονιδάρης παρότι δεν εκπροσωπεί πλέον κάποιον Τομέα αρνείται να παραιτηθεί από το Δ.Σ. ΤΑΠΙΤ, έχοντας την ..ευγενή φιλοδοξία συνέχισης της προσφοράς υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους, με τα γνωστά ήδη αποτελέσματα!
Σε απάντηση ο εκπρόσωπος των Ξενοδοχοϋπαλλήλων δηλώνει ότι σε καμία περίπτωση δεν προτίθεται να νομιμοποιήσει με την παρουσία του στο Δ.Σ., την παράνομη εκπροσώπηση ενός Τομέα που αποχώρησε από το ΤΑΠΙΤ.
Εν τέλει την κύρια ευθύνη σε όλα τα παραπάνω έχει η ..κεντροδεξιά συνιστώσα της συγκυβέρνησης , το πάλαι ποτέ Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα!
Ότι και να εισήγαγε προς ψήφιση ο απίθανος κ. Βρούτσης, δεν θα περνούσε χωρίς την σύμφωνη γνώμη τους, - αν δεν αντελήφθησαν τι ψήφισαν είναι διπλά επικίνδυνοι - αλλά αν με πλήρη συνείδηση και συμφωνία κατάργησαν τα θεσμοθετημένα από αυτούς τους ίδιουςδικαιώματα των ασφαλισμένων, έχουμε ένα ακόμη επεισόδιο στις κυνικές πολιτικές επιλογές των τελευταίων ετών, μετακύλισης του κόστους της χρεωκοπίας στις πλάτες της εργατικής τάξης, το τελευταίο!
Τον λόγο πλέον εκτός της συνδικαλιστικής μας δράσης και των νομικών ενεργειών, έχουν οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό, δίνοντας την δική τους απάντηση στις επερχόμενες εκλογές!
Καταληκτικά σωρεύτηκαν ακραία αδιέξοδα στην Πρόνοια με τον σφαγιασμό των δικαιωμάτων των ασφαλισμένων αφού :
• Απώλεσαν με το PSI το 53% των αποθεματικών των Ταμείων μας,
• Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει απαλλοτριώσει ουσιαστικά και τα υπόλοιπα, το κοινό κεφάλαιο, τοποθετώντας το σε κρατικά ομόλογα,
• Μεθοδεύεται η δέσμευση και των εισφορών της Πρόνοιας, μέσω της ΑΠΔ του χρεωκοπημένου ΙΚΑ, προς άτοκη διευκόλυνσή του στην πληρωμή των Συντάξεων και
• Δέχονται απανωτές μειώσεις στο απονεμόμενο εφάπαξ, ενώ πλήρωναν μια ζωή γι αυτό.
Ούτως εχόντων των πραγμάτων, φοβόμαστε ότι καθίσταται λίαν προσεχώς, επιτακτική η δημόσια διαβούλευση με τους συναδέλφους μας για επανασύσταση του ΤΑΞΥ, τουλάχιστον στην Πρόνοια, με στόχο την επαναφορά των προϋποθέσεων απονομής εφάπαξ βάσει του καταστατικού του και την υπόδειξη στο ΤΑΠΙΤ της πόρτας εξόδου από την περιουσία μας, που χτίστηκε δραχμή – δραχμή από τις εισφορές των ασφαλισμένων Ξενοδοχοϋπαλλήλων (αυτών που καθυβρίζει καθημερινά εσχάτως ο Πρόεδρος Παππάς ) και υπάρχει τρόπος να συμβεί αυτό!

Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
 Συνάδελφοι ξενοδοχοϋπάλληλοι
    Στη δύσκολη αυτή για τον κλάδο μας συγκυρία, όπου προσπαθούμε σαν σωματείο να υπογραφεί η τοπική συλλογική σύμβαση, η οποία τόσο σημαντικό ρόλο θα παίξει στις εργασιακές συνθήκες για την χρονιά που διανύομε και θα καθορίσει το μέλλον του ξενοδοχοϋπαλληλικούεπαγγέλματος, το νεοεμφανισθέν  «συνδικάτο» , έως τώρα  πριν καν κάνει εκλογές και με προσωρινή διοίκηση διορισμένη από το πρωτοδικείο , το μόνο που έχει πράξει είναι να βγάζει ανακοινώσεις με  εμπάθεια προς το σωματείο μας και προσωπικό μένος προς τους ανθρώπους που δημοκρατικά και νόμιμα έχουν εκλεγεί  σε αυτό. Για  τα μνημόνια και τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες, ούτε  κουβέντα.Ο ταξικός εχθρός είμαστε εμείς!.
Συναδέλφισες-Συνάδελφοι 
   Θεωρούμε χρέος μας να σας ενημερώσουμε , μετά και την τελευταία  παραπλανητική ανακοίνωση τους,  η οποία δημοσιεύτηκε προκειμένου να καλύψει   το γεγονός ότι δεν είχαν την ανταπόκριση που περίμεναν από τους εργαζόμενους  στις  διχαστικές  κινήσεις που κάνουν.  Κανένας τραμπουκισμός και επίθεση δεν έγινε από κανένα μέλος του ΔΣ μας. Λεκτικά και μόνο απαντήσαμε σε συκοφαντίες και απρεπείς χαρακτηρισμούς που εξαπέλυσαν  με σκοπό να μας απομακρύνουν από το χώρο του εργατικού κέντρου. Να μας απομακρύνουν για να «μαγειρέψουν»  στα μέτρα τους και χωρίς τη συμμετοχή εργαζομένων  την περίφημη «γενική συνέλευση που διαλύσαμε», στην οποία μια ώρα μετά από την έναρξή της, είχαν προσέλθει μόλις ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ (14) άτομα . Ούτε καν οι 27 που είχαν υπογράψει την ίδρυση του περίφημου “συνδικάτου”. Παρευρεθήκαμε(3 μέλη του ΔΣ ) ως είχαμε δικαίωμα(εκ μέρους της Ομοσπονδίας)  και υποχρέωση σαν εργαζόμενοι και εκλεγμένοι για να διαπιστώσομε αν οι διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο και το καταστατικό  σε εκλογικές διαδικασίες, τηρούνται. Λεπτομέρεια φυσικά γι αυτούς ότι  την έκαναν χωρίς την παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου όπως προβλέπει η νόμιμη διαδικασία για την εκλογή εφορευτικής επιτροπής που θα διεξαγάγει τις εκλογές! Έτσι δεν δίστασαν όχι μόνο την πραγματικότητα να αντιστρέψουν αλλά και να μας εμφανίσουν σαν τραμπούκους! ΝΕΑ  ήθη στην ΝΕΑ  τοπική ηγεσία του ΠΑΜΕ ! Μόνο που η κοινωνία μας είναι μικρή και γνωριζόμαστε καλά μεταξύ μας.
Συναδέλφισες-Συνάδελφοι
  Οι συνάδελφοι του ΠΑΜΕ ,αφού    μετά από αλλεπάλληλες φορές που προσπάθησαν με κάθε τρόπο,(ακόμα και δικαστικά) να ελέγξουν το σωματείο μας μέσα από τις εκλογές  που πάντα γίνονταν με νόμιμες διαδικασίες και δεν τα κατάφερναν διότι  οι ξενοδοχοϋπάλληλοι με συντριπτική πλειοψηφία αλλιώς αποφάσιζαν,  ίδρυσαν  το
«δικό τους» σωματείο,. Υπακούοντας στην κομματική τους γραμμή πανελλαδικά για  ίδρυση σωματείων στον κλάδο του τουρισμού,  (Πάτρα, Χαλκιδική ,σε λίγο Ηράκλειο και αλλού). Έτσι ιδρύουν σωματεία με την επωνυμία «συνδικάτα εργατοϋπαλλήλων επισιτισμού, τουρισμού, ξενοδοχείων και συναφών επαγγελμάτων». Όλος ο κόσμος  χωράει σε αυτά  ,αρκεί να πάνε  να ψηφίσουν έστω και ελάχιστοι   εργαζόμενοι, για   να εκλεγούν οι κομματικά νομιμόφρονες  για  να βγάζουν λόγους στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ κατακεραυνώνοντας όλους τους άλλους.
  Συναδέλφισες-Συνάδελφοι
  Αντίπαλος μας είναι τα μνημόνια και οι εργοδοτικές αυθαιρεσίες.Σας καλούμε ενωμένοι να παλέψουμε για την υπογραφή της τοπικής συλλογικής σύμβασης και να συνεχίσομε  να αγωνιζόμαστε για το μέλλον μας, ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές και στην εργοδοτική απληστία  που έχουν σαρώσει κάθε έννοια εργασιακών σχέσεων και  δικαιωμάτων. Σας ΚΑΛΟΥΜΕ    μέσα από την νόμιμη εκλογική διαδικασία του σωματείου μας  τέλος του χρόνου,  να μας κρίνετε  αλλά και όποιον συνάδελφο ενδιαφέρεται να είναι  υποψήφιος  για να κριθεί. Μέσα από το σωματείο μας. ΕΝΩΜΕΝΟΙ. Μέχρι τότε θα προσπαθούμε όπως πάντα  για την επίλυση των προβλημάτων μας. Δεν θα  αναλωθούμε με απαντήσεις σε « ψευτοεπαναστατικές» ,ανούσιες και εμπαθείς ανακοινώσεις που εξυπηρετούν μικροκομματικές σκοπιμότητες και μόνο κακό κάνουν  στον κλάδο μας ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές.
    Το ΔΣ

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

ΕΚΔΡΟΜΗ 2ΗΜΕΡΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ 

     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ                                    

     ΕΚΔΡΟΜΗ 2ΗΜΕΡΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ


Το Σωματ. ξενοδ/λων νομ. Λασιθίου θα πραγματοποιήσει διήμερη εκδρομή στις 15 -16 Μαρτίου στα Χανιά. Το δρομολόγιο είναι :Αναχώρηση Σάββατο 15 Μαρτίου 8.00π.μ. Στάση για καφέ στο <Γρηγόρη> πάνω από την Αγία Πελαγία. Επισκοπή,  Αρχοντική ή Αρκούδαινα,περίπατο στις πηγές <Πέντε Παρθένες> και για φαγητό στη ταβέρνα "Ο κήπος της Αρκούδαινας". Απόγευμα αναχώρηση για διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο στα Χανιά. Σάββατο βράδυ ελεύθερο. Κυριακή πρωί αναχώρηση από ξενοδοχείο για επίσκεψη στη Μονή Γουβερνέτου ή Κυρία των Αγγέλων. Σούδα, Καλύβες, Πλάκα, Κόκκινο Χωριό (επίσκεψη στο εργαστήρι φυσητού γυαλιού),Γαβαλοχώρι (επίσκεψη στο μουσείο). Βάμος για φαγητό. Απόγευμα Κυριακής επιστροφή για Άγιο Νικόλαο.Το γεύμα της Κυριακής και το λεωφορείο είναι δωρεάν από το Σωματείο. Πληροφ. και εγγραφές στο τηλ. 6947440165 έως Παρασκευή 7-3-2014. 

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Εμείς οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό καταγγέλνουμε την απόφαση τηs Υπουργού κας Κεφαλογιάννη για την μεταφορά τηs Ανωτέραs Σχολήs Tουριστικήs Eκπαίδευσηs Aγ. Νικόλαου στο Ηράκλειο.
Εδώ και χρόνια στιs διεκδικήσειμαs ήταν είναι και θα είναι η αναβάθμιση ποιότηταs τουριστικού προιόντοs με αναβάθμιση τηs Εκπαίδευσηs - μετεκπαίδευσηκαι διεύρυνση τηs τουριστικήπεριόδου και στουs 12 μήνετου χρόνου,αυξάνονταs τα έσοδα και την απασχόληση.
Η Υπουργόs Τουρισμού αν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα βελτίωσειτου παραγόμενου τουριστικού προιόντοs,πρέπει να υπερασπιστεί τη δημόσια εκπαίδευση - μετεκπαίδευση,την τροποποίηση,τον άμεσο εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τηs,κόντρα στα συμφέροντα για να εξυπηρετηθούν οι σύγχρονεs ανάγκεs του τουρισμού.
Σύνδεση των σχολών τουριστικών επαγγελμάτων με την αγορά εργασίαs και εφαρμογή των ν.1150/72 και 15/45/85 που προβλέπουν προτεραιότητα στιs προσλήψειs των αποφοίτων σχολών τουριστικών επαγγελμάτων.
Η στελέχωση όλων των τουριστικών μονάδων με έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό,είναι η αναγκαία και απαραίτητη προυπόθεση,για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προιόντοs που έχει ανάγκη ο τουρισμόs τηsχώραs μαs.
Η δημόσια τουριστική εκπαίδευση έχει πολλά προβλήματα,απόροια τηs απαξίωσηs και αδιαφορίααπό το εποπτεύον Υπουργείο Τουρισμού.Είναι αμφίβολεοι προθέσειs τηs Υπουργού τουρισμού γι αυτό το λόγο απαιτείται άσκηση συνδικαλιστικών πιέσεων και από όλουs τουφορείτου Δήμου μαs.
Το φώτου πολιτισμού σε όλο τον κόσμο πηγάζει από την ΚΝΩΣΣΟ.
Το φώs στον τουρισμό άρχισε από τον Αγ.Νικόλαο και παρακαλούμε πολύ να γίνει κατανοητό.
Απαιτούμε:
Την παραμονή τηs ΑΣΤΕΑΝ στόν Αγ.Νικόλαο όπου λειτουργεί εδώ και 15 χρόνια και παρά τιs αντίξοεσυνθήκεs έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση στελεχών τουρισμού.
Η αναβάθμιση μπορεί να γίνει χωρίs να μεταφερθεί στο διπλανό Νομό,
έφ οσον φυσικά υπάρχει θέληση για να γίνει αυτό και όχι μόνο γιά εξυπηρέτιση πολιτικών συμφερόντων.Δεν συντέχει κανέναλόγοs για να μετακομίσει η ΑΣΤΕΑΝ στο Ηράκλειο. Θεωρούμε άδικη και αδιανόητη την πρόθεση τηsΥπουργού τουρισμού για την μεταφορά τηs σχολήs από τον Αγ.Νικόλαο απ όπου ξεκίνησε ο τουρισμόs πρίν 40 χρόνια.
                                                  ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                                      ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 49ου  ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Π.Ο.Ε.Ε. -Υ.Τ.Ε


Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 διεξήχθη το ετήσιο απολογιστικό Συνέδριο της
Ομοσπονδίας μας. Υπερψηφίστηκε από το σύνολο των ψηφισάντων ο Διοικητικός και
Οικονομικός απολογισμός. Η μειοψηφία στον κλάδο (προσκείμενη στο Κ.Κ.Ε.) απέδρασε και
από την προηγηθείσα Ολομέλεια Διοίκησης και από την ψηφοφορία του Συνεδρίου και από τα
προβλήματα και την κοινή λογική.

Το σώμα του Συνεδρίου αποδοκίμασε σθεναρά τη σεχταριστική βία, τους τραμπουκισμούς
εντός της αίθουσας και τις εμμονές και ιδεοληψίες τους. Κατασυκοφαντούν την Ομοσπονδία για
την ..κατάπτυστη σύμβαση στα Ξενοδοχεία, όπως την χαρακτηρίζουν, αλλά το ερώτημα είναι θα
βρεθεί ένας(1!) να την καταγγείλει στον εργοδότη του και να ζητήσει να μην ισχύει για τον εαυτό
του; Ποιος αλήθεια επιθυμεί να αμείβεται με μια «κατάπτυστη σύμβαση»;

Σε ό,τι αφορά το Ταμείο Πρόνοιας και το εφάπαξ εξουσιοδοτήθηκε η Διοίκηση να προχωρήσει
σε απεργιακές κινητοποιήσεις και να προσφύγει στο Σ.τ.Ε. κατά των Υπουργικών Αποφάσεων
του Υπουργού παραπληροφόρησης και εξαπάτησης των εργαζομένων Ι. Βρούτση, ο οποίος ενώ
κομπάζει δημοσίως ότι δεν έθιξε το Ταμείο του Ιδιωτικού Τομέα στην πράξη όχι μόνο προχωρά
σε νέο κούρεμα του απονεμόμενου εφάπαξ αλλά καταργεί και το νομοθετημένο δικαίωμα των
Ξενοδοχοϋπαλλήλων στη λήψη του εφάπαξ με 20 έτη προϋπηρεσία θεσμοθετημένο με νόμους
και το Καταστατικό του Ταμείου λόγω της εποχικότητας.

Το Συνέδριο της Ομοσπονδίας αποδοκιμάζει και καταγγέλλει για συνένοχη δράση με τον
Υπουργό στο κατεδάφιση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων τον Πρόεδρο
και Αντιπρόεδρο του ΤΑΠΙΤ και εκφράζει την απόφασή μας να αντιδράσουμε στις έκνομες και
αντισυνταγματικές μεθοδεύσεις των Υπουργικών αποφάσεων.

Εργαστήριο Ενδυνάμωσης στη Δομή Ισότητας των Φύλων



Προώθηση και ενίσχυση της συμμετοχής των γυναικών στα όργανα
εκπροσώπησης των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων
Η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Ε.), το Ινστιτούτο Εργασίας της
Γ.Σ.Ε.Ε. και η Δομή Ισότητας των Φύλων Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου στο πλαίσιο
του Υποέργου 2 «Ενέργειες Επιμόρφωσης και ενδυνάμωσης εργαζομένων γυναικών», του
έργου «Προώθηση και ενίσχυση της συμμετοχής των γυναικών στα όργανα εκπροσώπησης
των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων», σας προσκαλούν σε εργαστήριο που θα
υλοποιηθεί με στόχο την ενδυνάμωση εργαζόμενων γυναικών/συνδικαλιστριών στα ζητήματα
του συνδικαλισμού και της ισότητας των φύλων, υπό το πρίσμα της παρούσας δυσμενούς
οικονομικής συγκυρίας.
Το τέταρτο εργαστήριο ενδυνάμωσης με θέμα: «Εργασιακή εμπειρία και η θέση
των γυναικών στην παραγωγική διαδικασία. Η διαχείριση του άγχους στο χώρο της
εργασίας» και εκπαιδευτή τον κ. Αλέξανδρο Παναγιωτάκη, Ψυχολόγο, Στέλεχος Δομής
Ισότητας του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου θα πραγματοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο την
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014 και απευθύνεται σε γυναίκες συνδικαλίστριες.
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στο Εργατικό Κέντρο Αγίου Νικολάου, που
βρίσκεται στην οδό Δημοκρατίας 23, Άγιος Νικόλαος:
-την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 17:00 – 22:00
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο εργαστήριο ενδυνάμωσης
μπορείτε να απευθύνεστε στον κ. Αλέξανδρο Παναγιωτάκη, τηλ: 2810 343616 και
6972631051, email isotitairaklio@gmail.com ή στην κυρία Μαρία Mαρκάκη Φαζού -,
Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Λασιθίου, τηλ. 6948404454.
Στο εργαστήριο ενδυνάμωσης θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 09/02/2014

Το Δ. Σ. του Συνδέσμου Ξενοδοχουπαλληλων Ν. Λασιθίου καλεί τα Μέλη του σε Έκτακτη _Ειδική Γενική Συνέλευσή την Κυριακή 9 Φεβρουάριου και ώρα 11:00π μ στο παλιο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου. Με θέμα :Ενημέρωσή σχετικά με τις εξελίξεις για την υπογραφή εκ νέου της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασής Εργασίας. Πρέπει να ήμαστε όλοι εκεί να μη λείψει κανείς!!!
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                     Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μιχ. Γαρεφαλάκης                                               Μ.Μαρκάκη - Φαζού