Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Το αποτέλεσμα του αγώνα μας


Πετυχημένη η Απεργία της 24/6/2026
Συνάντηση της ΠΟΕΕΤ με το Υπουργείο Εργασίας εχθές 25/06/2026
Η Κυβέρνηση απέρριψε και επίσημα το αιτημά μας για επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας...

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26.06.2026

 

Πετυχημένη η Απεργία της 24/6/2026

Συνάντηση της ΠΟΕΕΤ με το Υπουργείο Εργασίας εχθές 25/06/2026

Η Κυβέρνηση απέρριψε και επίσημα το αιτημά μας για επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας

 

Η Διοίκηση της ΠΟΕΕΤ χαιρετίζει την μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία της 24ης Ιουνίου 2026.

Το μήνυμα εστάλη στην εργοδοσία και στην Κυβέρνηση πως δεν ανεχόμαστε πλέον να δουλεύουμε σαν σύγχρονοι σκλάβοι!

Σε μεγάλους τουριστικούς προορισμούς η συμμετοχή ξεπέρασε το 60% και η μεγάλη συγκέντρωση που έγινε στην Αθήνα έξω από το Υπουργείο Εργασίας ξεκλείδωσε την πόρτα του Υπουργείου για την ΠΟΕΕΤ.

Εχθές 25/06/2026 ΛΟΙΠΌΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ Της Διοίκησης της ΠΟΕΕΤ με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας κ. Μηλαπίδη Νικόλαο.

Μια συνάντηση που άνετα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως Κυβερνητικό φιάσκο μιας και στα αιτήματα μας είτε η απάντηση ήταν αρνητική είτε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου δήλωσε αναρμόδιος!

Συγκεκριμένα:

Στις καταγγελίες μας για καταστρατήγηση των Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων, αρμόδια είναι η ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας. Όταν υπογράφονται όμως πανηγυρίζει το Υπουργείο Εργασίας!
Στις καταγγελίες μας για καταστρατήγηση της εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας εργασίας αρμόδια είναι η ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας. Όταν όμως αποτυπώθηκε η πραγματικός χρόνος εργασίας και εκτοξεύθηκαν οι νόμιμες υπερωρίες πανηγύριζε το Υπουργείο Εργασίας!
Στο αίτημα για αφορολόγητο ταμείο ανεργίας ακόμα και στους εργαζόμενους κάτω των 25 ετών, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Οικονομικών!
Φυσικά για το μόνο που δηλώνει αρμόδιο το Υπουργείο Εργασίας είναι η επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας για τους εποχικά εργαζόμενους.

Η απάντηση λοιπόν ήταν ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ!!!

Δύο χρόνια μετά λοιπόν η απάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Εργασίας είναι πως ¨εποχικά εργαζόμενε δεν θα επιβιώσεις τον χειμώνα αξιοπρεπώς¨

Επομένως εποχικά εργαζόμενη, εργαζόμενε στον κλάδο μας οι μάσκες έπεσαν και γνωρίζεις καλά ποιοι είναι υπεύθυνοι πλέον για την ΑΝΕΧΙΑ ΣΟΥ!

Για εμάς την Διοίκησης της ΠΟΕΕΤ δεν αλλάζει τίποτα.

Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, δεν μας πτοεί μια άρνηση κάποιων που βρίσκονται τώρα στο Υπουργείο Εργασίας.

Ξέρουμε πολύ καλά πως αυτά τα πρόσωπα μπορεί – μπορούμε να τα αλλάξουμε!

Για άλλη μια φορά χαιρετίζουμε τους χιλιάδες απεργούς συναδέλφους μας και τις μεγαλειώδες συγκεντρώσεις – δράσεις σε Αθήνα – Ηράκλειο – Ρόδο και άλλους Τουριστικούς προορισμούς και δίνουμε ραντεβού για την επόμενη κινητοποίηση που θα είναι πιο σύντομα απ' ότι κάποιοι περιμένουν!!!

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

 

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026

Συν 2% για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους με έκτακτο επίδομα.

Συν 2% θα δουν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι στο μισθό τους

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Λασιθίου κ. Νίκος Καριχημάκης μιλώντας στην ΑΝΑΤΟΛΗ αναφέρθηκε στην αύξηση κατά 2% των μισθών των ξενοδοχοϋπαλλήλων.

Υπενθύμισε πως όταν υπογράφηκε η πανελλαδική σύμβαση, οι εργοδότες μαζί με τους συνδικαλιστές αποφάσισαν να ιδρύσουν ένα επαγγελματικό ταμείο όπου οι εργοδότες θα έδιναν έξτρα 2% του μισθού σε αυτό το ταμείο. Αυτός ήταν ένας έξυπνος τρόπος λοιπόν, από την πλευρά των εργοδοτών ώστε να κρατήσουν  τους εργαζόμενους στην ίδια επιχείρηση. Aυτή την σκέψη την βρήκαν θετική και οι εργαζόμενοι καθώς θα είχαν τη δυνατότητα να παίρνουν ένα αξιοπρεπές εφάπαξ. Διευκρίνισε όμως, πως  θα έπρεπε μέχρι 31/05/2026 να έχει ιδρυθεί το επαγγελματικό ταμείο, κάτι το οποίο δεν κατέστη δυνατόν. Έτσι λοιπόν το 2% που θα ήταν οι εργοδοτικές εισφορές στο νέο ταμείο μετακυλιέται στους βασικούς μισθούς, οι οποίοι διαμορφώνονται ως εξής:

Α΄ Κατηγορία: 1.060,00 €.

Β΄ Κατηγορία: 1.040,00 €.

Γ΄ Κατηγορία: 1.020,00 €.

Δ΄ Κατηγορία: 999,60 €.

Τα συγκεκριμένα νούμερα αφορούν την τοπική συλλογική σύμβαση Λασιθίου.

Ο Πρόεδρος ενημέρωσε πως οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ελέγξουν τις μισθοδοσίες τους μόλις πληρωθούν για να επιβεβαιώσουν ότι όντως λαμβάνουν αυτό το έκτακτο επίδομα.

Συμπλήρωσε πως είναι σημαντικό να μην γίνονται συμφωνίες «κάτω από το τραπέζι» καθώς οι πραγματικές αυξήσεις έρχονται μέσα από τις συλλογικές συμβάσεις. Μάλιστα, ο ίδιος δήλωσε διατεθειμένος να διαθέσει δημόσια τη δική του μισθοδοσία ώστε να καταλάβουν οι εργαζόμενοι τι εστί η τοπική συλλογική σύμβαση.

Πάντως, οι εργαζόμενοι επιδιώκουν να ιδρυθεί το επαγγελματικό ταμείο, καθώς λειτουργεί προς όφελος τόσο των ίδιων όσο και των εργοδοτών.

ΣΟΦΙΑ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026

Παγκρήτια σύσκεψη ΠΟΕΕΤ

crete

Μετά την Καλαμάτα και τον Πύργο Ηλείας η ΠΟΕΕΤ στην Κρήτη.Οι περιοδείες και οι συσκέψεις της ΠΟΕΕΤ εν όψη της απεργίας στιςς 24/06/26 συνεχίζονται.

 

 

 

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
03.06.2026

 

Μετά την Καλαμάτα και τον Πύργο Ηλείας η ΠΟΕΕΤ στην Κρήτη. Οι περιοδείες και οι συσκέψεις της ΠΟΕΕΤ εν όψη της απεργίας στις 24/06/26 συνεχίζονται.

 

Μετά τη σύσκεψη με το πρωτοβάθμιο σωματείο στην Καλαμάτα παρουσίας δεκάδων εργαζομένων και τη σύσκεψη με το σωματείο μας στον Πύργο Ηλείας, σειρά παίρνει η Παγκρήτια σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί στις 05/06/26 στο Εργατικό κέντρο ν. Λασιθίου με τη συμμέτοχή των πρωτοβάθμιων σωματίων και από τους 4 νομούς της Κρήτης αλλά και των εργατικών κέντρων του νησιού.

Καλούμε επίσης όσους συναδέλφους που θέλουν και μπορούν να παρακολουθήσουν τη σύσκεψη και να ενημερωθούν να βρίσκονται στο Εργατικό κέντρο Λασιθίου την Παρασκευή 5/6/26 στις 11:00π.μ.

Το κλιμάκιο της ΠΟΕΕΤ θα αποτελείται από τους συναδέλφους Χότζογλου Γεώργιο και Σκάλτα Φώτιο Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα αντίστοιχα.

 

 

Η συμμετοχή όλων μας είναι επιβεβλημένη.
Όλες και όλοι στην απεργία στις 24/06/26

 

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Πέμπτη 7 Μαΐου 2026

Δεν θα μείνει κανένας!!!

ep. ergaz

 

Η εξαθλίωση των εποχικά εργαζομένων συνεχίζεται...

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

07.05.2026

 

Η εξαθλίωση των εποχικά εργαζομένων συνεχίζεται...

 

Την στιγμή που οι εργαζόμενοι στον κλάδο του Επισιτισμού – τουρισμού λέμε ¨Δόξα το θεό¨ λόγω της επέκτασης των Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αναφωνούμε ¨Βοήθα Παναγιά¨ λόγω της αφαίμαξης του ήδη πενιχρού εισοδήματος μας.

Συγκεκριμένα:

Εποχικά εργαζόμενοι γίνονται δέκτες εκκαθαριστικών σημειωμάτων από την εφορία ζητώντας τους να πληρώσουν 700 – 800 ευρώ.

Αυτό συμβαίνει γιατί οι αυξήσεις που δόθηκαν μέσω των ΚΣΣΕ σε συνδυασμό με την αύξηση του ταμείου ανεργίας το οποίο είναι συνυφασμένο με την αύξηση του κατώτατου μισθού έχει σαν αποτέλεσμα ο μέσος μισθός (μαζί με το ταμείο ανεργίας) να φτάνει τα 10.900 ευρώ (δηλαδή 778 το μήνα) υπερβαίνουν το αφορολόγητο όριο με αποτέλεσμα η εφορία να παίρνει πίσω ενάμιση μήνα από το ταμείο ανεργίας!!!

Μοναδικό επίτευγμα!!!

Ενώ λοιπόν ζητάμε επιτακτικά να αυξηθεί ο χρόνος του επιδόματος ανεργίας τους ¨νεκρούς μήνες¨, η Κυβέρνηση εμμέσως μειώνει κι άλλο την επιδότηση!

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω φυγή των εργαζομένων από τον κλάδο.

Καθημερινά λοιπόν επιβεβαιώνεται η θέση μας για κινητοποιήσεις μέσα στην σεζόν, γιατί μην ξεχνάμε πως,

Φορολογείται το φιλοδώρημα μας!

Φορολογείται το ταμείο ανεργίας!

Φορολογείται η ζωή μας!

Γιαυτό οι συνάδελφοι μας να είναι σε εγρήγορση καθώς οι κινητοποιήσεις θα έρθουν πιο σύντομα απ' ότι και μείς περιμέναμε.

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων


Σάββατο 2 Μαΐου 2026

Πρωτομαγιά 2026

Συνάδελφοι καλό μήνα και καλή σεζόν!!

Σας ενημερώνουμε ότι το σωματείο μας συμμετείχε στη χθεσινή απεργιακή κινητοποίηση της πρωτομαγιάς σε όλες τις πόλεις του νομού. 

Δυστυχώς κάποια ΜΜΕ κάνουν ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΉ δημοσιογραφία και " ΠΡΟΩΘΟΎΝ ΑΥΤΟΊ ΌΠΟΙΟΝ ΘΈΛΟΥΝ " σας κοινοποιούμε  ένα απόσπασμα από την ομιλία του προέδρου στη χθεσινή συγκέντρωση.

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2026

το σωματείο μας έξω από το υπουργείο εργασίας

Το σωματείο μας παρών στη μεγάλη απεργία των ξενοδοχοϋπαλλήλων έξω από το υπουργείο εργασίας και το μέγαρο Μαξίμου.

Όσες πόρτες και να βρούμε κλειστές ΔΕΝ θα σταματήσουμε να φωνάζουμε για τα δίκαια αιτήματα τα μας.