Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Το αποτέλεσμα του αγώνα μας


Πετυχημένη η Απεργία της 24/6/2026
Συνάντηση της ΠΟΕΕΤ με το Υπουργείο Εργασίας εχθές 25/06/2026
Η Κυβέρνηση απέρριψε και επίσημα το αιτημά μας για επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας...

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26.06.2026

 

Πετυχημένη η Απεργία της 24/6/2026

Συνάντηση της ΠΟΕΕΤ με το Υπουργείο Εργασίας εχθές 25/06/2026

Η Κυβέρνηση απέρριψε και επίσημα το αιτημά μας για επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας

 

Η Διοίκηση της ΠΟΕΕΤ χαιρετίζει την μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία της 24ης Ιουνίου 2026.

Το μήνυμα εστάλη στην εργοδοσία και στην Κυβέρνηση πως δεν ανεχόμαστε πλέον να δουλεύουμε σαν σύγχρονοι σκλάβοι!

Σε μεγάλους τουριστικούς προορισμούς η συμμετοχή ξεπέρασε το 60% και η μεγάλη συγκέντρωση που έγινε στην Αθήνα έξω από το Υπουργείο Εργασίας ξεκλείδωσε την πόρτα του Υπουργείου για την ΠΟΕΕΤ.

Εχθές 25/06/2026 ΛΟΙΠΌΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ Της Διοίκησης της ΠΟΕΕΤ με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας κ. Μηλαπίδη Νικόλαο.

Μια συνάντηση που άνετα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως Κυβερνητικό φιάσκο μιας και στα αιτήματα μας είτε η απάντηση ήταν αρνητική είτε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου δήλωσε αναρμόδιος!

Συγκεκριμένα:

Στις καταγγελίες μας για καταστρατήγηση των Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων, αρμόδια είναι η ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας. Όταν υπογράφονται όμως πανηγυρίζει το Υπουργείο Εργασίας!
Στις καταγγελίες μας για καταστρατήγηση της εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας εργασίας αρμόδια είναι η ανεξάρτητη αρχή Επιθεώρησης Εργασίας. Όταν όμως αποτυπώθηκε η πραγματικός χρόνος εργασίας και εκτοξεύθηκαν οι νόμιμες υπερωρίες πανηγύριζε το Υπουργείο Εργασίας!
Στο αίτημα για αφορολόγητο ταμείο ανεργίας ακόμα και στους εργαζόμενους κάτω των 25 ετών, αρμόδιο είναι το Υπουργείο Οικονομικών!
Φυσικά για το μόνο που δηλώνει αρμόδιο το Υπουργείο Εργασίας είναι η επιμήκυνση της χρονικής ισχύος του επιδόματος ανεργίας για τους εποχικά εργαζόμενους.

Η απάντηση λοιπόν ήταν ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ!!!

Δύο χρόνια μετά λοιπόν η απάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Εργασίας είναι πως ¨εποχικά εργαζόμενε δεν θα επιβιώσεις τον χειμώνα αξιοπρεπώς¨

Επομένως εποχικά εργαζόμενη, εργαζόμενε στον κλάδο μας οι μάσκες έπεσαν και γνωρίζεις καλά ποιοι είναι υπεύθυνοι πλέον για την ΑΝΕΧΙΑ ΣΟΥ!

Για εμάς την Διοίκησης της ΠΟΕΕΤ δεν αλλάζει τίποτα.

Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, δεν μας πτοεί μια άρνηση κάποιων που βρίσκονται τώρα στο Υπουργείο Εργασίας.

Ξέρουμε πολύ καλά πως αυτά τα πρόσωπα μπορεί – μπορούμε να τα αλλάξουμε!

Για άλλη μια φορά χαιρετίζουμε τους χιλιάδες απεργούς συναδέλφους μας και τις μεγαλειώδες συγκεντρώσεις – δράσεις σε Αθήνα – Ηράκλειο – Ρόδο και άλλους Τουριστικούς προορισμούς και δίνουμε ραντεβού για την επόμενη κινητοποίηση που θα είναι πιο σύντομα απ' ότι κάποιοι περιμένουν!!!

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας.

Σύνδεσμος Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Λασιθίου