Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

 

ypurgeiotourismoyΕΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ...

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

17/12/2021

 

ΕΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σας γνωρίζουμε ότι εκδόθηκε η υπ' αρ. 22319/10.12.2021 (ΑΔΑ: ΡΛΔΤ465ΧΘΟ-ΕΒΔ) προκήρυξη για την εισαγωγή 1.250 μετεκπαιδευομένων στα Τμήματα Μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού για την εκπαιδευτική περίοδο 2021-2022.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά από Τετάρτη 15-12-2021 έως και Πέμπτη 23-12-2021 μέχρι το τέλος της ημέρας, μπαίνοντας στην παρακάτω διεύθυνση:

http://www.mintour.edu.gr/index.php/aitiseis-iek-ksenagon 

 

Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ_21.12.21

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

21/12/2021


ΓΙΟΡΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ!!!

Δυστυχώς οι φόβοι μας επιβεβαιώθηκαν και οι χιλιάδες εργαζόμενοι, δικαιούχοι του επιδόματος ανεργίας δεν θα έχουν εισόδημα στις γιορτές.

Αναλυτικότερα:

Η συντριπτική πλειοψηφία των 80.000 εποχικά εργαζόμενων που έχουν κάνει αίτηση, παίρνουν απορριπτικές απαντήσεις από τον ΟΑΕΔ καθώς ΑΚΟΜΑ δεν έχουν εμφανιστεί τα ένσημα από τις μονομερής αιτήσεις αναστολής σύμβασης του 2020 ενώ όσοι περιμένουν τα φετινά ένσημα των μηνών Μαΐου & Ιουνίου δεν έχουν καμία απολύτως πιθανότητα να πληρωθούν άμεσα.

Σημειώνουμε πως με κανονικές συνθήκες ο ΟΑΕΔ θέλει τουλάχιστον 40 ημέρες για να ολοκληρώσει την διαδικασία ταυτοποίησης και να πληρώσει τον δικαιούχο.

Καμία απολύτως στήριξη στους εργαζόμενους που δεν εργάστηκαν φέτος και είναι μόνο με την αναστολή σύμβασης Μαΐου & Ιουνίου.

Καμία απολύτως στήριξη σε περίπου 200.000 εποχικά εργαζόμενους της εστίασης που είτε δεν δούλεψαν φέτος, είτε πρόκειται για εργαζόμενους που θα έβγαιναν πρώτη φορά στο ταμείο ανεργίας καθώς ισχύει η προϋπόθεση του νόμου όπου απαιτούνται τουλάχιστον 80 ένσημα περσινά.

Αίσθηση έχει προκαλέσει τέλος η υπόθεση που ανέδειξε το κλαδικό σωματείο μας στο Ρέθυμνο όπου ο ΟΑΕΔ ζητά πίσω χρήματα από τους εργαζόμενους γιατί η υπηρεσία υποστηρίζει πως πέρυσι δεν έπρεπε να λάβουν επίδομα ανεργίας γιατί η ειδικότητα τους δεν καλυπτόταν από τα μέτρα στήριξης.

Τέλος επαναφέρουμε το αίτημα μας για πλήρη στήριξη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ αλλά και παράτασης της στήριξης γιατί μπορεί η τουριστική σεζόν να πήγε καλά όμως χρονικά ήταν κι αυτή περιορισμένη και το επίδομα ανεργίας τελειώνει τον Ιανουάριο.

Αλήθεια γνωρίζει κάποιο τρόπο η Κυβέρνηση για το πώς θα επιβιώσουν οι συνάδελφοι μας μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν;

Η νέα Διοίκηση της Ομοσπονδίας μας που προέκυψε από το πρόσφατο 53ο Εκλογοαπολογιστικό μας συνέδριο, θα συνεχίσει στον ίδιο δρόμο που είχε χαράξει και η προηγούμενη.

ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΜΉΜΑΤΑ ΜΕΤΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ 2021~2022.

 ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΜΉΜΑΤΑ ΜΕΤΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ 2021~2022.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
 σας ενημερώνουμε.ότι, θα λειτουργήσουν δύο τμήματα μετεκπαίδευσης για την περίοδο 2021~2022 

Ένα τμήμα Εστιατορικής τέχνης και ένα τμήμα  Οροφοκομίας. 
Οι αιτήσεις για τα προγράμματα αρχίζουν 
 από Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου έως και 23 Δεκεμβρίου 2021 
και θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά σε ειδική εφαρμογή στο mintour.edu.gr 

Για τη Διοίκηση 

Ο Πρόεδρος 
Νικόλαος Κρομμύδας

Ο Γεν. Γραμματέας 
Νικόλαος Καριχημάκης

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 35ου ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Το 53o Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ομοσπονδία μας που πραγματοποιήθηκε στις 13, 14 & 15 Δεκεμβρίου 2021 στην Αθήνα στο Ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL και στο οποίο συμμετείχαν 279 από τους 303 εγγεγραμμένους αντιπροσώπους από όλη την Ελλάδα, δόθηκε η δυνατότητα να συζητηθούν τα μεγάλα προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο του Επισιτισμού – Τουρισμού και να καταλήξουμε σε συγκεκριμένες προτάσεις προς τους αρμόδιου φορείς.

Στις Αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν προέκυψαν τα εξής αποτελέσματα:

Για την Διοίκηση της Ομοσπονδίας (ΠΟΕΕΤ)

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 12 έδρες (ψήφοι 167)

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΔΑΣ) 7 έδρες (ψήφοι 97)

ΛΑΝΤΖΑ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ – ΤΟΥΡΙΣΜΟ 0 έδρες (ψήφοι 3)

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ - ΤΟΥΡΙΣΜΟ 0 έδρες (ψήφοι 2)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ 0 έδρες (ψήφοι 10)

 

Για το Συνέδριο της ΓΣΕΕ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 6 έδρες (ψήφοι58)

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΔΑΣ) 6 έδρες (ψήφοι 56)

ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ - ΤΟΥΡΙΣΜΟ 0 έδρες (ψήφοι 2)

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ 0 έδρες (ψήφοι 2)

 

Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ_16.12.21

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

16/12/2021

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 53ο Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας μας το τριήμερο 13,14 & 15 Δεκεμβρίου 2021.

Η εμπιστοσύνη στην παράταξη μας ανανεώθηκε για τα επόμενα 3 χρόνια και μάλιστα με διευρυμένη πλειοψηφία κατά 2 έδρες παραπάνω! Μέσα από το συνέδριο μας εκφράστηκαν πάνω από 30.000 εργαζόμενοι και η παράταξη μας κατέγραψε ποσοστό 59,86%, η παράταξη της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ) 34,77% και η παράταξη Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση Εργαζομένων Τουρισμού – Επισιτισμού (ΔΑΚΕ) κατέγραψε ποσοστό 3,58% και 0 έδρες.

Ως Αγωνιστική συνδικαλιστική Κίνηση Εργαζομένων στον Επισιτισμό &Τουρισμό θέλουμε να καταγγείλουμε την στάση της παράταξης Ανεξάρτητη Ενωτική Κίνηση Εργαζομένων Τουρισμού – Επισιτισμού που παρά τις προσπάθειες Κυβερνητικών στελεχών από διάφορες περιοχές της χώρας με τηλεφωνικές παρεμβάσεις σε συνέδρους ώστε να αποσπάσουν την ψήφο τους, με τον μηχανισμό της ΔΑΚΕ σε κεντρικό επίπεδο να προσφεύγει στην δικαιοσύνη με ασφαλιστικά μέτρα κατά της Ομοσπονδίας για δήθεν αντικαταστατικές πρακτικές και τέλος χρησιμοποιώντας γνωστό ακροδεξιό συνδικαλιστή που προκαλώντας ένταση και φασαρία στην αίθουσα διεξαγωγής της ψηφοφορίας και με επίθεση στον απερχόμενο Πρόεδρο, προσπάθησαν να διακόψουν τις εργασίες κατά γενική ομολογία, του πιο πετυχημένου Συνεδρίου του Κλάδου μας.

Την απάντηση της έδωσαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι με το αποτέλεσμα της κάλπης.

Η νέα Διοίκηση που προέκυψε από τις χθεσινές αρχαιρεσίες καταδικάζει ομόφωνα τέτοιου είδους πρακτικές!

Ζητάμε από όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις πρωτοβάθμιες, δευτεροβάθμιες αλλά και την ΓΣΕΕ να καταδικάσει τις εκφυλιστικές πράξεις της ΔΑΚΕ και των στελεχών της.

Από την μεριά μας κάναμε πράξη την υπόσχεση που δώσαμε στους εργαζόμενους.

ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

Όσο για τις Κυβερνητικές παρεμβάσεις στο Συνέδριο μας, θα απαντήσουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι όταν έρθει η ώρα και όπως αυτοί ξέρουν!

53ο ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 13-14-15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021.

 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ

       53ο ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ 13-14-15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021.    

 Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, 

ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή το Συνέδριο μας. Ανανεώθηκε για τα επόμενα τρία χρόνια. 

Στη Διοίκηση εκλέχτηκε για πρώτη φορά ως Αναπληρωνατκός Γεν.Γραμματέας ο Νικόλαος Κρομμύδας Πρόεδρος του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου. 

Οι σύνεδροι ενημερώθηκαν για όλα τα σημαντικά ζητήματα που αφορούν τους εργαζόμενους. 

Μέσα από το Συνέδριο αναδείχτηκαν τα χρόνια προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο μας, Σ.Σ.Ε, εργασιακές σχέσεις, εφάπαξ, ταμείο ανεργίας,Μετεκπαίδευση,νόμος Χατζιδάκη.

Εκφράζοντας την αντίθεση μας απέναντι σε όλα αυτά που αποφασίζουν ερήμην μας, και που καταστρέφουν το μέλλον των παρόντων και των επόμενων γενεών.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε ΔΙΠΛΑ στους εργαζόμενους διεκδικώντας τα δίκαια αιτήματά τους.

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος 

Νικόλαος Κρομμύδας

Ο Γεν.Γραμματέας

Νικόλαος Καριχημάκης



Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2021

Στήριξη των σπουδαστών της ΑΣΤΕ Αγ.Νικόλαου

 ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ 


Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου, στηρίζει τα αιτήματα και τον δίκαιο Αγώνα των σπουδαστών της ΑΣΤΕ Αγ.Νικολάου. 
Οι σπουδαστές της ΑΣΤΕ θα είναι οι αυριανοί συνάδελφοι μας.
Εδώ και χρόνια διαμαρτύρονται για την αναβάθμιση του πτυχίου τους και για τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν και που χρήζουν άμεσα να δοθούν ουσιαστικές λύσεις από τα αρμόδια Υπουργεία Τουρισμού και Παιδείας. 
Γιατί τόση αδιαφορία στην εκπαίδευση και μετεκπαίδευση στελεχών του Τουρισμού που αποτελεί κύριο παράγοντα της οικονομίας του τόπου μας, ιδιαίτερα στο επιπλέον πρόβλημα που ανέκυψε φέτος και εξακολουθεί να υφίσταται άλυτο, που είναι η έλλειψη κατάλληλου προσωπικού. 
Το επάγγελμα των απασχολούμενων στον Τουρισμό αποτελεί ένα τομέα απασχόλησης, που συμβάλλει τα μέγιστα στην οικονομική ανάπτυξη της χώρα μας. 
Στις αντίξοες συνθήκες που βιώσαμε, οικονομική κρίση και Πανδημία του COVID-19, έγινε σαφές περισσότερο από τα προηγούμενα χρόνια πόσο δυναμική είναι η συμβολή των εργαζομένων του κλάδου μας.
Η εκπαίδευση - μετεκπαίδευση στελεχών στον κλάδο του Τουρισμού θα συμβάλει τα μέγιστα στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών. 
Ως κατεξοχήν τουριστικός προορισμός η χώρα μας, είναι ανάγκη να αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε όλους τους τομείς και ο τουρισμός να κατέχει επάξια τη θέση της "Βαριάς βιομηχανίας" της χώρας μας. 
Το επάγγελμα μας είναι όμορφο γιατί βοηθά στη φιλοξενία των επισκεπτών μας στο τόπο που γεννήθηκε ο Ξένιος Δίας και είμαστε περήφανοι γι' αυτό.
Με τον επαγγελματισμό, την προθυμία και το χαμόγελο μας διαφημίζουμε την όμορφη χώρα μας εδώ και δεκαετίες και συμβάλλουμε  τα μέγιστα στην οικονομία της. 
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς οφείλουν να σταθούν με σοβαρότητα και να αναλογιστούν πως η επίλυση των προβλημάτων που αφορούν στον Τουρισμό είναι μείζονος σημασίας. 

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος 
Νικόλαος Κρομμύδας 

Ο Γεν.Γραμματέας 
Νικόλαος Καριχημάκης 

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

 

Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ_10.11.21

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

10/11/2021

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΙΣ 09/11/2021


Πραγματοποιήθηκε εχθές 09/11/2021 η 24ΩΡΗ Πανελλαδική Απεργία στον κλάδο μας και η Απεργιακή συγκέντρωση και πορεία προς το Υπουργείο Εργασίας με ιδιαίτερη επιτυχία.

Δεκάδες εκατοντάδες εργαζόμενοι συμμετείχαν:

Εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία, στα εστιατόρια, ενώ με τον δικό τους μοναδικό τρόπο συμμετείχαν στο συλλαλητήριο μας οι συνάδελφοι διανομείς από την e-food και την Walt.

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την Γ.Γ. του Υπουργείου Εργασίας, μιας και ο κ. Χατζηδάκης για άλλη μια φορά φάνηκε ασυνεπής στο ραντεβού με τους εργαζόμενους.

Από την συνάντηση δεν μπορούμε να πούμε ότι μείναμε ευχαριστημένοι, καθώς θετική εξέλιξη υπήρξε μόνο στα θέματα των διανομέων, αφού την ερχόμενη Τρίτη θα ξαναγίνει συνάντηση με την συμμετοχή και του ΕΦΚΑ για να βρούμε λύση με τις παροχές του ταμείου προς τους εργαζόμενους, για να ανοίξει η συζήτηση για ένταξη τους στα ΒΑΕ και για βελτιώσεις στην χορήγηση των μέτρων ατομικής προστασίας.

Στα υπόλοιπα αιτήματα του κλάδου μας τα αποτελέσματα της συνάντηση έχουν ως εξής:

  • Εμφάνιση των ενσήμων από τις μονομερής αναστολές σύμβασης του 2020: Στις 16/11/2021 θα εμφανιστούν τα ένσημα μας και αμέσως μετά θα εμφανιστούν τα ένσημα από τις φετινές αναστολές σύμβασης Μαΐου και Ιουνίου.
  • Χορήγηση επιδόματος ανεργίας: Δικαίωμα στο επίδομα Ανεργίας με 50 φετινά ένσημα θα έχουν μόνο όσοι κατάφεραν και βρήκαν δουλειά έστω και για 1 ημέρα μετά τις αναστολές του Μαΐου και Ιουνίου, ενώ όσοι δεν βρήκαν δουλειά είτε γιατί η επιχείρηση δεν επαναλειτούργησε, είτε γιατί έπεσαν θύματα εργοδοτικής παραβατικότητας, θα έχουν μηδενικό εισόδημα, για τον πιο δύσκολο χειμώνα των τελευταίων δεκαετιών.
  • Εποχικά εργαζόμενοι στην εστίαση: Καμία απολύτως στήριξη σ΄αυτή την κατηγορία εργαζομένων από την Κυβέρνηση αφού γι'αυτούς όπως μας είπαν δεν υπάρχουν χρήματα.
  • Πρώτη φορά επιδοτούμενοι: Καμία απολύτως ρύθμιση γι'αυτούς που θα βγουν πρώτη φορά στο Ταμείο Ανεργίας αφού εξακολουθεί να ισχύει ο παράλογος όρος "να υπάρχουν 100 περσινά ένσημα" την στιγμή που ο κλάδος πέρυσι ήταν κλειστός.

Κάνουμε γνωστό προς πάσα κατεύθυνση,

ΠΩΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!

ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ

ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ

ΣΥΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο 7μελές  Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Υπαλλήλων  Ξενοδοχείων  Ν. Λασιθίου στην πρώτη  συνεδρίαση του στις 08 Νοεμβρίου 2021 που πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Λασιθίου στον Άγιο Νικόλαο.

Πρόεδρος εξελέγη ο Νικόλαος Κρομμύδας 607 Ψήφους, Αντιπρόεδρος η Ελένη Γαλανάκη-Ματθαιάκη  263 ψ., Γεν.Γραμματέας ο Νικόλαος Καριχημάκης 442 ψ., αναπ.Γεν Γραμματέας η Ορφανάκη Ζαμβία  και  Έφορος 269 ψ.,Ταμίας ο Κων/νος Μαθιουδάκης 442 ψ.,  β' Αντιπρόεδρος  ο Γεώργιος Βουτυράκης 328 ψ.και Μέλος ο Μιχάλης Ατσαλάκης 263 ψήφους.

Θέλουμε  να ευχαριστήσουμε όλες τις συναδέλφισσες και συναδέλφους του Ν.Λασιθίου για τη συμμετοχή τους στις εκλογές. 

Επιθυμούμε επίσης να  ευχαριστήσουμε το απερχόμενο Δ.Σ για την πολυετή προσφορά του στον κλάδο μας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τη συμμετοχή του στην άρτια διεξαγωγή των αρχαιρεσιών μας, αλλά κι όλους  τους υποψηφίους που συνέβαλαν στην εκλογή νέου Δ.Σ., Εξελεγκτικής Επιτροπής, Αντιπροσώπων στο Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου, Αντιπροσώπων στην Πανελλήνια  Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό Τουρισμό, Εκπροσώπηση στη ΓΣΕΕ και μας τίμησαν με την ψήφο τους.

Εμείς οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου, επιβεβαιώνουμε την ενότητα και αγωνιστικότητα ενάντια στις πολιτικές που ισοπεδώνουν κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα. 

Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε ΔΙΠΛΑ στους εργαζόμενους και τους καλούμε σε συσπείρωση.

Μόνο η ενιαία δράση του συνδικαλιστικού κινήματος μπορεί να απαντήσει στην επίθεση κατά των δικαιωμάτων μας και να μας βγάλει από τα σημερινά αδιέξοδα ύφεσης, αβεβαιότητας και ανασφάλειας. 

Σας καλούμε λοιπόν όλους να αγωνιστούμε για ένα καλύτερο αύριο. 

Για τη Διοίκηση 

Ο Πρόεδρος 

Νικόλαος Κρομμύδας 

Ο Γεν.Γραμματέας 

Νικόλαος Καριχημάκης