Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020


ΜΕΤΡΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ - ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Η διοίκηση της Ομοσπονδίας μας εκφράζει την μερική της ικανοποίηση για τα μέτρα που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του νέου κορονοϊού.
Οι εργαζόμενοι στον επισιτισμό που οι επιχειρήσεις έκλεισαν με εντολή της Κυβέρνησης, θα πάρουν επίδομα 800€ για την περίοδο από 15/03 έως 30/04.
Για την περίοδο από 01/03 έως 15/03 θα πληρωθούν από τον εργοδότη τους και φυσικά υπάρχει πλήρη ασφαλιστική κάλυψη!
Για τους εποχικά εργαζόμενους στα ξενοδοχεία που ανεστάλη η έναρξη λειτουργίας τους έως 30/04 θα δοθεί παράταση στο επίδομα ανεργίας ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΜΑΣ στον Υπουργό Τουρισμού κ. Θεοχάρη ο οποίος στήριξε το αίτημα μας και στους συναδέλφους που τελείωσε το επίδομα ανεργίας και τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2020!
Γνωρίζουμε πως ακόμα και με αυτή την ρύθμιση δεν λύνεται το πρόβλημα 100% είναι όμως κάτι το οποίο κινείτε προς την σωστή κατεύθυνση!
Το μεγάλο αγκάθι παραμένει στα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας όπου οι πληρότητες είναι αλήθεια πολύ χαμηλές λόγω της εξάπλωσης του ιού, οι εργαζόμενοι δέχονται μια ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ επίθεση.
ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ - ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ - ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ!
Το επαναλαμβάνουμε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ Ο ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!
Δεν μπορούν να αλλάξουν οι όροι αμοιβής και εργασίας χωρίς την σύμφωνη γνώμη μας!
Καλούμε τους εργοδότες να επιδείξουν ψυχραιμία και να σεβαστούν τους ανθρώπους που τόσα χρόνια βάζουν πλάτη στις επιχειρήσεις τους για να ξεπεραστεί η οικονομική κρίση!
Τέλος ζητάμε από την Ελληνική Κυβέρνηση να πάρει μέτρα για τους διανομείς όπου με κίνδυνο της υγείας τους συνεχίζουν να δουλεύουν χωρίς μέτρα προστασίας, πέφτοντας ακόμα και τώρα θύματα εργοδοτικής παραβατικότητας!
Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!


 ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ...

Με αφορμή την εξάπλωση του κορονοϊού και στην χώρα μας και με δεδομένο πως ο κλάδος του Τουρισμού πιέζεται πολύ αυτή την στιγμή έχει ξεκινήσει από τους εργοδότες μια άνευ προηγουμένου επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα που δεν την δεχθήκαμε ούτε τον καιρό των μνημονίων.
Αντιλαμβανόμαστε πως οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία έχουν πέσει και αποδείξαμε στην πράξη πως έχουμε πλήρης γνώση της κατάστασης "παγώνοντας" κάθε διαπραγμάτευση με τους ξενοδόχους, υπογράφοντας την παράταση της ισχύος της υπάρχουσας ΚΣΣΕ έως το τέλος Αυγούστου, βάζοντας και οι εργαζόμενοι πλάτη για να βγούμε από την (προσωρινή) κρίση.
Δυστυχώς για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως ζούμε στην χώρα της υπερβολής και των άκρων!
  • Τροποποίηση συμβάσεων από συνεχούς απασχόλησης σε μερική απασχόληση.
  • Εκ περιτροπής εργασία.
  • Άδειες άνευ αποδοχών.
  • Μη έγκαιρη επαναπρόσληψη εποχικών.
Είναι η χιονοστιβάδα που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία 24ωρα.
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Ο κορονοϊός δεν θα υποχωρήσει με απώλειες θέσεων εργασίας, ούτε με μείωση εισοδήματος των εργαζομένων.
Ζητούμε από το αρμόδιο Υπουργείο Εργασίας στο κάδρο των ρυθμίσεων που σχεδιάζονται για τους εργοδότες να μπουν και οι εργαζόμενοι.
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΜΕΝΗ!!!
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ καμία τροποποίηση των συμβάσεων τους, να ενημερώνουν αμέσως τα σωματεία τους (όπου δεν υπάρχουν κατευθείαν στην Ομοσπονδία) για οποιαδήποτε μεταβολή των όρων αμοιβής και εργασίας τους ζητά ο εργοδότης.
Η Ομοσπονδία μας θα είναι κοντά σε όλους τους εργαζόμενους σε όλη τη χώρα!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΣΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΚΣΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ

Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας στις 10/03/2020 υπέγραψε με την ΠΟΞ, την χρονική παράταση ισχύος της ΚΣΣΕ Ξενοδοχοϋπαλλήλων έως και τις 31/08/2020.
Με αίσθημα ευθύνης το πρώτιστο που πράξαμε, σ' αυτή την δύσκολη για την πατρίδα μας χρονική περίοδο και από την εξάπλωση του Κορονοϊού, διασφαλίσαμε στο ακέραιο τα εργασιακά δικαιώματα, θεσμικά και οικονομικά, των Ξενοδοχοϋπαλλήλων συναδέλφων μας που απορρέουν από την 27/03/2018 ΚΣΣΕ (Π.Κ. 4/28-03-2018).
Δυστυχώς η εξάπλωση του Κορονοϊού σε συνδυασμό με τις συνεχώς μεταλλασσόμενες απαιτήσεις κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων, του Προέδρου της ΠΟΞ δεν μας άφησε πολλά περιθώρια στην παρούσα φάση.
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας δεν θα σταματήσει τον αγώνα για τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων Ξενοδοχοϋπαλλήλων.


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΩΝ 130 ΚΛΑΔΙΚΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ


Η Ομοσπονδία μας και τα πρωτοβάθμια κλαδικά σωματεία σε όλη τη χώρα, που αποτελούν την δύναμη της, αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα από την εξάπλωση του νέου COVID-19 και ζητάμε από τη Κυβέρνηση την άμεση προστασία των εργαζομένων όσο αφορά της υγεία τους, αλλά δυστυχώς και από τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες.
Κατανοούμε πως η εξάπλωση του Ιού έχει χτυπήσει τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία (όχι αυτές της Καλοκαιρινής περιόδου) και έχει ρίξει και την "κίνηση" στα επισιτιστικά καταστήματα.
Μετά όμως από καθημερινές καταγγελίες των Σωματείων μας, παρατηρούμε πως οι εργαζόμενοι δέχονται μια "επίθεση" στα εργασιακά τους δικαιώματα,
  • Μετατροπή συμβάσεων σε part time
  • Εκ περιτροπής εργασία
  • Άδειες άνευ αποδοχών
  • Απολύσεις
  • Μη επαναπρόσληψη εποχικά εργαζομένων
Απαιτούμε,
Άμεση συνάντηση με τα συναρμόδια Υπουργεία και τους τομεάρχες Τουρισμού των κομμάτων.
Να μπει φρένο στην εργοδοτική παραβατικότητα με νομοθετική ρύθμιση από την Κυβέρνηση, προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων μας.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ δεν θα γίνει δεκτή λόγο του "Κορονοϊού"
Να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα προάσπισης της υγείας μας.

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Εmail syxenol@gmail.com ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ.
ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ  Τ.Κ.72100  ΤΗΛ&FAX  28410-22784


     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Κλειστό  το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Λασιθίου

 Ο  Σύνδεσμος  Υπαλλήλων  Ξενοδοχείων  Ν. Λασιθίου, ενημερώνει  τα μέλη του ότι λόγω της κρίσιμης κατάστασης που  επικρατεί  τη δεδομένη  στιγμή με την πανδημία του  COVID – 19,το γραφείο του συνδέσμου θα παραμείνει κλειστό  όσο καιρό κρίνεται απαραίτητο για την προστασία της δημόσιας υγείας.
 Το τηλ επικοινωνίας για  θέματα που αφορούν συναδέλφους είναι 6948404454.
Με  αίσθημα ευθύνης  απέναντι στα μέλη μας ζητάμε από τα συναρμόδια Υπουργεία Εργασίας και Τουρισμού, για τους εποχικά εργαζόμενους να δοθεί το επίδομα των 715 ευρώ .
Για τους εργαζόμενους που δουλεύουν στα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας τις ημέρες που οι εργοδότες τούς επιβάλλουν άδειες άνευ αποδοχών αυτές να πληρώνονται και να ασφαλίζονται από το κράτος μέσω του προγράμματος επιδότησης θέσεων εργασίας του ΟΑΕΔ ,τις υπόλοιπες μέρες που απασχολούνται κανονικά το κόστος θα επιβαρύνει τον εργοδότη.
Mε Συλλογική ευθύνη και Υπευθυνότητα μα πάνω από όλα τηρώντας αυστηρά  τις  οδηγίες του Ελληνικού  Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, καλούμαστε να δώσουμε  αυτόν τον ΑΓΩΝΑ  ενωμένοι με την ευχή και την ελπίδα να  βγούμε  ΝΙΚΗΤΕΣ!!!

  ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ... ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 8.3.2021 ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ 
 Η διοίκηση της Ομοσπονδίας μας κατέθεσε την Παρασκευή 5/3/2021 στο αρμόδιο τμήμα του υπουργείου εργασίας το αίτημα μας ώστε να κηρυχθεί 
Η Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των Ξενοδοχοϋπαλλήλων ως γενικώς υποχρεωτική. Παράλληλα καταθέσαμε με την βοήθεια του ΙΝΕ ΓΣΕΕ την απαραίτητη από τη σχετική νομοθεσία, της αιτιολογικής έκθεσης τεκμηρίωσης των επιπτώσεων της επέκτασης της συλλογικής σύμβασης του κλάδου των ξενοδοχοϋπαλλήλων στην ανταγωνιστικότητα, τη λειτουργία του ανταγωνισμού και την απασχόληση! 
Επομένως, δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα από την μεριά μας, αλλά ούτε και άλλοθι από την Κυβέρνηση να μην κηρύξει την σύμβαση μας ως γενικώς υποχρεωτική. 
Ελπίζουμε, η εν λόγω σύμβαση να μην έχει την τύχη αυτής του επισιτισμού η οποία είχε υπογραφεί 12/12/2019 έληξε 21/2/2021 και ουδέποτε το υπουργείο την κήρυξε υποχρεωτική. 
Από την μεριά μας κάνουμε σαφές προς όλες τις πλευρές πως δεν είμαστε διατεθειμένοι να πάμε για δουλειά με μισθούς πείνας. 
Ευχόμαστε φέτος το καλοκαίρι να μην χρειαστεί εμείς οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία να επιβάλουμε «lockdown» στον κλάδο.

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


 ΕΚΔΡΟΜΉ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 22/23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου ,
 θα πραγματοποιήσει για τα μέλη του 2ημερη εκδρομή 
με διανυκτέρευση στα ΧΑΝΙΑ 22 και 23 Φεβρουαρίο 2020.
Η μεταφορά και το γεύμα της Κυριακής  23 Φεβρουαρίου
θα είναι ΔΩΡΕΑΝ από το  Σύνδεσμο. 
Για τα μη  μέλη του που θα θελήσουν να πάρουν μέρος στην εκδρομή ,
η μεταφορά είναι Δωρεάν. 
Θα χρεωθούν μόνο το κόστος του γεύματος της Κυριακής .
Τηλ για κρατήσεις 69 47806125 έως  20 Φεβρουαρίου  2020. 

Για την Διοίκηση 

Ο Πρόεδρος 
Μιχ. Γαρεφαλάκης 

Η Γεν. Γραμματέας 
Μαρία Μαρκάκη Φαζού. 

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020


Σύνδεσμος Ξενοδοχοϋπαλληλων Λασιθίου syxenol@gmail.com




ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ




ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ                               
Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!  Το 2020 ας φέρει  σε όλους υγεία, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία!                                                                                                         Ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
Ενημερώνουμε  τα μέλη μας ότι η Γενική Απολογιστική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 10:30πμ  στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 03 Αγ. Νικόλαος
  θέματα : α) Προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο
                   Υπογραφή της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
                  β) Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός
                  γ) Πρόγραμμα Δράσης
                  δ) Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
                  ε) Κοπή βασιλόπιτας – Αιτήσεις επαναπτόσληψης.
Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.
Αιτήσεις επαναπρόσληψης  θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο από  Δευτέρα 13 Ιανουαρίου έως  30/01/2020 και ώρα 09:00πμ έως 14:00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 3 Αγ. Νικόλαος .                    ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 28410 22784             
  ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  Ο Πρόεδρος                                               
  Μιχ. Γαρεφαλάκης
   Η Γεν. Γραμματέας
   Μαρία  Μαρκάκη -  Φαζού

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ                               
Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο,
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!  

Το 2020 ας φέρει  σε όλους υγεία, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία!!!
 Ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
           
  ΓΙΑ ΤΗN ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  Ο Πρόεδρος                                               
  Μιχ. Γαρεφαλάκης
   Η Γεν. Γραμματέας
   Μαρία  Μαρκάκη -  Φαζού

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ  Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ  Τ.Κ. 72100 ΤΗΛ.FAX 28410-22784
Email syxenol@gmail.com

Αγ.Νικόλαος : 29/11/2019


Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου, συμμετέχει στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα των συνταξιουχικών  οργανώσεων.

Χαιρετίζουμε και στηρίζουμε τον Αγώνα των συνταξιούχων και δηλώνουμε, ότι θα συνεχίσουμε να δίνουμε μάχες και αγώνες για να αποκρούσουμε και να ακυρώσουμε τις άδικες αδιέξοδες πολιτικές που εφαρμόζονται στη χώρα μας. 

Όλες οι Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ ΣΎΡΙΖΑ και ΝΔ λεηλάτησαν στο πέρασμα τους το Ασφαλιστικό σύστημα. 
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

Απαιτούμε αλλαγή πολιτικής, ενίσχυση εισοδημάτων, ανάπτυξη, απασχόληση, κοινωνική συνοχή και ευημερία των ανθρώπων. 

Η απαίτηση των εργαζομένων των συνταξιούχων και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας είναι να μπει  οριστικό τέλος στις πολιτικές λιτότητας και ανεργίας, που εκμηδενίζουν τα εργασιακά δικαιώματα, διαλύουν την δημόσια υγεία, και συρρικνώνουν μισθούς και συντάξεις. 

Οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δεν έχουν άλλο ΑΝΟΧΗ ούτε ΑΝΤΟΧΗ! 


                                ΓΙΑ  ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ


                           
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                         ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ