Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά 9-14μμ εκτός Σαββατοκύριακου από 12-30 Ιανουαρίου 2015 στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου Λευκών Ορέων 3.(απέναντι στο νοσοκομείο - εργατικές κατοικίες).Τηλ 2841022784 - 6948404454.
Για τις αιτήσεις επαναπρόσληψης που θα γίνουν μέσω του Συνδικάτου ΤΑΛΩΣ δέν εγγυούμαστε για την επαναπρόσληψη λόγω του ότι το Συνδικάτο αυτό δεν συμμετύχε στην υπογραφή της Τοπικής Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με τους εργοδότες.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρέφαλακης

Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά 9-14μμ εκτός Σαββατοκύριακου από 12-30 Ιανουαρίου 2015 στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου Λευκών Ορέων 3.(απέναντι στο νοσοκομείο - εργατικές κατοικίες).

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρέφαλακης

Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου
εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά, ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος.
Το 2015 ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι την Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 4μμ στο κινηματοθέατρο REX θα πραγματοποιηθεί παιδική παράσταση για τα παιδιά των ξενοδοχοϋπαλλήλων και μη, με το διάσημο μάγο ΤΟΝΥ.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Η ετήσια γενική συνέλευση με θέματα;
Απολογιστικός - οικονομικός έλεγχος, έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής, πρόγραμμα δράσης, αγιασμός, κοπή της βασιλόπιτας και αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνει την Κυριακή 11 Ιανουαρίου και ώρα 10πμ στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου ( Λευκών  Ορέων 3 ).

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος  
Μιχ. Γαρεφαλάκης

Η Γεν. Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

Με τη σκέψη στραμμένη στης βηθλεέμ τα μέρη ας αφήσουμε όλα τα εμπόδια που συναντήσαμε σε κάθε μας βήμα,κι ας τραβήξουμε μπροστά με πυξίδα τα ηθικά μας εφόδια,με πανιά την αγάπη την αλληλεγγύη και την εργατικότητα.
Καλές γιορτές με υγεία χαρά και ειρήνη σε όλο το κόσμο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

 Το ΔΣ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου.

Ο Πρόεδρος                              Η Γεν.Γραμματέας
Μιχ.Γαρεφαλάκης                      Μαρία Μαρκάκη - Φαζού.

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ.

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι

Στο Ηράκλειο στις 6 το απόγευμα της Κυριακής 7/12,ημέρα ψήφισης του προυπολογισμού 2015 θα πραγματοποιηθεί ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο οποίο συμμετέχουν συνδικαλιστικά σωματεία από όλη την Κρήτη και τα Εργατικά Κέντρα του νησιού.
Ολοι οι Ξενοδοχοϋπάλληλοι ωφείλουμε να δώσουμε δυναμικό παρών σε αυτό το Συλλαλητήριο.

Είμαστε όλοι άνεργοι.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΙΟ (Α) ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΝΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 4.00μμ  ΑΠΟ ΤΟ  ΚΤΕΛ.

Είναι παράλογο και τουλάχιστον επικίνδυνο, την ώρα που η Ελληνική κοινωνία στενάζει από την ανεργία, τα χαράτσια, τη φοροεπιδρομή, την έλλειψη κοινωνικού κράτους, την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων, τους μισθούς πείνας, να καλείται σε νέες δυσβάστακτες θυσίες, σε περαιτέρω επώδυνες αλλαγές στο ασφαλιστικό που εάν γίνουν αποδεκτές, όχι μόνο θα καταστρέψουν τον κοινωνικό ιστό αλλά θα υπονομεύσουν το δικαίωμα των νέων παιδιών να ενταχθούν στην αγορά εργασίας. Επιπλέον οι προτάσεις για αυξήσεις στο ΦΠΑ, αλλαγές στον Ν.1264/82, μείωση των συντάξεων κ.λ.π. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα επιτείνουν τα ήδη καταγεγραμμένα αδιέξοδα του προγράμματος.    
Ας καταλάβουν επιτέλους κυβέρνηση και δανειστές ότι δεν υπάρχουν ούτε περιθώρια αντοχών, ούτε ανοχών.
            Με βασικό σύνθημα <<Όλοι μαζί να βάλουμε τέλος στον εργασιακό μεσαίωνα και τον κοινωνικό μαρασμό>> οι εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και άνεργοι να απαιτήσουμε την Κυριακή 7 Δεκέμβρη, ημέρα ψήφισης  του προϋπολογισμού, την άμεση κατάργηση των αντεργατικών μνημονιακών νόμων, σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες, οριστικό τέλος στις φορομπηχτικές πολιτικές, ουσιαστική επαναφορά ΣΣΕ, μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τις απολύσεις, αναβάθμιση και όχι διάλυση της Δημόσιας  Δωρεάν Παιδείας - Υγείας – Κοινωνικής Ασφάλισης, υπεράσπιση των φορέων Κοινωνικής Πολιτικής, πάταξη της φοροδιαφυγής, φοροκλοπή, της Ακρίβειας.
 
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ
 
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014
ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Το ΔΣ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου αποφάσισε να συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία στις 27 ΝΟΕΜΒΡΗ 2014 που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε.Καλεί όλους τους Ξενοδοχοϋπάλληλους να συμμετάσχουν.Ένα κάλεσμα ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους συνταξιούχους και άνεργους για να αντιπαλέψουμε τις αντεργατικές αντικοινωνικές πολιτικές της λιτότητας και της εξαθλίωσης ενός ακόμη προυπολογισμού που μετακυλύει  στις πλάτες μας το κόστος της χρεωκοπίας με την υπερφορολόγηση,την ανεργία τη φτώχεια.

Επιβάλλεται εδώ και τώρα να μπεί τέλος στις πολιτικές βίαιης και αντιδημοκρατικής προσβολής των εργασιακών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων,στον αυταρχισμό και τη φτωχοποίηση.
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΤΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΩΡΑ 10 30.

ΤΟ ΔΣ

Απεργιακή Συγκέντρωση Στην Πλατεία Αγίου Νικολάου

 
 
 
 
Όχι στον Εργασιακό Μεσαίωνα
Όχι στη διάλυση Υγείας - Παιδείας


ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στην ΠΛΑΤΕΙΑ Αγ. Νικολάου
ΠΕΜΠΤΗ 27/11 στις 10.30

Εργατικό Κέντρο Λασιθίου
Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ

Ελάχιστοι οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ γιατροί στο Νομό Λασιθίου

Η ανυπαρξία πρωτοβάθμιας υγείας στο Λασίθι έχει προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους ασφαλισμένους, οι οποίοι αναγκάζονται να πληρώνουν τις επισκέψεις τους στους γιατρούς, διότι το πλαφόν που ισχύει και ο μικρός αριθμός συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ γιατρών, δεν επιτρέπει να καλυφθούν όλοι οι ασφαλισμένοι, καταργώντας ουσιαστικά τις παροχές της ασφαλιστικής κάλυψης που δικαιούνται.
Χθες, αντιπροσωπεία του Eργατικού Kέντρου Λασιθίου αποτελούμενη από τον πρόεδρο κ. Μανόλη Πεπόνη, την αντιπρόεδρο και γραμματέα του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων κα Μαρία Φαζού, τον πρόεδρο του Σωματείου Ηλεκτρολόγων Ξενοδοχείων κ. Γιώργο Κρομμύδα και την γραμματέα του Συνδέσμου Ιδιωτικών Υπαλλήλων κα Ελένη Λαζαράκη, επισκέφθηκαν την περιφερειακή διεύθυνση Λασιθίου του ΕΟΠΥΥ και συναντήθηκαν με τη διεύθυνση και τα υπηρεσιακά στελέχη, αναζητώντας ενημέρωση για την υφιστάμενη κατάσταση και απαντήσεις στα προβλήματα που έχουν ανακύψει για τους πολίτες.
«Έγινε μία γόνιμη συνάντηση τόσο με την διευθύντρια κα Καρυωτάκη όσο και με το υπόλοιπο προσωπικό. Ήρθαμε για να ενημερωθούμε για τα όσα ισχύουν για τους ασφαλισμένους την περίοδο αυτή, δεδομένου ότι το ιατροφαρμακευτικό κομμάτι όλων των ασφαλισμένων έχει περάσει στον ΕΟΠΥΥ. Δυστυχώς, γνωρίζαμε την δύσκολη κατάσταση και τώρα που ενημερωθήκαμε αναλυτικά οφείλουμε να πούμε πως η κατάσταση είναι τραγική», τόνισε ο κ. Πεπόνης.
Τα προβλήματα όπως διαπίστωσε η αντιπροσωπεία του Εργατικού Λασιθίου είναι μεγάλα για τους ασφαλισμένους του νόμου οι οποίοι αναγκάζονται συχνά να πληρώνουν, αφού είναι ξεκάθαρο πως το Λασίθι είναι ο μοναδικός νομός της χώρας που δεν διαθέτει δομές πρωτοβάθμιας υγείας. Είναι χαρακτηριστικό πως το πλαφόν συνταγογράφησης για κάθε συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ γιατρό έχει μειωθεί στα 200 άτομα το μήνα. Δεδομένου ότι στο Λασίθι οι γιατροί δεν ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με τον ΕΟΠΥΥ, το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι να μην μπορεί να καλυφθεί το σύνολο του πληθυσμού χωρίς να πληρώσει για συνταγογράφηση ή για εξετάσεις. Με την ισχύουσα κατάσταση οι εκτιμήσεις δείχνουν πως μόλις το 5% του πληθυσμού μπορεί να καλυφθεί από τον ασφαλιστικό φορέα και μάλιστα υπό προϋποθέσεις. Να βρει δηλαδή συμβεβλημένο γιατρό στην ειδικότητα που αναζητά διότι δεν υπάρχουν γιατροί όλων των ειδικοτήτων.
«Δυστυχώς, οι συμβεβλημένοι γιατροί που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι ελάχιστοι τόσο στον Άγιο Νικόλαο, όσο και στην Ιεράπετρα και στη Σητεία. Αν δε συνδυάσουμε το πρόβλημα της απουσίας συμβεβλημένων γιατρών με τις ελλείψεις των νοσοκομείων του νομού σε όλες τις πόλεις, καταλαβαίνουμε για άλλη μια φορά πόσο πιο πίσω είναι ο νομός Λασιθίου σε βασικές δομές όπως είναι η υγεία που έχουν σημασία για την κοινωνία», επεσήμανε ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου.

Ελάχιστο προσωπικό
Επίσης, το προσωπικό της Υπηρεσίας είναι ελάχιστο αφού σήμερα υπηρετούν τέσσερις υπάλληλοι. Αν δε υπολογιστεί το μέγεθος των αρμοδιοτήτων και του όγκου δουλειάς της συγκεκριμένης Υπηρεσίας γίνεται κατανοητό πως είναι αδύνατον να διεκπεραιωθεί από τέσσερις υπαλλήλους μόνο, όταν οι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν αφορούν σε εκατοντάδες πράξεις.

Συγκροτήθηκε το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Λασιθίου

 
 
 
 
 
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Νομού Λασιθίου. Πρόεδρος επανεξελέγη ο Μιχάλης Γαρεφαλάκης, Γενική Γραμματέας η Μαρία Φαζού, Αντιπρόεδρος ο Νικ. Κρομμύδας, Ταμίας η Δήμητρα Μπουντζαλή, Έφορος Υλικού ο Κων. Μαθιουδάκης και μέλη οι Ζαμβία Ορφανάκη και Ελένη Γαλανάκη.
Ο κ. Γαραφελάκης ευχαρίστησε τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. για την τιμή που του έκαναν, επανεκλέγοντάς τον ομόφωνα, αλλά και όλα τα μέλη του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων, όσα προσήλθαν στην κάλπη και ψήφισαν, αλλά και εκείνους που αμέλησαν να το πράξουν.
«Η δύναμη των εργαζομένων στον ξενοδοχειακό τομέα στο Λασίθι, στηρίζεται στην ενότητα, στην ομοψυχία και στην συσπείρωση γύρω από το σωματείο τους.
Σε ένα ιδιαίτερα εχθρικό περιβάλλον που διαμορφώνουν τα μνημονιακά μέτρα, ο Σύνδεσμος αγωνίζεται εδώ και χρόνια να διατηρήσει όσες περισσότερες από τις κατακτήσεις έχει πετύχει με αγώνα, την ίδια ώρα που κατεδαφίζονται δικαιώματα και κεκτημένα των εργαζομένων σε όλους τους τομείς.
Η τελευταία επιτυχία επέκτασης χρονικά και αύξησης του επιδόματος ανεργίας, που επετεύχθη σε συνεργασία με το Εργατικό Κέντρο, είναι, όσο κι αν ορισμένοι δεν θέλουν να το παραδεχθούν, μια σημαντική κατάκτηση, και η προσπάθεια θα συνεχιστεί ώστε την επόμενη χρονιά να επεκταθεί ακόμη περισσότερο», τόνισε ο Γαρεφαλάκης.
Αναφερόμενος στην τουριστική χρονιά που ολοκληρώθηκε πριν μερικές ημέρες, επεσήμανε ότι «υπήρξε πολύ καλή, επεκταθείσα χρονικά από τις αρχές Απριλίου μέχρι τέλος Νοεμβρίου, γεγονός που στήριξε τις επιχειρήσεις αλλά και τους εργαζόμενους στον κλάδο, δίνοντας δουλειά σε πολύ κόσμο. Υπήρξαν προβλήματα σε μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά, όπου έγιναν σχετικές καταγγελίες από τους εργαζόμενους, το σωματείο επενέβη άμεσα.
Η τοπική συλλογική σύμβαση, που το σωματείο πέτυχε να υπογράψει με τους ξενοδόχους, αποτελεί μεγάλη επιτυχία, γιατί προστάτευσε κεκτημένα δικαιώματα, αλλά και αύξηση στους μισθούς μισή εκατοστιαία μονάδα πάνω από την πανελλαδική κλαδική σύμβαση, προστατεύοντας παράλληλα τους νέους εργαζόμενους κάτω των 25 ετών.
Επιπλέον το σωματείο κάθε χρόνο οργανώνει και δρομολογεί την επαναπρόσληψη των ξενοδοχοϋπαλλήλων στα ξενοδοχεία- διαδικασία που και για την επόμενη τουριστική περίοδο θα ξεκινήσει, με υποβολή αιτήσεων των μελών, μετά τα μέσα Ιανουαρίου 2015».

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2014 - 2015

Ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε η Προκήρυξη από το Υπουργείο Τουρισμού για την υλοποίηση
των Τμημάτων Μετεκπαίδευσης σε μόλις 4 περιοχές (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος),
όπου υπάρχουν υποδομές του πρώην ΟΤΕΚ (Σχολές Υπουργείου Τουρισμού) παρά τις
προσπάθειες μας η οικονομική στενότητα οδήγησε το Υπουργείο να χρησιμοποιήσει κυρίως
υπολειπόμενα κοινοτικά κονδύλια για την πληρωμή των ωρομισθίων που θα προσληφθούν και
όχι για εγκαταστάσεις, ανάθεση υλοποίησης σε ΚΕΚ κ.λπ. με αποτέλεσμα να αποκλειστούν ακόμη
μια φορά σημαντικοί Τουριστικοί προορισμοί της χώρας.
Για την Αθήνα είναι προβληματική η επιλογή αφού μόλις 2 τμήματα θα φιλοξενηθούν σε
αίθουσες της Σχολής Ξεναγών και όποια άλλα συσταθούν των τεχνιτών ειδικοτήτων
παραπέμπονται στις εγκαταστάσεις της Αναβύσσου με σημαντικό κόστος και δυσκολία
μετακίνησης για τους φοιτούντες συναδέλφους.
Ενημερώνουμε όλους τους εργαζόμενους για να υποβάλουν τα δικαιολογητικά 
τους από 07/11/2014 μέχρι και 24/11/2014 από ώρα 09:00π.μ. έως 14:00μ.μ. στο Υπουργείο 
Τουρισμού ή ηλεκτρονικά στο www.mintour.edu.gr