Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Εmail syxenol@gmail.com ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ.
ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ  Τ.Κ.72100  ΤΗΛ&FAX  28410-22784


     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Κλειστό  το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Λασιθίου

 Ο  Σύνδεσμος  Υπαλλήλων  Ξενοδοχείων  Ν. Λασιθίου, ενημερώνει  τα μέλη του ότι λόγω της κρίσιμης κατάστασης που  επικρατεί  τη δεδομένη  στιγμή με την πανδημία του  COVID – 19,το γραφείο του συνδέσμου θα παραμείνει κλειστό  όσο καιρό κρίνεται απαραίτητο για την προστασία της δημόσιας υγείας.
 Το τηλ επικοινωνίας για  θέματα που αφορούν συναδέλφους είναι 6948404454.
Με  αίσθημα ευθύνης  απέναντι στα μέλη μας ζητάμε από τα συναρμόδια Υπουργεία Εργασίας και Τουρισμού, για τους εποχικά εργαζόμενους να δοθεί το επίδομα των 715 ευρώ .
Για τους εργαζόμενους που δουλεύουν στα ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας τις ημέρες που οι εργοδότες τούς επιβάλλουν άδειες άνευ αποδοχών αυτές να πληρώνονται και να ασφαλίζονται από το κράτος μέσω του προγράμματος επιδότησης θέσεων εργασίας του ΟΑΕΔ ,τις υπόλοιπες μέρες που απασχολούνται κανονικά το κόστος θα επιβαρύνει τον εργοδότη.
Mε Συλλογική ευθύνη και Υπευθυνότητα μα πάνω από όλα τηρώντας αυστηρά  τις  οδηγίες του Ελληνικού  Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, καλούμαστε να δώσουμε  αυτόν τον ΑΓΩΝΑ  ενωμένοι με την ευχή και την ελπίδα να  βγούμε  ΝΙΚΗΤΕΣ!!!

  ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ... ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 8.3.2021 ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ 
 Η διοίκηση της Ομοσπονδίας μας κατέθεσε την Παρασκευή 5/3/2021 στο αρμόδιο τμήμα του υπουργείου εργασίας το αίτημα μας ώστε να κηρυχθεί 
Η Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των Ξενοδοχοϋπαλλήλων ως γενικώς υποχρεωτική. Παράλληλα καταθέσαμε με την βοήθεια του ΙΝΕ ΓΣΕΕ την απαραίτητη από τη σχετική νομοθεσία, της αιτιολογικής έκθεσης τεκμηρίωσης των επιπτώσεων της επέκτασης της συλλογικής σύμβασης του κλάδου των ξενοδοχοϋπαλλήλων στην ανταγωνιστικότητα, τη λειτουργία του ανταγωνισμού και την απασχόληση! 
Επομένως, δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα από την μεριά μας, αλλά ούτε και άλλοθι από την Κυβέρνηση να μην κηρύξει την σύμβαση μας ως γενικώς υποχρεωτική. 
Ελπίζουμε, η εν λόγω σύμβαση να μην έχει την τύχη αυτής του επισιτισμού η οποία είχε υπογραφεί 12/12/2019 έληξε 21/2/2021 και ουδέποτε το υπουργείο την κήρυξε υποχρεωτική. 
Από την μεριά μας κάνουμε σαφές προς όλες τις πλευρές πως δεν είμαστε διατεθειμένοι να πάμε για δουλειά με μισθούς πείνας. 
Ευχόμαστε φέτος το καλοκαίρι να μην χρειαστεί εμείς οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία να επιβάλουμε «lockdown» στον κλάδο.

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


 ΕΚΔΡΟΜΉ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 22/23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου ,
 θα πραγματοποιήσει για τα μέλη του 2ημερη εκδρομή 
με διανυκτέρευση στα ΧΑΝΙΑ 22 και 23 Φεβρουαρίο 2020.
Η μεταφορά και το γεύμα της Κυριακής  23 Φεβρουαρίου
θα είναι ΔΩΡΕΑΝ από το  Σύνδεσμο. 
Για τα μη  μέλη του που θα θελήσουν να πάρουν μέρος στην εκδρομή ,
η μεταφορά είναι Δωρεάν. 
Θα χρεωθούν μόνο το κόστος του γεύματος της Κυριακής .
Τηλ για κρατήσεις 69 47806125 έως  20 Φεβρουαρίου  2020. 

Για την Διοίκηση 

Ο Πρόεδρος 
Μιχ. Γαρεφαλάκης 

Η Γεν. Γραμματέας 
Μαρία Μαρκάκη Φαζού. 

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020


Σύνδεσμος Ξενοδοχοϋπαλληλων Λασιθίου syxenol@gmail.com




ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ




ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ                               
Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!  Το 2020 ας φέρει  σε όλους υγεία, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία!                                                                                                         Ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
Ενημερώνουμε  τα μέλη μας ότι η Γενική Απολογιστική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2020 και ώρα 10:30πμ  στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 03 Αγ. Νικόλαος
  θέματα : α) Προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο
                   Υπογραφή της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
                  β) Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός
                  γ) Πρόγραμμα Δράσης
                  δ) Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
                  ε) Κοπή βασιλόπιτας – Αιτήσεις επαναπτόσληψης.
Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη.
Αιτήσεις επαναπρόσληψης  θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο από  Δευτέρα 13 Ιανουαρίου έως  30/01/2020 και ώρα 09:00πμ έως 14:00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 3 Αγ. Νικόλαος .                    ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 28410 22784             
  ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  Ο Πρόεδρος                                               
  Μιχ. Γαρεφαλάκης
   Η Γεν. Γραμματέας
   Μαρία  Μαρκάκη -  Φαζού

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ                               
Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο,
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!  

Το 2020 ας φέρει  σε όλους υγεία, χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία!!!
 Ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
           
  ΓΙΑ ΤΗN ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  Ο Πρόεδρος                                               
  Μιχ. Γαρεφαλάκης
   Η Γεν. Γραμματέας
   Μαρία  Μαρκάκη -  Φαζού

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019


ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ  Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ  Τ.Κ. 72100 ΤΗΛ.FAX 28410-22784
Email syxenol@gmail.com

Αγ.Νικόλαος : 29/11/2019


Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου, συμμετέχει στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα των συνταξιουχικών  οργανώσεων.

Χαιρετίζουμε και στηρίζουμε τον Αγώνα των συνταξιούχων και δηλώνουμε, ότι θα συνεχίσουμε να δίνουμε μάχες και αγώνες για να αποκρούσουμε και να ακυρώσουμε τις άδικες αδιέξοδες πολιτικές που εφαρμόζονται στη χώρα μας. 

Όλες οι Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ ΣΎΡΙΖΑ και ΝΔ λεηλάτησαν στο πέρασμα τους το Ασφαλιστικό σύστημα. 
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

Απαιτούμε αλλαγή πολιτικής, ενίσχυση εισοδημάτων, ανάπτυξη, απασχόληση, κοινωνική συνοχή και ευημερία των ανθρώπων. 

Η απαίτηση των εργαζομένων των συνταξιούχων και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας είναι να μπει  οριστικό τέλος στις πολιτικές λιτότητας και ανεργίας, που εκμηδενίζουν τα εργασιακά δικαιώματα, διαλύουν την δημόσια υγεία, και συρρικνώνουν μισθούς και συντάξεις. 

Οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δεν έχουν άλλο ΑΝΟΧΗ ούτε ΑΝΤΟΧΗ! 


                                ΓΙΑ  ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ


                           
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                         ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ



Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΣΤΟΥ



ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
 

                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



 ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΣΤΟΥ

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λασιθίου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των γυναικών για τον καρκίνο του μαστού, στα πλαίσια εκστρατείας πρόληψης «ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ», τις καλεί να υποβληθούν σε δωρεάν προληπτικό έλεγχο, που θα πραγματοποιηθεί από την μονάδα του Κινητού Μαστογράφου της Περιφέρειας, σε γυναίκες, που είτε δεν έχουν ασφαλιστική κάλυψη, είτε αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. 
Η κινητή Μονάδα Μαστογραφίας θα βρεθεί σε όλα τα Εργατικά Κέντρα της Κρήτης. 
Στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Λασιθίου (Λευκών Ορέων 3), θα βρίσκεται στις 14-15-16 Οκτωβρίου 2019, ώρα 09:15.
 Προϋποθέσεις : · Ηλικίας 40-75 ετών. · Κατά προτεραιότητα γυναίκες που έως τώρα δεν έχουν υποβληθεί ποτέ σε Μαστογραφικό έλεγχο όπως και οι ανασφάλιστες γυναίκες.
 Αποκλείονται οι γυναίκες α) που έχουν κάνει ολική μαστεκτομή β) μαστεκτομή πριν την πάροδο δέκα ετών γ) Γυναίκες που έχουν ελεγχθεί με μαστογραφία σε χρονικό διάστημα μικρότερο του ενός έτους. 
Να μην έχουν ιστορικό βιοψίας ή αισθητικής επέμβασης στον μαστό.
 Για ραντεβού καλέστε στο 28410-22364 κ. Ανθούλα Βερίγου από 10:00 π.μ. έως 14:00, τις καθημερινές.
 Για να κλείσετε ραντεβού το Σαββατοκύριακο κ. Μαρία Φαζού 6948404454 από 10:00 π.μ. έως 14:00. 
 Για τη Διοίκηση

 Ο Πρόεδρος
Εμμ. Πεπόνης

 Ο Γεν. Γραμματέας 
Εμμ. Κοκολάκης  

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 02 ΟΚΤΩΒΡΗ 2019

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ~ΚΑΛΕΣΜΑ

Συναδέλφισσες – οι, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου αποφάσισε ομόφωνα να συμμετέχει στην 24ωρη Απεργιακή κινητοποίηση που προκήρυξε η Ολομέλεια της Διοίκησης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό - Τουρισμό ΠΟΕΕΤ και το Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου την ΤΕΤΑΡΤΗ 02 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019  με αιτήματα:

 Άμεσα υπογραφή Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Τουριστικών και Επισιτιστικών Καταστημάτωνόλης της χώρας.

 Να αποκατασταθεί η δυνατότητα επέκτασης /κήρυξης γενικά υποχρεωτικών κλαδικών καιομοιοεπαγγελματικών ΣΣΕ.

 Να παραμείνει η αρχή της ευνοϊκότερης ρύθμισης στη συρροή κλαδικών ή ομοιοεπαγγελματικών με επιχειρησιακές ΣΣΕ.

 Να καταργηθεί η ικανότητα των ενώσεων προσώπων να συνάπτουν επιχειρησιακές ΣΣΕ, ικανότητα καιδυνατότητα που τα τελευταία χρόνια έχει χρησιμοποιηθεί ως όχημα μείωσης μισθών.

 Οι κανονιστικοί όροι ΣΣΕ που έληξε ή καταγγέλθηκε, να εξακολουθούν να ισχύουν για ένα εξάμηνο και ναεφαρμόζονται και στους εργαζόμενους που προσλαμβάνονται στη διάστημα αυτό.
 Να αποκατασταθεί η μετενέργεια του συνόλου των όρων της ΣΣΕ μετά την πάροδο του 6μήνου.

 Να αυστηροποιηθούν οι ποινικές κυρώσεις του άρθρου 21 του Ν.1876/1990.

 Να καταργηθεί ο δεύτερος βαθμός διαιτησίας και η δυνατότητα άσκησης έφεσης κατά των διαιτητικών αποφάσεων, ενώπιον Πενταμελούς Δευτεροβάθμιας Επιτροπής Διαιτησίας, που μας έφερε πίσω σε ένα σύστημα που προσομοιάζει με το προγενέστερο του Ν.1876/1990 καθεστώς με την καθιέρωση ενός νέου σταδίου κρίσης, από όργανο, στο οποίο την πλειοψηφία έχουν ανώτατοι δικαστές και σύμβουλος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
 Να καταργηθεί ο κατάλογος των επιπλέον στοιχείων που υποχρεούται να λαμβάνει υπόψη ο διαιτητής ή η Επιτροπή Διαιτησίας, όπως αυτά ορίστηκαν με το Ν.4303/2014.

 Να αποκατασταθούν οι ελεύθερες Συλλογικές Συμβάσεις και στο χώρο των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, που επλήγησαν βάναυσα με τα μνημονιακά νομοθετήματα των προηγούμενων ετών.

~Στελέχωση των επιθεωρήσεων εργασίας.

~Επαναφορά της απονομής του εφάπαξ λόγω 20ετίας.

~Αύξηση του Ταμείου ανεργίας και των μηνών επιδότησης ανάλογα με τους μήνες απασχόλησης.

 ~Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. 

ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ.
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 02 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019 

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 11:00 πμ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Thomas Cook

Η  Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό - Τουρισμό  μετά από σειρά επαφών που είχε με την ΠΟΞ, τον Υπουργό Τουρισμού και τον Υπουργό Εργασίας, με αποκορύφωμα τις συναντήσεις στα δύο Υπουργεία την Παρασκευή 27/09/2019, κατάφερε να περάσει την πρόταση της για μείωση του πλαφόν των ενσήμων σε 80 από 100 για την χορήγηση επιδόματος ανεργίας και την επιμήκυνση αυτού για (1) ένα μήνα σε όλους τους συναδέλφους που επλήγησαν από την χρεωκοπία της Thomas Cook.
Η επιτυχία να μπουν στο "κάδρο" του προβλήματος όχι μόνο οι ξενοδόχοι, αλλά πρωτίστως οι εργαζόμενοι προήλθε από τις επίμονες προσπάθειες μας και την συνεργασία με τα Πρωτοβάθμια Σωματεία της Κρήτης και της Ρόδου (που αποδεδειγμένα θίγονται πιο πολύ) και την πολύτιμη και πολύπλευρη στήριξη της ΓΣΕΕ.
Η προσπάθεια συνεχίζεται πλέον με καλυμμένο το εισόδημα των συναδέλφων μας, τους χειμερινούς μήνες για να μπορέσουμε να δούμε τις επαναπροσλήψεις και τη καταβολή οφειλωμένων δεδουλευμένων αποδοχών, επιδομάτων αδείας και Χριστουγέννων όταν έρθει η ώρα τους!!!

Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ


Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΆ 2019 - ΗΜΈΡΑ ΜΝΉΜΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ. 

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου συμμετέχει στην 24ωρη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΉ ΚΛΑΔΙΚΉ ΑΠΕΡΓΊΑ τη 1η ΜΆΗ  2019, που προκήρυξε η Διοίκηση της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό Τουρισμό. 
Είναι ένα κάλεσμα ενότητας και αγώνα προς  όλους τους εργαζόμενους, συνταξιούχος και άνεργους που απευθύνουν οι ΓΣΕΕ και τα ΕΡΓΑΤΙΚΆ ΚΈΝΤΡΑ για την 24ωρη πρωτομαγιάτικη απεργία. 
Αυτή την ιστορική μέρα της 1ης ΜΑΗ οι Έλληνες εργαζόμενοι, ενώνουμε την φωνή μας με τους εργαζόμενους σ όλο τον κόσμο που παλεύουν ενάντια στην φτώχεια και την εξαθλίωση ,τις αδικίες, τις κοινωνικές διακρίσεις, την ξενοφοβία και τον ρατσισμό. 
Η 1η Μάη 2019 βρίσκει τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα χωρίς την παραμικρή διαπραγματευτική ισχύ απέναντι στους εργοδότες να σηκώνουν στη σημερινή δίνη της χρεοκοπίας και της δήθεν εξόδου απο τα μνημόνια, τα δυσανάλογα βάρη της δημοσιονομικής προσαρμογής και να υποφέρουν περισσότερο απο τη μετακύλιση του κόστους της χρεοκοπίας στις πλάτες τους, ενώ ταυτόχρονα στερούνται οποιασδήποτε στήριξης απο το αναποτελεσματικό σύστημα κοινωνικής προστασίας που αποδομηθηκε. 
Συνεχίζουμε να διεκδικούμε και να αγωνιζόμαστε :
. Τροποποίηση της εγκυκλίου του Υπουργείου Εργασίας περί επεκτασιμότητας των συμβάσεων. 
. Κήρυξη ΌΛΩΝ των συμβάσεων σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ. 
. Επαναφορά των ΒΑΕ σε όσες ειδικότητες που εξαιρέθηκαν. 
. Επαναφορά της απονομής εφάπαξ στην 20ετια των συναδέλφων Ξενοδοχοϋπαλλήλων .
. Να ενισχυθούν οι έλεγχοι με στελέχωση των επιθεωρήσεων εργασίας. 
. Πιστή εφαρμογή του 8ωρου. 
. Εφαρμογή του άρθρου 117 του Ν.4052/2012 για την αμοιβή και τους βασικούς όρους εργασίας των εργαζομένων που προέρχονται από εταιρίες ενοικίασης προσωπικού. 
. Την εκπαίδευση - μετεκπαίδευση για τους εργαζόμενους, την πιστοποίηση και αναγνώριση των επαγγελματικών τους προσόντων.
. Επαναφορά του επιδόματος ανεργίας , ανάλογα με τους μήνες απασχόλησης. 
. Ανατροπή όλων των μνημονιακών νόμων απορύθμισης της αγοράς εργασίας που μειώνουν μισθούς και συντάξεις, αυξάνουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, μειώνουν συνεχώς τις συντάξίμες αποδοχές, οδηγούν στην εξαθλίωση την Ελληνική κοινωνία. 

Όλοι μαζί στην συγκέντρωση του Εργατικού Κέντρου Ν.Λασιθίου στις 10:30π.μ στο Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου. 

Για την Διοίκηση 

Ο Πρόεδρος 
Μιχ. Γαρεφαλάκης 

Η Γεν. Γραμματέας 
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού