Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

ανακοίνωση

                               Ανακοίνωση 


Ενημερώνουμε τους συναδέλφους και τακτοποιημένα οικονομικά μέλη του σωματείο μας για το 2024 ότι η καταληκτική ημερομηνία για τις αρχαιρεσίας είναι η 01/11/24 στο εργατικό κέντρο λασιθίου.
Σε περίπτωση που τα μέλη αδυνατούν να προσέλθουν στην κάλπη στις 1 του μήνα, μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους ηλεκτρονικά έως την 31/10/24 και ώρα 18:00 στο email και στα τηλέφωνα του σωματείου μας  syxenol1970@gmail.com

Ηλεκτρονική ψηφοφορία θα διεξαχθεί στις 01/11/24 από τις 09:45 έως τις 17:00.

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024

δηλώσεις υποψηφιότητας

                                Ανακοίνωση 

Το σωματείο μας επιθυμεί να ενημερώσει όλους τους συναδέλφους ότι τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσουν η αρχαιρεσίες για ανάδειξη νέου Δ.Σ., αντιπροσώπων εργατικού κέντρου και αντιπροσώπων ομοσπονδίας ΠΟΕΕΤ. 

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να δηλώσουν υποψηφιότητα μπορούν να επισκέπτονται το γραφείο του σωματείου από τις 17:00-19:00 τις συγκεκριμένες ημερομηνίες. 
09/10
10/10
15/10
16/10

Σε διαφορετική περίπτωση οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στα τηλέφωνα του σωματείου ή να επικοινωνήσουν στο mail μας. 

Η καταλυτική ημερομηνία για τη δήλωση υποψηφιοτήτων είναι η 16/10 και μέχρι τις 23:59.

Οι αρχαιρεσίες θα ξεκινήσουν στις 21 οκτωβρίου και η τελευταία μέρα όπου θα γίνει και η καταμέτρηση είναι 01 νοεμβρίου. 

Τα εκλογικά κέντρα θα ανακοινωθούν τη δευτέρα 14 οκτωβρίου ώστε όλοι οι συνάδελφοι να γνωρίζουν πού μπορούν να ψηφίσουν.


Με εκτίμηση 

Το απερχόμενο Δ.Σ.

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

εκλογοαπολογιστική συνέλευση

                            Δελτίο τύπου 

Το σωματείο μας ανακοινώνει σε όλους τους συναδέλφους και μέλη του σωματείου ότι τη δευτέρα 7 οκτωβρίου και η ώρα 18:00, θα πραγματοποιηθεί η εκλογοαπολογιστική μας συνέλευση ώστε να προχωρήσουμε σε αρχαιρεσίες το αμέσως χρονικό διάστημα. 

Σε περίπτωση μία απαρτίας η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την επόμενη δευτέρα 14 οκτωβρίου στον ίδιο χώρο και χρόνο. 

Με εκτίμηση 

Το Δ.Σ.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Απεργία 23 Οκτωβρίου


apergia edw

 

 

24ΩΡΗ ΑΠΕΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ

ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
02.10.2024

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ
ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024

Η Διοίκηση της ΠΟΕΕΤ ενεργοποιεί την ομόφωνη απόφαση που έλαβε στην συνεδρίαση της Ολομέλειας στις 19/09/24 για κινητοποίηση μέσα στον Οκτώβριο αν χρειαζόταν.
Δυστυχώς Κυβέρνηση και Ξενοδόχοι σε αγαστή συνεργασία προσπαθούν να μας καταδικάσουν να εργαζόμαστε σε ένα αρρύθμιστο εργασιακό περιβάλλον μιας κι οι εργοδότες αρνούνται να κάτσουν στο τραπέζι του διαλόγου επικαλούμενοι 4 λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με την διαπραγμάτευση μεταξύ μας, αλλά με Κυβερνητικές επιλογές και μεταξύ άλλων στέλνουν μέσω της επιστολής τους μήνυμα στην Κυβέρνηση για την ενδεχόμενη συμμετοχή τους στην επιμήκυνση του εποχικού ταμείου ανεργίας.
Από την άλλη η Κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Εργασίας πήρε πίσω τη δέσμευση του για λύση στο πρόβλημα της ρύθμισης του προβλήματος με το επίδομα ανεργίας.
Κυρίως λοιπόν γιαυτούς τους δύο λόγους αποφασίσαμε την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας στον κλάδο μας στις 23/10/2024 γιατί θέλουμε την υπογραφή σ.ε.ε. με αυξήσεις και 5ήμερο 40ωρο ώστε να υπάρξουν επιτέλους ανθρώπινες εργασιακές σχέσεις!
Ζητάμε την αξιοπρεπή διαβίωση τους «νεκρούς» μήνες για τους εποχιακά εργαζόμενους μέσω του ταμείου ανεργίας υιοθετώντας επιτέλους η Κυβέρνηση την μόνη ρεαλιστική πρόταση που έκανε η Ομοσπονδία μας στις τόσες συναντήσεις από το 2018 με τους εκάστοτε Υπουργούς Εργασίας.
Έχουμε μπροστά μας 20 μέρες για να δουλέψουμε την απεργία μας στις 23 Οκτωβρίου!
Κλιμακώνουμε την κινητοποίηση μας στην μεγάλη Πανελλαδική – Πανεργατική απεργία που αποφάσισε και ανακοίνωσε η Διοίκηση της ΓΣΕΕ για της 20 Νοεμβρίου 2024.
Από την μεριά μας εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο καλόπιστου διαλόγου και άλλη μια φορά πιστέψαμε σε κούφια λόγια!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΛΑΒΑΤΕ ΣΑΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Γραμματεία Τύπου & Δημοσί

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Μια ζωή στο περιθώριο!!!

Δ.Τ.27.09.24

yp erg

ΑΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΧΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ;

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
27.09.2024

ΑΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΧΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ;

Η ΠΟΕΕΤ από το 2018 έχει κάνει προμετωπίδα του αγώνα της την αποκατάσταση του εποχικού επιδόματος ανεργίας ώστε να μπορούν οι εποχικοί συνάδελφοί μας να επιβιώσουν τους χειμερινούς μήνες και αυτό να λειτουργήσει ως κίνητρο για την επάνοδο των εργαζομένων στον κλάδο και να πάψουμε να έχουμε 80.000 κενές θέσεις εργασίας.

Πράγματι με την ανάληψη καθηκόντων Υπουργού Εργασίας από την κ. Κεραμέως πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις       (η μία αφορούσε την εφαρμογή ψηφιακής κάρτας) όπου μας ζητήθηκε να καταθέσουμε προτάσεις για το ζήτημα.
Φαίνεται πως η πρόθεσή μας για εξεύρεση λύσης με διάλογο εκλαμβάνεται ως αδυναμία από το υπουργείο εργασίας, είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε ρότα!

Η Υπουργός Εργασίας υποστήριξε σε σημερινή της εμφάνιση στον τηλεοπτικό σταθμό ¨Open¨ πως αυτή τη στιγμή προτεραιότητα του Υπουργείου Εργασίας είναι το τακτικό επίδομα και όχι το εποχικό!!
Λες και είναι δύσκολο να υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση!
Φυσικά δεν μπορούν να επικαλεστούν έλλειψη δημοσιονομικού κενού με τουλάχιστον 20 δις κέρδη από τη σεζόν που τελειώνει, αλλά και το πρωτογενές πλεόνασμα 7δις που η ίδια η κυβέρνηση ανακοίνωσε.
Από τη μεριά μας δεν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε χιλιάδες συναδέλφους μας να πεινάσουν για άλλο ένα χειμώνα.

Επιτέλους 6 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΗ;
Εμείς λοιπόν θα βοηθήσουμε να δοθεί λύση χωρίς ωστόσο να περιμένουμε άλλο!

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

έρευνα σχετικά με τον εργασιακό μας βίο

Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ 26.09.2024

ergasia

Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ &
Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

26.09.2024

Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
&
Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ

Τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε μια έρευνα από το Συνδικάτο Επισιτισμού Ν. Ηρακλείου Κρήτης υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης και από ανεξάρτητο επιστημονικό φορέα, για τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στον κλάδο της εστίασης.

Συμμετείχαν 1892 εργαζόμενοι και τα ευρήματα είναι όντως εντυπωσιακά.

  • Σε ποσοστό 50% δεν εφαρμόζεται η ΚΣΣΕ που το Υπουργείο Εργασίας έχει κηρύξει γενικώς υποχρεωτική.
  • Παραβιάζεται η εργατική νομοθεσία με εξαντλητικά ωράρια.
  • Το σύνολο των ερωτηθέντων δεν απολαμβάνει ημέρες ανάπαυσης (ρεπό) όπως ορίζει η σύμβαση παρά μόνο ελάχιστες τον μήνα (στην καλύτερη περίπτωση 4 τον μήνα).

Ενώ για πρώτη φορά στην έρευνα ανιχνεύθηκαν περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης μεταξύ εργαζομένων και από πελάτες προς εργαζόμενους. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ.

Αντί λοιπόν να εστιάσουμε στα σημαντικά ευρήματα της έρευνας και όλοι οι φορείς του κλάδου να τα μελετήσουμε διεξοδικά ώστε να βρούμε λύσεις, ήρθε η επίθεση από την μεριά των εργοδοτών προς το Σωματείο μας και ειδικά προς τον Πρόεδρο τον συνάδελφο Ριζικιανάκη Μιχάλη με απειλές για μήνυση γιατί δυσφημούμε τον κλάδο!

Ποιοι εμείς που αναδείξαμε τα προβλήματα και όχι αυτοί που τα δημιουργούν;

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ο βουλευτής του Ν. Ηρακλείου Κρήτης της Νέας Δημοκρατίας κ. Κων/νος Κεφαλογιάννης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Τουρισμού ώστε να ελεγχθεί η ταυτότητα της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα (αλήθεια γιατί δεν ρωτά το Περιφερειάρχη;)

Επίσης δεν ρωτά την Υπουργό Τουρισμού και την Υπουργό Εργασίας για τα ευρήματα της έρευνας, π.χ.:

  • Πότε θα ανοίξουν οι σχολές Μετεκπαίδευσης;
  • Πότε θα δοθεί λύση στο εποχικό επίδομα ανεργίας;
  • Πότε θα στελεχωθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ώστε να εφαρμόζονται όλες οι κείμενες διατάξεις που αφορούν τον κλάδο της εστίασης;
  • Πότε θα ενδιαφερθούν τα συναρμόδια Υπουργεία για το γεγονός που μόλις 2 στους 10 θέλουν να συνεχίσουν στον κλάδο;

ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΒΟΥΛΕΥΤΑ!!!

Εκτός αν το συγγενικό πρόσωπο της Προέδρου του εργοδοτικού φορέα που εργάζεται στο γραφείο σας έχει τόσο μεγάλη επιρροή σε εσάς που σας "ρίχνει" σε τέτοιες παγίδες!

Η ΠΟΕΕΤ δεσμεύεται να παρουσιάσει την έρευνα του Συνδικάτου Επισιτισμού – Τουρισμού Ν. Ηρακλείου Κρήτης και σε κεντρικό επίπεδο, γιατί μόνο όταν ανακαλύπτουμε την αλήθεια μπορούμε να βρούμε λύσεις.

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Υ.Γ.: Επισυνάπτουμε την επίκαιρη ερώτηση του κ. Κων/νου Κεφαλογιάννη ο οποίος από τις απαντήσεις 1.892 εργαζομένων, το μόνο που κατάλαβε είναι πως εμείς οι εργαζόμενοι δυσφημούμε τον κλάδο μας!

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

ψηφιακή κάρτα εργασίας

ψηφιακη καρτα

 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ

 

 

                            ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

12.09.2024

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ - ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ

 

Η ΠΟΕΕΤ χαιρετίζει την έναρξη εφαρμογής πιλοτικά της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον κλάδο μας!

Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη καθώς επιτέλους θα αποτυπωθούν τα εξαντλητικά ωράρια και τα 7ήμερα εργασίας!

Επίσης θα αποτυπωθούν τα σπαστά ωράρια μέσα στη μέρα που πραγματικά δεν αφήνουν ούτε μια ώρα προσωπικής ζωής.

Η πιλοτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας τους επόμενους μήνες με σκοπό να γίνει καθολική εφαρμογή τους πρώτους μήνες του 2025 έμμεσα θα αποτυπώσει και την εφαρμογή των Κ.Σ.Σ.Ε που είναι εν ισχύ και έχουν κηρυχθεί ως γενικώς υποχρεωτικές από το Υπουργείο Εργασίας.

Η εφαρμογή του 5ήμερου, 8ώρου θα επιφέρει επιτέλους ανθρώπινες εργασιακές συνθήκες και θα λειτουργήσει ως κίνητρο για την επιστροφή των εργαζομένων στον κλάδο.

ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΑΜΕΙΒΟΜΑΣΤΕ!!!

Τέλος η ΠΟΕΕΤ της επόμενες ημέρες θα έρθει σε επαφή με συναδέλφους που εφαρμόζεται το μέτρο της ψηφιακής κάρτας στην επιχείρηση που εργάζονται ώστε να διαπιστώσουμε τυχόν κενά, παραλείψεις και αστοχίες προς ενημέρωση του Υπουργείου Εργασίας.

Σημειώνουμε πως η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας όταν εφαρμοστεί καθολικά θα αφορά περίπου 600.000 εργαζόμενους.

 

 Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024

δημόσια διαβούλευση με το υπουργείο εργασίας.

kerameos-niki-ypergasias

 

Δημόσια διαβούλευση με το Υπουργείο Εργασίας και τους εργοδοτικούς φορείς του κλάδου μας...

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

05.09.2024

 

Η ΠΟΕΕΤ ανταποκρίθηκε και συμμετείχε στην δημόσια διαβούλευση με το Υπουργείο Εργασίας και τους εργοδοτικούς φορείς του κλάδου μας για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στην εστίαση και στον τουρισμό.

Συγκεκριμένα δηλώσαμε την ένθερμη στήριξη μας στην ψηφιακή κάρτα και στην εφαρμογή της πιλοτικά άμεσα και καθολικά από τον Φεβρουάριο του 2025. Είναι ο μοναδικός τρόπος για να καταγραφεί ο πραγματικός χρόνος εργασίας, η εφαρμογή των ΣΣΕ και τέλος να καταγράφουν οι πραγματικές απολαβές που θα πρέπει να έχει ο εργαζόμενος του κλάδου μας.

Η Ομοσπονδία μας έθεσε όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους και η δέσμευση από την κα. Κεραμέως είναι πως σύντομα θα υπάρξουν εξαγγελίες και για το εποχικό επίδομα ανεργίας!

 

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Συνάντηση ΠΟΕΕΤ στο υπουργείο εργασίας

κεραμεως-συναντήσεις-1-scaled

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΕΕΤ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΕΕΤ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Την Παρασκευή 19/07/2024 η Διοίκηση της ΠΟΕΕΤ συναντήθηκε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας.

Στη συνάντηση θέσαμε όλα τα ζητήματα που αφορούν τους εργαζόμενους του κλάδου.

Πιο συγκεκριμένα, όπως ήταν φυσικό επικεντρωθήκαμε στο ταμείο ανεργίας, οπου για άλλη μια φορά παρουσιάσαμε την πρότασή μας να μετατραπεί το εποχικό ταμείο ανεργίας σε αναλογικό!

Δηλαδή: Όσα ένσημα μαζέψουμε το καλοκαίρι, τόσες μέρες να επιδοτούμαστε το Χειμώνα

Αν κάποιος συγκεντρώσει 90 ένσημα να πάρει 3 μήνες ταμείο ανεργίας, αν πάρει 120 ένσημα να πάρει 4 μήνες και αν πάρει 150 ένσημα να επιδοτηθεί 5 μήνες!

Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε ένα καίριο χτύπημα στη μαύρη και ανασφάλιστη εργασία, με αυτόν τον τρόπο θα δει ο ΕΦΚΑ παραπάνω εισφορές και τέλος με αυτό τον τρόπο θα δουν οι εργαζόμενοι παραπάνω εισόδημα τους Χειμερινούς μήνες!

Η Υπουργός κ. Κεραμέως μας ενημέρωσε πως βλέπει θετικά την πρότασή μας και δεσμεύτηκε να μας απαντήσει άμεσα.

Επίσης θέσαμε την επαναφορά του εφάπαξ στην 20ετία καθώς και την απονομή του επιδόματος μητρότητας στις εποχικά εργαζόμενες.

Η απάντηση του κ. Τσακλόγλου ήταν πως και τα δύο αιτήματα θα εξεταστούν με αυτό της επαναφοράς του εφάπαξ να είναι πολύ δύσκολο να λυθεί στην παρούσα φάση.

Τέλος ζητήσαμε να βγει ερμηνευτική εγκύκλιος που να απαγορεύει την εφαρμογή του σπαστού ωραρίου το οποίο "ξεχειλώνει" το ωράριο τουλάχιστον σε 12ωρο καθώς και την εντατικοποίηση των ελέγχων για την εφαρμογή των Κ.Σ.Σ.Ε.
Αν και κρίνουμε θετική την συνάντηση με την κ. Κεραμέως παραμένουμε επιφυλακτικοί και σε εγρήγορση μέχρι το τελικό αποτέλεσμα!

Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι όσο αφορά το ταμείο ανεργίας.

.........................ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ.

 

Από το Υπουργείο Εργασίας παρευρέθηκαν οι κ.κ.
Νίκη Κεραμέως Υπουργός Εργασίας
Πάνος Τσακλόγλου Υφυπουργός Εργασίας
Κώστας Καραγκούνης Υφυπουργός Εργασίας
Άννα Στρατινάκη Γ.Γ. Υπουργείου Εργασίας

Από την ΠΟΕΕΤ παρευρέθησαν οι κ.κ.
Γεώργιος Χότζογλου Πρόεδρος ΠΟΕΕΤ
Νικόλαος Κοκολάκης Αντιπρόεδρος ΠΟΕΕΤ
Δημήτριος Κουτούκης Γ.Γ.ΠΟΕΕΤ
Αθανάσιος Παπαδημόπουλος Γραφείο τύπου & Δημ. Σχέσεων ΠΟΕΕΤ
Αθανάσιος Σταμούλης Ταμίας ΠΟΕΕΤ

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων