Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018
Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου.
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά.
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο.
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους.
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα.
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά.
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο.
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών ανάμεσα από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου.
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου.
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης
Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 3 /4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου.
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά.
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο.
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους.
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα.
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά.
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο.
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών ανάμεσα από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου.
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου.
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης
Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού
Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ...
Η ΠΟΕΕ-ΥΤΕ καταδικάζει όλες τις εκφυλιστικές διαδικασίες που εξελίσσονται εντός του συνδικαλιστικού κινήματος με ευθύνη της προσκείμενης στο ΚΚΕ παράταξης της ΔΑΣ/ΠΑΜΕ, για τη βία και νοθεία, τους τραμπουκισμούς και τη συστηματική παρεμπόδιση αρχαιρεσιών σε κάθε σωματείο ή δευτεροβάθμια οργάνωση που προβαίνει σε εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες με όχημα τα παραμύθια «περί αλλοίωσης των συσχετισμών μέσα από νόθες διαδικασίες αρχαιρεσιών» όπως παπαγαλίζουν στα τσιτάτα τους!
Η τακτική που ακολουθούν εδώ και αρκετό καιρό είναι η κατάληψη εξ εφόδου σε όσες οργανώσεις δεν είναι υπό τον έλεγχό τους, είναι μειοψηφία ή δεν διαθέτουν καν παρουσία. Αερομεταφερόμενα όσο και αδίστακτα κεντρικά στελέχη της παράταξης τους, συνοδεία πραιτοριανών παρεμβαίνουν στις διαδικασίες, καταφεύγουν στα δικαστήρια για ανύπαρκτα ζητήματα, προπηλακίζουν και επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους αντιπάλους, στην πράξη επιχειρώντας να τους κοντύνουν ή να τους εξαφανίσουν για να αλλοιώσουν τους συσχετισμούς στις δευτεροβάθμιες ή στη ΓΣΕΕ.
Μετά τα «κατορθώματά τους» σε μια σειρά από σωματεία και του κλάδου μας (Πύργος, Κατερίνη, Χαλκιδική, Καβάλα) αλλά και τα έκτροπα σε Εργατικά Κέντρα που έλαβαν ευρεία δημοσιότητα, σειρά είχαν οι αρχαιρεσίες στο σωματείο μας Επισιτισμού Ηρακλείου, οι θρασύδειλες απειλές τους ότι θα το κάνουν «Πάτρα και Κοζάνη» έλαβαν την κατάλληλη όσο και περήφανη απάντηση από τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου συν. Σ. Βοριά και πήραν την άγουσα της επιστροφής. Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν με μια κορυφαία όσο και απόλυτη νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων, νέα και δυναμικά στελέχη κάλεσαν και έπεισαν τους εργαζόμενους να ψηφίσουν κόντρα στο παρακρατικό περιβάλλον παρεμπόδισης που είχε στηθεί στους γύρω δρόμους, το ερώτημα όμως παραμένει εσαεί:
Όσο παρεμποδίζουν τη μαζικοποίηση των συνδικάτων, πως θεωρούν ότι υπηρετούν τα συμφέροντα των εργαζομένων και αν μετέρχονται τέτοιων μεθόδων σε τι συνίσταται η διαφορά τους από όσα καταγγέλλουν για όλους τους άλλους;
Είναι βέβαιο ότι δεν θα βγάλουμε από το μυαλό κανενός τις εμμονές και ιδεοληψίες, αλλά ας μη μας προκαλούν τουλάχιστον, κρύβουν πολλούς σκελετούς στα ντουλάπια τους, για να παριστάνουν τους τιμητές του συνδικαλιστικού κινήματος!
Το πρώην ακροδεξιό καναρίνι που κελάηδησε πρόσφατα στο Γ. Συμβούλιο της ΓΣΕΕ, επιλέγοντας αντί της κριτικής πεπραγμένων τη προσωπική στοχοποίηση και τον κανιβαλισμό στελεχών της πλειοψηφίας στον Επισιτισμό Τουρισμό, καλό είναι να ενθυμείται ότι δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου – επί σειράν ετών είχε χορηγό τον εργοδότη του που του παρείχε αργομισθία όντας Πρόεδρος Πρωτοβάθμιου σωματείου, με ποιο αντάλλαγμα άραγε;
Επειδή πάλι έχει επιλεκτική μνήμη και μας βάζει στο στόμα φράσεις άλλων συναδέλφων, αλλά και επειδή έχουν αναγορεύσει σε σημαία αγώνων την αδιέξοδη επαναστατική γυμναστική που επέβαλαν στους ατυχείς εργαζόμενους, νυν ανέργους στην υπόθεση του ξενοδοχείου Athens Ledra ας τους υπενθυμίσουμε την αλήθεια:
- Οι εργαζόμενοι θα πάρουν μέρος της αποζημίωσης από το εκπλειστηρίασμα επειδή βρέθηκε επενδυτής που πήρε το ξενοδοχείο από τα χέρια του χρεωκοπημένου ομίλου.
- Πολλοί εργαζόμενοι ακούγοντας το ΠΑΜΕ, ρίσκαραν μέχρι τέλους την απώλεια της λήψης αποζημίωσης, αφού δεν είχαν προχωρήσει σε αγωγή εντός του εξαμήνου και διασώθηκαν 1 χρόνο και 10 ημέρες από το αιφνιδιαστικό λουκέτο του ξενοδοχείου επειδή αντάλλαξαν την αποχώρηση από την ψευδοκατάληψη του ξενοδοχείου (που είχαν μετατρέψει σε γιάφκα αλλά και εξυπηρετούσαν την εργοδοσία παρέχοντας υπηρεσίες δωρεάν φύλαξης) με την χορήγηση των απολύσεων από τον εργοδότη χωρίς ασφαλώς την καταβολή των νομίμων αποζημιώσεων.
- Πρόσφατα η οικογένεια Παρασκευαϊδη με δική της πρόταση μας πλήρωσε 3 οφειλόμενους μισθούς (μέχρι το λουκέτο) για να τους απαλλάξουμε από κάθε ποινική ευθύνη, πράγμα που πράξαμε το σύνολο των εργαζομένων.
- Είχαν πεισθεί με τα παραμύθια που διέδιδε η εργοδοτική πλευρά περί επενδυτή φαντάσματος και προέβησαν σε δημόσιες δηλώσεις στο Υπουργείο Εργασίας ότι επέκειτο από ώρα σε ώρα, το άνοιγμα του ξενοδοχείου.
- Έσχατο αλλά ενδεικτικό της αφέλειάς τους, ο Πρόεδρος του Σωματείου ηγετικός στέλεχος του ΠΑΜΕ Τουρισμού μας παρέδωσε τις απολύσεις μας με τα χεράκια του! Δεν πρέπει να υπάρχει ανάλογο προηγούμενο στο συνδικαλιστικό κίνημα!!
Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018
ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Εmail syxenol@gmail.com τηλ: 28410-22784 ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΕΡΓΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τ.Κ.72100
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ 2 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 03 ΚΑΙ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ
ΧΡΕΩΘΟΥΝ 15ευρω ΕΚΑΣΤΩΣ.
Εmail syxenol@gmail.com τηλ:
ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τ.Κ.72100
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ 2 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 03 ΚΑΙ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ
ΧΡΕΩΘΟΥΝ 15ευρω ΕΚΑΣΤΩΣ.
ΤΗΛ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 6947440165 έως 28/02/2018.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ
Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018
ΕΤΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 14/01/2018
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !
Οι μέρες αυτές είναι γεμάτες ευχές με την ελπίδα και πίστη ότι κάτι νέο και ευτυχές μας προσμένει……..
Αυτό που επιθυμούμε και ευχόμαστε εμείς οι Ξενοδοχουπάλληλοι είναι να είναι μία χρονιά θετικών αλλαγών, μετά από 8 χρόνια δύσκολα για τον κόσμο της μισθωτής εργασίας ,τους εργαζόμενους στα Ξενοδοχεία ,τους άνεργους και τους συνταξιούχους.
Η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων εντείνεται συνεχώς με την επέκταση και ενίσχυση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης, τις απολύσεις, τις απλήρωτες αποδοχές.
Η μεσαία τάξη διαλύεται, τα εργατικά νοικοκυριά υποφέρουν. Φοροεπιδρομές, απειλές κατασχέσεων και πλειστηριασμών.
Θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα καταργούνται, όταν χρειάστηκαν αγώνες δεκαετιών για να θεσμοθετηθούν. Ευέλικτες μορφές εργασίας, εργολαβίες και ενοικιάσεις εργαζομένων επεκτείνονται σε όλους τους κλάδους.
Οι κλαδικές συμβάσεις κατάντησαν είδος υπό εξαφάνιση, οι μειώσεις μισθών καθημερινότητα, η απλήρωτη εργασία για μήνες συχνό φαινόμενο.
Παράλληλα υπάρχει έξαρση μαύρης εργασίας , μαθητείες και πρακτικές ασκήσεις που υποκαθιστούν θέσεις εργασίας.
Δηλαδή πρακτικές για φθηνό και χωρίς δικαιώματα εργατικό δυναμικό.
Απαξίωση της δουλειάς μας ,αλλά και την υποβάθμιση της ποιότητας του Τουριστικού προιόντος.
Πρακτικές από τις οποίες πλήττονται τόσο εμείς οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό, όσο και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Έχουμε την τιμή να εκπροσωπούμε τους εργαζόμενους ενός κλάδου που αποτελούν το βασικότερο μοχλό για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας.
Είμαστε οι άνθρωποι αυτοί που καθημερινά δίνοντας το καλύτερο εαυτό μας διαφημίζουμε την χώρα μας σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου.
Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, παρά αυτή την πολύ σημαντική και κοινώς αποδεχτή μεγέθυνση των αφίξεων και εσόδων, οι εργαζόμενοι του δεν εισπράξαμε μέρισμα από τα κέρδη, αλλά αντίθετα ζήσαμε και ζούμε καθημερινά την εργοδοτική αυθαιρεσία και αδικία, με ένα μικρό ποσοστό καλών εργοδοτών που ακόμα υπολογίζουν τον εργαζόμενο τους πρέπει να το πούμε ,για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα.
Ερχόμαστε στο θέμα της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, όπου αντιμετωπίζουμε αδιαλλαξία από τους εργοδότες…..
Μπαίνουμε εκ νέου σε διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της Τ.Σ.Σ.Ε.
Πρέπει να κατανοήσουν οι πάντες ότι η υπογραφή της Τ.Σ.Σ.Ε είναι κρίσιμη και σημαντική για τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία του Ν. Λασιθίου. Συμβάλει στην ανάπτυξη του τόπου, αναβαθμίζεται η ποιότητα ζωής όλων. Δεν θα υπάρχει ο αθέμιτος ανταγωνισμός.
Γι αυτό πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επιτύχουμε έκ νέου την υπογραφή της, ώστε να κρατηθεί ζωντανός ο θεσμός και η εργασιακή ειρήνη στην περιοχή μας.
Έχουμε στείλει προσκλήσεις για διάλογο και στις τρείς ενώσεις ξενοδόχων.
Ζητάμε να αρχίσουμε τις διαπραγματεύσεις όσο ποιό νωρίς γίνεται, ώστε με το άνοιγμα των ξενοδοχείων να έχει υπογραφή η σύμβαση.
Πρέπει να καταλάβουν οι εργοδότες μας ότι δεν μπορούν χωρίς εμάς ούτε και εμείς χωρίς αυτούς…
Ένας καλά αμοιβόμενος εργαζόμενος έχει όρεξη για δουλειά και αποδίδει διπλά.
Η αύξηση των κρατήσεων για την φετινή σαιζόν αναμένεται σύμφωνα με τους τούρ οπερέιτορ να ξεπεράσει κάθε επιθυμητό νούμερο ,και αύξηση των εσόδων σε σχέση του 2017 άνω του 5% για το 2018.
Οι εργαζόμενοι, εδώ και 8 χρόνια αυτό που εισπράξαμε είναι μειώσεις, βίαιες και άνισες αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις από τη δράση της εργοδοτικής ασυδοσίας.
Μας είναι λοιπόν ακατανόητες όλες οι κυβερνητικές επιλογές απέναντι στα πιεστικά προβλήματα των εργαζομένων του κλάδου που αποτελεί την ατμομηχανή της Οικονομίας.
Γι αυτό ζητάμε την κατάργηση της 6ης πράξης του Υπουργικού συμβουλίου που ακυρώνει το θεσμό των Σ.Σ.Ε. και των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων.
Ζητήσαμε και απαιτήσαμε την υλοποίηση των προγραμμάτων μετεκπαίδευσης εδώ και δύο χρόνια από το Υπουργείο Τουρισμού.
Παρά τα συνεχή αιτήματα και παρεμβάσεις του Συνδέσμου , του Εργατικού Κέντρου και της Ομοσπονδίας, μας δηλώθηκε αρμοδίως ότι το Υπουργείο Τουρισμού προτίθεται να επαναλειτουργήσει Τμήματα Μετεκπαίδευσης σε μόλις 4 πόλεις της χώρας και μάλιστα την ύστατη ώρα που διακυβεύεται η απώλεια μιας ακόμα εκπαιδευτικής περιόδου.
Εδώ και δύο μήνες περιμένουμε χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Η εκπαίδευση, η κατάρτιση και η μετεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού διαδραματίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στον Τουρισμό.
Σε μία κατ’εξοχή τουριστική χώρα , πως είναι δυνατόν να κλείνουν οι σχολές τουριστικών επαγγελμάτων να καταργείται ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης …πού σύμφωνα με τους νόμους του Κράτους 1077/80 και 3105/03 το Υπουργείο Τουρισμού υλοποιούσε επί δεκαετίες τμήματα μετεκπαίδευσης για τους εμπειρικά εργαζόμενους στα τουριστικά επαγγέλματα, ένα μοναδικό εκπαιδευτικό θεσμό που στόχευε στην βελτίωση και ανάπτυξη των προσόντων τους και ο οποίος έδωσε διαχρονικά, σημαντικά αποτελέσματα στην οργάνωση και στη βελτίωση της κουλτούρας και νοοτροπίας εξυπηρέτησης των πελατών, αναβαθμίζοντας το τουριστικό προιόν, αλλά και χορηγώντας επαγγελματικά δικαιώματα όπως επίδομα, υπαλληλική ιδιότητα και αποζημίωση.
Το εφάπαξ οδηγείτε πλέον σε επίπεδα επιστροφής εισφορών, αυθαίρετα, χωρίς αναλογιστικές μελέτες.
Επίσης έχει καταργηθεί από 13/5/2016 το δικαίωμα των ξενοδοχουπαλλήλων στη λήψη του εφάπαξ με την συμπλήρωση της 20ετίας και με 4500 ένσημα οδηγώντας την απονομή στην συνταξιοδότηση.
Σημαντικές επίσης καθυστερήσεις σημειώνονται στην καταβολή του, με την αναμονή να έχει φτάσει τα τρία χρόνια.
Η Ομοσπονδία έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του άθλιου αντιασφαλιστικού νόμου της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που ισοπεδώνουν ερήμην τους τα δικαιώματα των ασφαλισμένων του Ταμείου Πρόνοιας Ιδιωτικού Τομέα.
Επιμένουμε ότι ο Τουρισμός μπορεί να καταστεί το όχημα για την έξοδο μας από την κρίση. Τα ρεκόρ επισκεψιμότητας το επιβεβαιώνουν καθημερινά. Η δημιουργία θέσεων εργασίας και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου θα ενισχύσει αποτελεσματικά την απασχόληση και την στήριξη των τοπικών κοινωνιών.
Εμείς οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου ευχαριστούμε όλες τις συναδέλφισσες και συνάδελφους που μας εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, και επιβεβαιώνουμε την ενότητα και αποφασιστικότητα των εργαζομένων να αντιπαλέψουμε αγωνιστικά τις αντεργατικές κυβερνητικές πολιτικές που ισοπεδώνουν τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα μας.
Μόνο ενωμένοι μπορούμε να βγούμε από τα σημερινά αδιέξοδα ύφεσης και ανεργίας.
Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε.
Απαιτείται ο κόσμος της εργασίας να γίνει πρωταγωνιστής της εξόδου από την κρίση με όρους ισότητας , κοινωνικής δικαιοσύνης και εθνικής αξιοπρέπειας.
Ο μόνος δρόμος προάσπισης της απασχόλησης και των δικαιωμάτων των εργαζομένων είναι η συστράτευση και συσπείρωση.
Μόνο η ενιαία δράση του συνδικαλιστικού κινήματος μπορεί να απαντήσει στην επίθεση κατά των δικαιωμάτων μας και να μας βγάλει από τα σημερινά αδιέξοδα ύφεσης και ανεργίας.
Σας καλούμε λοιπόν όλους να παλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο.
Εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι το δίκιο των εργαζομένων στον Τουρισμό να ξαναγίνει ΔΙΚΑΙΟ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ !!!
Οι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο έως και Δευτέρα 29 Ιανουαρίου από 9:00 το πρωί έως 14:00 μμ στο γραφείο του Συνδέσμου στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου. Τηλ.επικοινωνίας 28410/22784.
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ:
1.Αποκατάσταση του πλαισίου της Εργατικής Νομοθεσίας
2.Επαναφορά των Κλαδικών Συμβάσεων – Υποχρεωτικότητα και επεκτασιμότητα προς όλους.
3.Υπεράσπιση των Εφάπαξ παροχών – Κατάργηση του νέου νόμου .
4.Αποκατάσταση της επιδότησης ανεργίας εποχικών στην αρχική μορφή.
5.Αναβάθμιση ποιότητας τουριστικού προιοντος – Εκπαίδευσης – Μετεκπαιδεύσης.
6.Επιμήκυνση της Τουριστικής περιόδου.
7.Ενίσχυση του ΣΕΠΕ.
8.Προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς .
9.Μέτωπο κατά της ΑΝΕΡΓΙΑΣ και της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.
10.Κατάργηση της άγριας υπερφορολόγησης.
Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ .
Το 2018 ας είναι μια χρονιά θετικών αλλαγών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο από Δευτέρα 08 Ιανουαρίου έως Δευτέρα 29 /01/2018 και ώρα 09:00πμ έως 14:00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 3 Αγ. Νικόλαος .
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 28410 22784
Η Ετήσια Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιανουαρίου και ώρα 10;30 π.μ.
με θέματα:
1. Προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο.
2.Διοικητικός - οικονομικός απολογισμός - Έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής.
3.Πρόγραμμα δράσης.
Στή συνέχεια θα γίνει η κοπή της Βασιλόπητας στό Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου.Λευκών Ορέων 3.
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης
Η Γεν. Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού
Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΕ Η ΓΣΕΕ.
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
ΒΙΑΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ
ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ .
ΟΣΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΩΡΑ 10:00πμ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 3.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ.
Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017
ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ 13/9/2017.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Εκ μέρους του ΔΣ του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ σας καλωσορίζω στην Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση,που πραγματοποιείται κάθε3 χρόνια .
Χωρίς καμμιά αμφιβολία μετά από 8 χρόνια κρίσης,όχι μόνο οικονομικής αλλά και κοινωνικής η κατάσταση σε όλους τους τομείς έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Η λιτότητα που επεβλήθη με τις πρωτοφανείς περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις,η υπερφορολόγηση και η κατάντια των κοινωνικών παροχών,οδηγούν κάθε μέρα τους ανθρώπους στην εξαθλίωση και στην απόγνωση.
Αλλά ακόμα πιό δύσκολη είναι η κατάσταση για τους ξενοδοχουπάλληλους όλης της χώρας,που βιώνουν καθημερινά στο πετσί τους την κρίση.
Το 80%της συνολικής απασχόλησης στον κλάδο μας είναι εποχιακή.Δηλαδή καλούνται να δουλέψουν για 6 μήνες οι << προνομιούχοι>> πέντε και 4 μήνες με 4τράωρα και εκ περιτροπής εργασία για να επιβιώσουν όλο το χρόνο.
Σε αυτη την δύσκολη πραγματικότητα έχει προστεθεί και ο αποκλεισμός μας από το επίδομα ανεργίας, που παρά τις συχνές πιέσεις στους αρμόδιους Υπουργούς για αύξηση των μηνών επιδότησης ,η σημερινή Κυβέρνηση αδιαφόρησε πλήρως.
Οι αλλαγές στα όρια ηλικίας για το Ασφαλιστικό ,αλλά και το νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο είναι << πράξεις >> του διαρκούς δράματος που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια.
Αποτελεί μία ακόμη οδυνηρή όψη των μνημονιακών πολιτικών που η Κυβέρνηση σπεύδει να εφαρμόσει.
Ολοι όσοι διαχειρίστικαν τις τελευταίες δεκαετίες την τύχη της χώρας μας, λεηλάτησαν τον κοινωνικό ιστό και δημιούργησαν ανεξέλεγτα ελλείματα και χρέη.Στο αδιέξοδο και την αδυναμία να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της κρίσης στην χώρα μας,την παρέδωσαν στους τοκογλύφους αμαχητή.
Εκεί που έδρασαν εύκολα ήταν στο κούρεμα των μισθών και των συντάξεων,στην υπερφορολόγηση, στο σάρωμα των εργασιακών σχέσεων.Όπου απετούνταν σχέδιο ,σθένος,σκληρή διαπραγμάτευση και βούληση για συγκρούσεις, οι επιδώσεις τους ήταν αξιοθρήνητες.
Κάθε νέο μνημόνιο ξεκινά από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο σαρώνοντας ότι έχει απομείνει. Η μεσαία τάξη διαλύεται..φοροεπιδρομές,απειλές κατασχέσεων ,και πλειστηριασμών.
Θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα καταργούνται και παίρνουν θέση οι ευέλικτες μορφές εργασίας χωρίς κανόνες.Η πλήρης και σταθερή απασχόληση γίνεται ειδος πολυτελείας....
Μερική απασχόληση ,εκ περιτροπής εργασία, διαθεσιμότητες ,ωράριο σύμφωνα με τις διαθέσεις των εργοδοτών,απλήρωτες αποδοχές ,μαζικές απολύσεις,ενώσεις προσώπων,επιχειρησιακές συμβάσεις με χειρότερους όρους από τις Κλαδικές Συμβάσεις.
Οι Κλαδικές Συμβάσεις κατάντησαν είδος υπό εξαφάνηση οι μειώσεις μισθών καθημερινότητα,η απλήρωτη εργασία για μήνες συχνό φαινόμενο.
Παράλληλα υπάρχει έξαρση μαύρης εργασίας, μαθητείες και πρακτικές ασκήσεις που υποκαθιστούν θέσεις εργασίας.
Ολα τα παραπάνω συνθέτουν μια αγορά εργασίας που θυμίζει<<ζούγκλα>>.
Και δεν μας έφταναν όλα αυτά ήρθε και το πιό μεγάλο χτύπημα στο εφάπαξ των ξενοδοχουπαλληλων.
Καταργείται το ΤΑΠΙΤ ενοποιώντας την Πρόνοια με τα ελλειματικά Ταμεία.Αρπάζει την περιουσία μας,τις εισφορές και τα αποθεματικά μας ( 168 εκ ) χωρίς να υπολογίζονται όσα παρακρατεί το ΙΚΑ με τις υποτίθεται μη οριστικοποιημένες ΑΠΔ.
Κουρεύετε εν νέου το εφάπαξ για όλες τις αιτήσεις από 01/09/2013 έως 13/05/2016 και μαζί με την προηγούμενη περικοπή κατά 29,77% του Ν 4046/2012 οδηγείτε πλέον τις εφάπαξ παροχές σε επίπεδα επιστροφής εισφορών αυθαίρετα , χωρίς αναλογιστικές μελέτες και χωρίς Δημόσια διαβούλευση με τους εκπροσώπους των ασφαλισμένων.
Επίσης καταργείτε από 13/05/2016 το δικαίωμα των ξενοδοχουπαλλήλων στή λήψη του εφάπαξ με την συμπλήρωση της 20ετίας και με 4500 ένσημα οδηγώντας την απονομή στην συνταξιοδότηση.
Σημαντικές επίσης καθυστερίσεις σημειώνονται στην καταβολή του εφάπαξ των ξενοδοχουπαλλήλων με την αναμονή να έχει φτάσει σχεδόν στα τρία χρόνια,συνέπεια της υποστελέχωσεις του ΤΑΠΙΤ.
Η Ολομέλεια της Διοίκησης της Ομοσπονδίας μας αποφάσισε ομόφωνα να προσφύγει στο Σ τ.Ε κατά του άθλιου αντιασφαλιστικού εκτρώματος της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που ισοπεδώνουν ερήμην τους τα δικαιώματα των ασφαλισμένων του Ταμείου Προνοίας Ιδιωτικού Τομέα.
Δεδομένου ότι ο Τουρισμός είναι ο κλάδος στυλοβάτης της οικονομίας που παρά τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης εμφανίζει συνεχή μεγένθυση με ετήσια ρέκορ επισκεψιμότητας και εσόδων, ΕΜΕΙΣ οι εργαζόμενοί του, όχι μόνο δεν εισπράξαμε << μέρισμα>> από τα κέρδη , αλλά αντίθετα ζήσαμε και ζούμε καθημερινά την εργοδοτική αυθαιρεσία και αδικία , που πολλές φορές μετατρέπεται και σε ασυδοσία.
Οι νέοι μισθοί αποτελούν ταφόπλακα για τα οικογενειακά εισοδήματα των εργαζομένων, τη στιγμή που οι αυξήσεις των τιμών στα τρόφιμα στα καύσιμα και στα άλλα προιόντα και υπηρεσίες, στους φόρους στις δόσεις των δανείων έχουν πάρει την ανηφόρα, ανατρέποντας από μία στοιχειώδη αξιοπρεπή διαβίωση.
Προσωπικό ευκαιρίας VOUCHER και ψευδομαθητία ,υποκατάσταση η αντικατάσταση εργασίας με εισαγωγή από την Ανατολική Ευρώπη.Πρακτικές που πλήτονται εμείς οι εργαζόμενοι στον κλάδο,το Κράτος τα Ασφαλιστικά Ταμεία και τα Δημόσια έσοδα, αλλά και η υποβάθμιση της ποιότητας του Τουριστικού προιόντος.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η δημόσια τουριστική εκπαίδευση - μετεκπαίδευση έχει πολλά προβλήματα,και αυτό ωφείλεται στην απαξίωση και αδιαφορία του Υπουργείου Τουρισμού.
Σύμφωνα με τους νόμους του Κράτους 1077/8 & 3105/03 το Υπουργείο Τουρισμού υλοποιούσε επί δεκαετίες Τμήματα Μετεκπαίδευσης για τους εμπειρικά εργαζόμενους στα τουριστικά επαγγέλματα,ένα μοναδικό εκπαιδευτικό θεσμό που στόχευε στην βελτίωση και ανάπτυξη των προσόντων τους και ο οποίος έδωσε διαχρονικά, σημαντικά αποτελέσματα στην οργάνωση και στη βελτίωση της κουλτούρας και νοοτροπίας εξυπηρέτησης των πελατών,αναβαθμίζοντας το παραγόμενο τουριστικό προιόν,αλλά και χορηγώντας επαγγελματικά δικαιώματα όπως επίδομα, υπαλληλική ιδιότητα και αποζημίωση.
Παρά τις συνεχείς ενοχλήσεις μας στην πολιτική ηγεσία, ουδέποτε υλοποιήθηκε σχετική εισήγηση από τον Α. Γ. Γραμματέα Τουρισμού, που έχει εξεύρει τα αναγκαία κονδύλια για την επαναλειτουργία της Μετεκπαίδευσης,για τρίτη συνεχή χρονιά επί υπουργείας πάντα της Ε.Κουντουρά στο αυτόνομο πλέον Υπουργείο Τουρισμού.
Η υπογραφή της Τοπικής Σ.Σ.Ε μπορεί να είχε αρνητικά, κρατήθηκε όμως ζωντανός ο θεσμός της Συλλογικής Σύμβασης με ότι αυτό συνεπάγεται.Σε ένα ζοφερό πραγματικό κλίμα για την υπογραφή της Τοπικής Σ.Σ.Ε. η διατήρηση της ήταν κρίσιμη και σημαντική νίκη.
Η σύμβαση είναι σε ισχύ έως 31/12/2017, κατόπιν πολλών συναντήσεων με την εργοδοτική πλευρά καταφέραμε εκ νέου την 2ετή υπογραφή της ,με γνώμονα την προστασία των εργαζομένων.
Πραγματοποιήσαμε συχνούς ελέγχους σε ξενοδοχεία που οι εργαζόμενοι αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα ,πάντα σε συνεργασία με την επιθεωρήση εργασίας,δίνοντας ουσιαστικές λύσεις,παρά την υποστελέχωση των ελεγχτικών μηχανισμών.
Τα συμπεράσματα των επαφών μας με τα μέλη μας κατέληξαν ότι η αγορά εργασίας είναι απολύτως απορρυθμισμένη η καθυστέρηση αποδοχών είναι ο κανόνας ,οι υπερωρίες -ρεπό στην πλειοψηφία τους δεν αμείβονται και δεν ασφαλίζονται, επιδόματα και δώρα κουτσουρεμένα.
Ζητάμε κάθε φορά από όλους τους βουλευτές και αρμόδιους υπουργούς που έχουμε ή μας έχουν επισκεφτεί,την στελέχωση της επιθεώρησης εργασίας αλλά ακόμα το θέμα παραμένει το ίδιο.Αν θα αρχίσει να λειτουργεί σωστά το σύστημα μόνο τότε θα δωθούν λύσεις και θα μειωθεί η ανεργία,που καθημερινά μεγαλώνει.
Το χρόνο που πέρασε πραγματοποιήσαμε συναντήσεις σε συνεργασία με το Εργατίκο Κέντρο Ν.Λασιθίου με βουλεύτες Δημάρχους καθώς και Υπουργούς Υφυπουργούς και Γεν. Γραμματείς Εργασίας , Τουρισμού ,Οικονομικών Επιθεώρησης Εργασίας,εκθέτοντας τα προβλήματα του κλάδου μας ακόμα και με διαμαρτυρίες έξω από το Υπουργείο Εργασίας και πρόσφατα με την συμβολική κατάληψη στο Υπουργείο Τουρισμού.
Σε αυτές τις συναντήσεις αναφερθήκαμε στα μεγάλα προβλήματα των εργασιακών σχέσεων ,ζητώντας την υποχρεωτικότητα των Συλλογικών Συμβάσεων εργασίας και την επεκτασιμότητα τους προς όλους.
Το ασφαλιστικό , την αύξηση των μηνών του επιδόματος ανεργίας την κατάργηση του Ν.για τους κάτω των 25 χρονών,την στελέχωση της επιθεώρησης εργασίας ,την λειτουργία των σχολών Εκπαίδευσης - Μετεκπαίδευσης,την κατάργηση του Ν.4387/2016 που αφθαίρετα χωρίς καμμιά διαβουλεύση καταργεί το ΤΑΠΙΤ.ενοποώντας την Πρόνοια με τα ελλειματικά Επικουρικά Ταμεία.
Στο πλαίσιο των περιφερειακών συσκέψεων κατά το μήνα Ιούνιο έγινε Παγκρήτια συνάντηση όλων των σωματείων ξενοδοχουπαλλήλων με το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας και δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουμε τα τοπικα προβλήματα κάθε περιοχής .
Το σωματείο μας όταν και όπου μας ζητήθηκε από τους εργαζόμενους να παρέμβει, πάντα σε συνεργασία με την επιθεώρηση εργασίας ,ανταποκρίθηκε άμεσα κάνοντας τις απαραίτητες κινήσεις που έφεραν σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα.
Πραγματοποίσαμε στην τριετία κάθε χρόνο, την ετήσια 2ημερη εκδρομή με μεγάλη συμμετοχή συναδέλφων. Η μεταφορά και ένα γεύμα ηταν προσφορά του Συνδέσμου μας .
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης στα μέλη μας μπορέσαμε να συνεισφέρουμε το ελάχιστο για συναδέλφους που αντιμετόπισαν προβλήματα υγείας και σε όσους ζήτησαν τη βοήθεια του Συνδέσμου μας.
Μπορέσαμε να συνεισφέρουμε το ελάχιστο για τον τόπο μας αγοράζοντας συμπληρωματικών στοιχείων του λογισμικού υπερσύγχρονου καρδιουπερηχογράφου διοισοφάγειου μηχάνημα με ΤΕST κοπώσεως αξίας 30000ε δωρεά για την καρδιολογική κλινική του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου,έτσι ώστε να μη χρειάζεται να μεταβαίνουν στο Ηράκλειο οι άνθρωποι από όλο το νομό που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την καρδιά τους.
Για την διευκόλυνση των συναδέλφων Ξενοδοχουπαλλήλων αλλά και όλων των εργαζομένων προκειμένου να καταθέσουν τα δικαιολογητικά για το ταμείο ανεργίας στον ΟΑΕΔ,μετά από συνεννόηση με τον περιφεριακό διευθηντή του ΟΑΕΔ και τον διευθηντή της τοπικης υπηρεσίας,δώσαμε την δυνατότητα από την προηγούμενη χρονιά στους εργαζόμενους να κλείνουν τηλεφωνικά ραντεβού καλώντας τον αριθμό 28410-82900,δηλώνοντας το ονοματεπώνυμο τους και τον αριθμό μητρώου ΙΚΑ, όποτε μπορούν εντός 60 ημερών από την απόλυση τους,για την αποφυγή της ταλαιπωρίας,που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια.
Στηρίξαμε με την συμμετοχή μας κάθε διακύρηξη - συλλαλητήρια και διαμαρτυρίες που προκύρηξε η ΓΣΕΕ και η Ομοσπονδία μας σε συνεργασία με το Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου.Σε αυτές λοιπόν τις δύσκολες ώρες απαιτείται σύμπνοια και ενότητα.
Σύνθεση και αντίθεση.
Πρόσθεση και πολλαπλασιασμός δυνάμεων ,όχι αφαίρεση και διαίρεση.
Δεν περισσεύει κανείς ,δεν περΙττεύει κανείς.....
Επιλέξαμε να είμαστε χρήσιμοι ,και όχι πάντοτε αρεστοί.
Τα προβλήματα είναι κοινά για όλους.Έχουμε μπροστά μας δύσκολο δρόμο.....Οι καιροί επιβάλουν συστράτευση και συσπείρωση.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,αντιμετωπίζουμε ακραίες και αδιανόητες προκλήσεις.
Οι εργαζόμενοι στα Ξενοδοχεία πρέπει να γνωρίζουν ότι η Τοπική Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας λήγει 31/12/2017.
Θα πρέπει λοιπόν να υπερασπιστούμε εκ νέου την συνέχεια της και να την κρατήσουμε ζωντανή ,για ναμην εγκαταλειφθούν οι εργαζόμενοι στην τύχη τους και στις διαθέσεις των εργοδοτών,δηλαδή εκβιαστικές ατομικές συμβάσεις με κατώφλι τα 586ε.
Θα συμμετέχουμε σε όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις και συλλαλητήρια αλλά απαιτείται σωστή ενημέρωση όλων των εργαζομένων. Αυτό ωφείλουμε να κάνουμε και θα το κάνουμε όπως πάντα.
Το 2018 αναμένεται να ενταθεί η επίθεση των εργοδοτών στον Τουρισμό για απορύθμιση της αγοράς εργασίας.Επιδιώκουν την επέκταση και ενίσχυση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης,ιδιαίτερα στην εποχιακή εργασία λόγω της αυξανόμενης Τουριστικής ζήτησης.
Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι , οι συνταξιούχοι, δεν έχουν καμία ευθύνη για τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και της διεθνούς κρίσεως.
Παρακολουθούμε τις εξελίξεις της Κυβέρνησης και δηλώνουμε ότι θα στηρίξουμε κάθε θετική πρωτοβουλία για τον κόσμο της εργασίας,ενώ σε κάθε αρνητική εξέλιξη θα είμαστε αντίθετοι και σε αγωνιστική διεκδίκηση.
Για αυτό ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: Άμεσες και θετικές λύσεις σε όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν.
Ασφαλιστικό -Εφάπαξ
Εργασιακές σχέσεις
Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
Ανεργεία, Ακρίβεια,Αναδιανομή του πλούτου
Τουρισμός, Εκπαιδεύση - Μετεκπαίδευση
Κοινωνική πολιτική.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους συναδέλφισσες και συνάδελφους με Ενότητα Δύναμη και Αποφασιστικότητα να μας στηρίξουν με την ψήφο τους για να παλέψουμε μαζί για τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ του ΑΓΩΝΑ μας.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
Εκ μέρους του ΔΣ του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ σας καλωσορίζω στην Γενική Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση,που πραγματοποιείται κάθε3 χρόνια .
Χωρίς καμμιά αμφιβολία μετά από 8 χρόνια κρίσης,όχι μόνο οικονομικής αλλά και κοινωνικής η κατάσταση σε όλους τους τομείς έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Η λιτότητα που επεβλήθη με τις πρωτοφανείς περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις,η υπερφορολόγηση και η κατάντια των κοινωνικών παροχών,οδηγούν κάθε μέρα τους ανθρώπους στην εξαθλίωση και στην απόγνωση.
Αλλά ακόμα πιό δύσκολη είναι η κατάσταση για τους ξενοδοχουπάλληλους όλης της χώρας,που βιώνουν καθημερινά στο πετσί τους την κρίση.
Το 80%της συνολικής απασχόλησης στον κλάδο μας είναι εποχιακή.Δηλαδή καλούνται να δουλέψουν για 6 μήνες οι << προνομιούχοι>> πέντε και 4 μήνες με 4τράωρα και εκ περιτροπής εργασία για να επιβιώσουν όλο το χρόνο.
Σε αυτη την δύσκολη πραγματικότητα έχει προστεθεί και ο αποκλεισμός μας από το επίδομα ανεργίας, που παρά τις συχνές πιέσεις στους αρμόδιους Υπουργούς για αύξηση των μηνών επιδότησης ,η σημερινή Κυβέρνηση αδιαφόρησε πλήρως.
Οι αλλαγές στα όρια ηλικίας για το Ασφαλιστικό ,αλλά και το νέο αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο είναι << πράξεις >> του διαρκούς δράματος που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια.
Αποτελεί μία ακόμη οδυνηρή όψη των μνημονιακών πολιτικών που η Κυβέρνηση σπεύδει να εφαρμόσει.
Ολοι όσοι διαχειρίστικαν τις τελευταίες δεκαετίες την τύχη της χώρας μας, λεηλάτησαν τον κοινωνικό ιστό και δημιούργησαν ανεξέλεγτα ελλείματα και χρέη.Στο αδιέξοδο και την αδυναμία να κατανοήσουν τις επιπτώσεις της κρίσης στην χώρα μας,την παρέδωσαν στους τοκογλύφους αμαχητή.
Εκεί που έδρασαν εύκολα ήταν στο κούρεμα των μισθών και των συντάξεων,στην υπερφορολόγηση, στο σάρωμα των εργασιακών σχέσεων.Όπου απετούνταν σχέδιο ,σθένος,σκληρή διαπραγμάτευση και βούληση για συγκρούσεις, οι επιδώσεις τους ήταν αξιοθρήνητες.
Κάθε νέο μνημόνιο ξεκινά από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο σαρώνοντας ότι έχει απομείνει. Η μεσαία τάξη διαλύεται..φοροεπιδρομές,απειλές κατασχέσεων ,και πλειστηριασμών.
Θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα καταργούνται και παίρνουν θέση οι ευέλικτες μορφές εργασίας χωρίς κανόνες.Η πλήρης και σταθερή απασχόληση γίνεται ειδος πολυτελείας....
Μερική απασχόληση ,εκ περιτροπής εργασία, διαθεσιμότητες ,ωράριο σύμφωνα με τις διαθέσεις των εργοδοτών,απλήρωτες αποδοχές ,μαζικές απολύσεις,ενώσεις προσώπων,επιχειρησιακές συμβάσεις με χειρότερους όρους από τις Κλαδικές Συμβάσεις.
Οι Κλαδικές Συμβάσεις κατάντησαν είδος υπό εξαφάνηση οι μειώσεις μισθών καθημερινότητα,η απλήρωτη εργασία για μήνες συχνό φαινόμενο.
Παράλληλα υπάρχει έξαρση μαύρης εργασίας, μαθητείες και πρακτικές ασκήσεις που υποκαθιστούν θέσεις εργασίας.
Ολα τα παραπάνω συνθέτουν μια αγορά εργασίας που θυμίζει<<ζούγκλα>>.
Και δεν μας έφταναν όλα αυτά ήρθε και το πιό μεγάλο χτύπημα στο εφάπαξ των ξενοδοχουπαλληλων.
Καταργείται το ΤΑΠΙΤ ενοποιώντας την Πρόνοια με τα ελλειματικά Ταμεία.Αρπάζει την περιουσία μας,τις εισφορές και τα αποθεματικά μας ( 168 εκ ) χωρίς να υπολογίζονται όσα παρακρατεί το ΙΚΑ με τις υποτίθεται μη οριστικοποιημένες ΑΠΔ.
Κουρεύετε εν νέου το εφάπαξ για όλες τις αιτήσεις από 01/09/2013 έως 13/05/2016 και μαζί με την προηγούμενη περικοπή κατά 29,77% του Ν 4046/2012 οδηγείτε πλέον τις εφάπαξ παροχές σε επίπεδα επιστροφής εισφορών αυθαίρετα , χωρίς αναλογιστικές μελέτες και χωρίς Δημόσια διαβούλευση με τους εκπροσώπους των ασφαλισμένων.
Επίσης καταργείτε από 13/05/2016 το δικαίωμα των ξενοδοχουπαλλήλων στή λήψη του εφάπαξ με την συμπλήρωση της 20ετίας και με 4500 ένσημα οδηγώντας την απονομή στην συνταξιοδότηση.
Σημαντικές επίσης καθυστερίσεις σημειώνονται στην καταβολή του εφάπαξ των ξενοδοχουπαλλήλων με την αναμονή να έχει φτάσει σχεδόν στα τρία χρόνια,συνέπεια της υποστελέχωσεις του ΤΑΠΙΤ.
Η Ολομέλεια της Διοίκησης της Ομοσπονδίας μας αποφάσισε ομόφωνα να προσφύγει στο Σ τ.Ε κατά του άθλιου αντιασφαλιστικού εκτρώματος της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που ισοπεδώνουν ερήμην τους τα δικαιώματα των ασφαλισμένων του Ταμείου Προνοίας Ιδιωτικού Τομέα.
Δεδομένου ότι ο Τουρισμός είναι ο κλάδος στυλοβάτης της οικονομίας που παρά τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης εμφανίζει συνεχή μεγένθυση με ετήσια ρέκορ επισκεψιμότητας και εσόδων, ΕΜΕΙΣ οι εργαζόμενοί του, όχι μόνο δεν εισπράξαμε << μέρισμα>> από τα κέρδη , αλλά αντίθετα ζήσαμε και ζούμε καθημερινά την εργοδοτική αυθαιρεσία και αδικία , που πολλές φορές μετατρέπεται και σε ασυδοσία.
Οι νέοι μισθοί αποτελούν ταφόπλακα για τα οικογενειακά εισοδήματα των εργαζομένων, τη στιγμή που οι αυξήσεις των τιμών στα τρόφιμα στα καύσιμα και στα άλλα προιόντα και υπηρεσίες, στους φόρους στις δόσεις των δανείων έχουν πάρει την ανηφόρα, ανατρέποντας από μία στοιχειώδη αξιοπρεπή διαβίωση.
Προσωπικό ευκαιρίας VOUCHER και ψευδομαθητία ,υποκατάσταση η αντικατάσταση εργασίας με εισαγωγή από την Ανατολική Ευρώπη.Πρακτικές που πλήτονται εμείς οι εργαζόμενοι στον κλάδο,το Κράτος τα Ασφαλιστικά Ταμεία και τα Δημόσια έσοδα, αλλά και η υποβάθμιση της ποιότητας του Τουριστικού προιόντος.
Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η δημόσια τουριστική εκπαίδευση - μετεκπαίδευση έχει πολλά προβλήματα,και αυτό ωφείλεται στην απαξίωση και αδιαφορία του Υπουργείου Τουρισμού.
Σύμφωνα με τους νόμους του Κράτους 1077/8 & 3105/03 το Υπουργείο Τουρισμού υλοποιούσε επί δεκαετίες Τμήματα Μετεκπαίδευσης για τους εμπειρικά εργαζόμενους στα τουριστικά επαγγέλματα,ένα μοναδικό εκπαιδευτικό θεσμό που στόχευε στην βελτίωση και ανάπτυξη των προσόντων τους και ο οποίος έδωσε διαχρονικά, σημαντικά αποτελέσματα στην οργάνωση και στη βελτίωση της κουλτούρας και νοοτροπίας εξυπηρέτησης των πελατών,αναβαθμίζοντας το παραγόμενο τουριστικό προιόν,αλλά και χορηγώντας επαγγελματικά δικαιώματα όπως επίδομα, υπαλληλική ιδιότητα και αποζημίωση.
Παρά τις συνεχείς ενοχλήσεις μας στην πολιτική ηγεσία, ουδέποτε υλοποιήθηκε σχετική εισήγηση από τον Α. Γ. Γραμματέα Τουρισμού, που έχει εξεύρει τα αναγκαία κονδύλια για την επαναλειτουργία της Μετεκπαίδευσης,για τρίτη συνεχή χρονιά επί υπουργείας πάντα της Ε.Κουντουρά στο αυτόνομο πλέον Υπουργείο Τουρισμού.
Η υπογραφή της Τοπικής Σ.Σ.Ε μπορεί να είχε αρνητικά, κρατήθηκε όμως ζωντανός ο θεσμός της Συλλογικής Σύμβασης με ότι αυτό συνεπάγεται.Σε ένα ζοφερό πραγματικό κλίμα για την υπογραφή της Τοπικής Σ.Σ.Ε. η διατήρηση της ήταν κρίσιμη και σημαντική νίκη.
Η σύμβαση είναι σε ισχύ έως 31/12/2017, κατόπιν πολλών συναντήσεων με την εργοδοτική πλευρά καταφέραμε εκ νέου την 2ετή υπογραφή της ,με γνώμονα την προστασία των εργαζομένων.
Πραγματοποιήσαμε συχνούς ελέγχους σε ξενοδοχεία που οι εργαζόμενοι αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα ,πάντα σε συνεργασία με την επιθεωρήση εργασίας,δίνοντας ουσιαστικές λύσεις,παρά την υποστελέχωση των ελεγχτικών μηχανισμών.
Τα συμπεράσματα των επαφών μας με τα μέλη μας κατέληξαν ότι η αγορά εργασίας είναι απολύτως απορρυθμισμένη η καθυστέρηση αποδοχών είναι ο κανόνας ,οι υπερωρίες -ρεπό στην πλειοψηφία τους δεν αμείβονται και δεν ασφαλίζονται, επιδόματα και δώρα κουτσουρεμένα.
Ζητάμε κάθε φορά από όλους τους βουλευτές και αρμόδιους υπουργούς που έχουμε ή μας έχουν επισκεφτεί,την στελέχωση της επιθεώρησης εργασίας αλλά ακόμα το θέμα παραμένει το ίδιο.Αν θα αρχίσει να λειτουργεί σωστά το σύστημα μόνο τότε θα δωθούν λύσεις και θα μειωθεί η ανεργία,που καθημερινά μεγαλώνει.
Το χρόνο που πέρασε πραγματοποιήσαμε συναντήσεις σε συνεργασία με το Εργατίκο Κέντρο Ν.Λασιθίου με βουλεύτες Δημάρχους καθώς και Υπουργούς Υφυπουργούς και Γεν. Γραμματείς Εργασίας , Τουρισμού ,Οικονομικών Επιθεώρησης Εργασίας,εκθέτοντας τα προβλήματα του κλάδου μας ακόμα και με διαμαρτυρίες έξω από το Υπουργείο Εργασίας και πρόσφατα με την συμβολική κατάληψη στο Υπουργείο Τουρισμού.
Σε αυτές τις συναντήσεις αναφερθήκαμε στα μεγάλα προβλήματα των εργασιακών σχέσεων ,ζητώντας την υποχρεωτικότητα των Συλλογικών Συμβάσεων εργασίας και την επεκτασιμότητα τους προς όλους.
Το ασφαλιστικό , την αύξηση των μηνών του επιδόματος ανεργίας την κατάργηση του Ν.για τους κάτω των 25 χρονών,την στελέχωση της επιθεώρησης εργασίας ,την λειτουργία των σχολών Εκπαίδευσης - Μετεκπαίδευσης,την κατάργηση του Ν.4387/2016 που αφθαίρετα χωρίς καμμιά διαβουλεύση καταργεί το ΤΑΠΙΤ.ενοποώντας την Πρόνοια με τα ελλειματικά Επικουρικά Ταμεία.
Στο πλαίσιο των περιφερειακών συσκέψεων κατά το μήνα Ιούνιο έγινε Παγκρήτια συνάντηση όλων των σωματείων ξενοδοχουπαλλήλων με το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας και δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουμε τα τοπικα προβλήματα κάθε περιοχής .
Το σωματείο μας όταν και όπου μας ζητήθηκε από τους εργαζόμενους να παρέμβει, πάντα σε συνεργασία με την επιθεώρηση εργασίας ,ανταποκρίθηκε άμεσα κάνοντας τις απαραίτητες κινήσεις που έφεραν σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα.
Πραγματοποίσαμε στην τριετία κάθε χρόνο, την ετήσια 2ημερη εκδρομή με μεγάλη συμμετοχή συναδέλφων. Η μεταφορά και ένα γεύμα ηταν προσφορά του Συνδέσμου μας .
Με βαθύ αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης στα μέλη μας μπορέσαμε να συνεισφέρουμε το ελάχιστο για συναδέλφους που αντιμετόπισαν προβλήματα υγείας και σε όσους ζήτησαν τη βοήθεια του Συνδέσμου μας.
Μπορέσαμε να συνεισφέρουμε το ελάχιστο για τον τόπο μας αγοράζοντας συμπληρωματικών στοιχείων του λογισμικού υπερσύγχρονου καρδιουπερηχογράφου διοισοφάγειου μηχάνημα με ΤΕST κοπώσεως αξίας 30000ε δωρεά για την καρδιολογική κλινική του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου,έτσι ώστε να μη χρειάζεται να μεταβαίνουν στο Ηράκλειο οι άνθρωποι από όλο το νομό που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την καρδιά τους.
Για την διευκόλυνση των συναδέλφων Ξενοδοχουπαλλήλων αλλά και όλων των εργαζομένων προκειμένου να καταθέσουν τα δικαιολογητικά για το ταμείο ανεργίας στον ΟΑΕΔ,μετά από συνεννόηση με τον περιφεριακό διευθηντή του ΟΑΕΔ και τον διευθηντή της τοπικης υπηρεσίας,δώσαμε την δυνατότητα από την προηγούμενη χρονιά στους εργαζόμενους να κλείνουν τηλεφωνικά ραντεβού καλώντας τον αριθμό 28410-82900,δηλώνοντας το ονοματεπώνυμο τους και τον αριθμό μητρώου ΙΚΑ, όποτε μπορούν εντός 60 ημερών από την απόλυση τους,για την αποφυγή της ταλαιπωρίας,που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια.
Στηρίξαμε με την συμμετοχή μας κάθε διακύρηξη - συλλαλητήρια και διαμαρτυρίες που προκύρηξε η ΓΣΕΕ και η Ομοσπονδία μας σε συνεργασία με το Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου.Σε αυτές λοιπόν τις δύσκολες ώρες απαιτείται σύμπνοια και ενότητα.
Σύνθεση και αντίθεση.
Πρόσθεση και πολλαπλασιασμός δυνάμεων ,όχι αφαίρεση και διαίρεση.
Δεν περισσεύει κανείς ,δεν περΙττεύει κανείς.....
Επιλέξαμε να είμαστε χρήσιμοι ,και όχι πάντοτε αρεστοί.
Τα προβλήματα είναι κοινά για όλους.Έχουμε μπροστά μας δύσκολο δρόμο.....Οι καιροί επιβάλουν συστράτευση και συσπείρωση.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,αντιμετωπίζουμε ακραίες και αδιανόητες προκλήσεις.
Οι εργαζόμενοι στα Ξενοδοχεία πρέπει να γνωρίζουν ότι η Τοπική Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας λήγει 31/12/2017.
Θα πρέπει λοιπόν να υπερασπιστούμε εκ νέου την συνέχεια της και να την κρατήσουμε ζωντανή ,για ναμην εγκαταλειφθούν οι εργαζόμενοι στην τύχη τους και στις διαθέσεις των εργοδοτών,δηλαδή εκβιαστικές ατομικές συμβάσεις με κατώφλι τα 586ε.
Θα συμμετέχουμε σε όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις και συλλαλητήρια αλλά απαιτείται σωστή ενημέρωση όλων των εργαζομένων. Αυτό ωφείλουμε να κάνουμε και θα το κάνουμε όπως πάντα.
Το 2018 αναμένεται να ενταθεί η επίθεση των εργοδοτών στον Τουρισμό για απορύθμιση της αγοράς εργασίας.Επιδιώκουν την επέκταση και ενίσχυση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης,ιδιαίτερα στην εποχιακή εργασία λόγω της αυξανόμενης Τουριστικής ζήτησης.
Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι , οι συνταξιούχοι, δεν έχουν καμία ευθύνη για τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και της διεθνούς κρίσεως.
Παρακολουθούμε τις εξελίξεις της Κυβέρνησης και δηλώνουμε ότι θα στηρίξουμε κάθε θετική πρωτοβουλία για τον κόσμο της εργασίας,ενώ σε κάθε αρνητική εξέλιξη θα είμαστε αντίθετοι και σε αγωνιστική διεκδίκηση.
Για αυτό ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: Άμεσες και θετικές λύσεις σε όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν.
Ασφαλιστικό -Εφάπαξ
Εργασιακές σχέσεις
Συλλογικές συμβάσεις εργασίας
Ανεργεία, Ακρίβεια,Αναδιανομή του πλούτου
Τουρισμός, Εκπαιδεύση - Μετεκπαίδευση
Κοινωνική πολιτική.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους συναδέλφισσες και συνάδελφους με Ενότητα Δύναμη και Αποφασιστικότητα να μας στηρίξουν με την ψήφο τους για να παλέψουμε μαζί για τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ του ΑΓΩΝΑ μας.
Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017
| |||
ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗ ΑΠΑΡΤΙΑΣ
ΣΤΗΝ 2η ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 20/10/2017
ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Η 3η ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27/10/2017
ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00 μ.μ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ.
α) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ.
β) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΕΚΘΕΣΗ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
γ) ΕΚΛΟΓΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ Η ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 3
ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27/10/2017 ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 30/10/2017 ΑΠΟ ΤΙΣ 11:00 ΠΜ ΕΩΣ ΤΙΣ 13:00 ΜΜ.
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









