Τρίτη 28 Απριλίου 2015

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ


ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2015: ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ, ΤΙΜΗΣ & ΑΓΩΝΑ

Τo Δ.Σ του Συνδέσμου Ξενοδοχουπαλλήλων Ν. Λασιθίου αποφάσισε να συμμετέχει στην 24ωρη  πρωτομαγιάτικη απεργία  και καλεί τα μέλη του με απεργιακή συγκέντρωση στην πλατεία  Αγ. Νικολάου και ώρα 10:30π.μ.

 Η 1η Μάη 2015 βρίσκει τους εργαζόμεστον ιδιωτικό τομέα χωρίς την παραμικρή διαπραγματευτική ισχύ απέναντι στους εργοδότες να σηκώνουν στη σημερινή δίνη της χρεοκοπίας και των μνημονίων δυσανάλογα βάρη της δημοσιονομικής προσαρμογής και να υποφέρουν περισσότερο από τη μετακίνηση του κόστους της χρεοκοπίας στις πλάτες τους, ενώ ταυτόχρονα στερούνται οποιασδήποτε στήριξης από το αναποτελεσματικό σύστημα κοινωνικής προστασίας που αποδομήθηκε.
Ο αγώνας των συνδικάτων συνεχίζεται για:
 ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ
 ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
 ΑΝΑΠΤΥΞΗ
 ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
 ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 10:30πμ

Το Δ.Σ.

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

ΕΥΧΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο  αγιο φως

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου σας εύχονται:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ   ΚΑΙ  ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Το Άγιο φώς να θερμάνει τις καρδιές μας να ζεστάνει κάποιες κουρασμένες ελπίδες για να μας κάνει όλη μας τη ζωή χαρούμενη, αναστάσιμη. Ιδιαίτερα στην εποχή μας, που υπάρχει τόσος  πόνος και τόση αγωνία στις ψυχές μας.
Καλή Ανάσταση!
Καλή  τουριστική σαιζόν με υγεία δύναμη και αγάπη.

Ο Πρόεδρος               Η Γεν. Γραμματέας
Μιχ.Γαρεφαλάκης        Μαρία Μαρκάκη - Φαζού    

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Καλύτερο εργασιακό πλαίσιο για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους ζητούν σωματεία και τα Εργατικά Κέντρα.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ...               
      
                    
                                         
Το πλαίσιο, βάσει του οποίου θα διεκδικήσουν ένα καλύτερο εργασιακό θεσμικό πλαίσιο, έθεσαν τα Eργατικά Κέντρα Κρήτης και Ρόδου στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στο Ηράκλειο, στην οποία συμμετείχαν επίσης αντιπρόσωποι από τα σωματεία ξενοδοχοϋπαλλήλων της Κρήτης και της Ρόδου.
Ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Νομού Λασιθίου Εμμ. Πεπόνης, ο οποίος συμμετείχε στη σύσκεψη, είπε στην ΑΝΑΤΟΛΗ ότι αφορμή για τη συνάντηση και τη συζήτηση που έγινε, ήταν η έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου και τα προβλήματα που συναντούν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι με τις προσλήψεις και το εργασιακό καθεστώς με το οποίο καλούνται από τους επιχειρηματίες να εργαστούν. Γενικότερα, όπως τόνισε, «υπάρχουν προβλήματα και συνεχίζουν να επιδρούν αρνητικά στις εργασιακές σχέσεις, που γενούν οι «μνημονιακοί» νόμοι που είχαν ψηφιστεί και ισχύουν ακόμη και προσδοκούμε, κατά τις δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης, να καταργηθούν...»
Ενόψει της ερχόμενης τουριστικής περιόδου παρατηρούνται ήδη φαινόμενα παραβίασης των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, όπου έχουν υπογραφεί και καλύπτουν τους εργαζόμενους του ξενοδοχειακού τομέα, είπε ο κ. Πεπόνης, σημειώνοντας ότι υπάρχουν καταγγελίες και στην Κρήτη και στη Ρόδο από ξενοδοχοϋπάλληλους που καλούνται να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις. «Είναι καιρός αυτά που είχε υποσχεθεί η σημερινή κυβέρνηση, να υλοποιηθούν», τόνισε ο κ. Πεπόνης, επισημαίνοντας ότι το εργασιακό θεσμικό πλαίσιο έχει παράλληλα σχέση με τη δημοκρατία στους χώρους εργασίας, με τη λειτουργία και το σεβασμό στους θεσμούς. Και πρόσθεσε: «Δεν θα υπάρξει καμιά καλυτέρευση των συνθηκών για τους εργαζόμενους εάν δεν καταργηθούν όλα αυτά για τα οποία παλεύαμε τα τελευταία χρόνια».
Αποφασίστηκε να συνταχθεί υπόμνημα με τις διαπιστώσεις, τα προβλήματα, τα αιτήματα και τις προτάσεις, των πέντε Εργατικών Κέντρων, το οποίο θα σταλεί στον Υπουργό Εργασίας, με τον οποίο θα ζητήσουν να συναντηθεί αντιπροσωπεία των Εργατικών Κέντρων Κρήτης και Ρόδου.

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΑ 12/02/2015 ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Σας προσκαλούμε στο χορό του Συνδέσμου Ξενοδοχουπαλλήλων Ν.Λασιθίου,που θα πραγματοποιηθεί την Τσικνοπέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015,στο κέντρο << ΚΑΛΥΒΑ >> στις Λίμνες και ώρα 9 μμ.Θα μας κρατήσει συντροφιά το συγκρότημα του Νικόλαου Βάρδα.Τιμή εισόδου 10ε ( πλήρες μενού με ποτά ).
θα  μας τιμήσετε με την παρουσία σας.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά 9-14μμ εκτός Σαββατοκύριακου από 12-30 Ιανουαρίου 2015 στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου Λευκών Ορέων 3.(απέναντι στο νοσοκομείο - εργατικές κατοικίες).Τηλ 2841022784 - 6948404454.
Για τις αιτήσεις επαναπρόσληψης που θα γίνουν μέσω του Συνδικάτου ΤΑΛΩΣ δέν εγγυούμαστε για την επαναπρόσληψη λόγω του ότι το Συνδικάτο αυτό δεν συμμετύχε στην υπογραφή της Τοπικής Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με τους εργοδότες.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρέφαλακης

Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά 9-14μμ εκτός Σαββατοκύριακου από 12-30 Ιανουαρίου 2015 στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου Λευκών Ορέων 3.(απέναντι στο νοσοκομείο - εργατικές κατοικίες).

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρέφαλακης

Η Γεν.Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου
εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά, ευτυχισμένο και δημιουργικό το νέο έτος.
Το 2015 ας είναι μια χρονιά θετικών ανατροπών στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.

Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι την Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 4μμ στο κινηματοθέατρο REX θα πραγματοποιηθεί παιδική παράσταση για τα παιδιά των ξενοδοχοϋπαλλήλων και μη, με το διάσημο μάγο ΤΟΝΥ.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Η ετήσια γενική συνέλευση με θέματα;
Απολογιστικός - οικονομικός έλεγχος, έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής, πρόγραμμα δράσης, αγιασμός, κοπή της βασιλόπιτας και αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνει την Κυριακή 11 Ιανουαρίου και ώρα 10πμ στο παλιό Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθίου ( Λευκών  Ορέων 3 ).

Για τη Διοίκηση

Ο Πρόεδρος  
Μιχ. Γαρεφαλάκης

Η Γεν. Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

Με τη σκέψη στραμμένη στης βηθλεέμ τα μέρη ας αφήσουμε όλα τα εμπόδια που συναντήσαμε σε κάθε μας βήμα,κι ας τραβήξουμε μπροστά με πυξίδα τα ηθικά μας εφόδια,με πανιά την αγάπη την αλληλεγγύη και την εργατικότητα.
Καλές γιορτές με υγεία χαρά και ειρήνη σε όλο το κόσμο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

 Το ΔΣ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου.

Ο Πρόεδρος                              Η Γεν.Γραμματέας
Μιχ.Γαρεφαλάκης                      Μαρία Μαρκάκη - Φαζού.

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ.

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι

Στο Ηράκλειο στις 6 το απόγευμα της Κυριακής 7/12,ημέρα ψήφισης του προυπολογισμού 2015 θα πραγματοποιηθεί ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο οποίο συμμετέχουν συνδικαλιστικά σωματεία από όλη την Κρήτη και τα Εργατικά Κέντρα του νησιού.
Ολοι οι Ξενοδοχοϋπάλληλοι ωφείλουμε να δώσουμε δυναμικό παρών σε αυτό το Συλλαλητήριο.

Είμαστε όλοι άνεργοι.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΙΟ (Α) ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΝΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 4.00μμ  ΑΠΟ ΤΟ  ΚΤΕΛ.

Είναι παράλογο και τουλάχιστον επικίνδυνο, την ώρα που η Ελληνική κοινωνία στενάζει από την ανεργία, τα χαράτσια, τη φοροεπιδρομή, την έλλειψη κοινωνικού κράτους, την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων, τους μισθούς πείνας, να καλείται σε νέες δυσβάστακτες θυσίες, σε περαιτέρω επώδυνες αλλαγές στο ασφαλιστικό που εάν γίνουν αποδεκτές, όχι μόνο θα καταστρέψουν τον κοινωνικό ιστό αλλά θα υπονομεύσουν το δικαίωμα των νέων παιδιών να ενταχθούν στην αγορά εργασίας. Επιπλέον οι προτάσεις για αυξήσεις στο ΦΠΑ, αλλαγές στον Ν.1264/82, μείωση των συντάξεων κ.λ.π. Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα επιτείνουν τα ήδη καταγεγραμμένα αδιέξοδα του προγράμματος.    
Ας καταλάβουν επιτέλους κυβέρνηση και δανειστές ότι δεν υπάρχουν ούτε περιθώρια αντοχών, ούτε ανοχών.
            Με βασικό σύνθημα <<Όλοι μαζί να βάλουμε τέλος στον εργασιακό μεσαίωνα και τον κοινωνικό μαρασμό>> οι εργαζόμενοι, συνταξιούχοι και άνεργοι να απαιτήσουμε την Κυριακή 7 Δεκέμβρη, ημέρα ψήφισης  του προϋπολογισμού, την άμεση κατάργηση των αντεργατικών μνημονιακών νόμων, σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες, οριστικό τέλος στις φορομπηχτικές πολιτικές, ουσιαστική επαναφορά ΣΣΕ, μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τις απολύσεις, αναβάθμιση και όχι διάλυση της Δημόσιας  Δωρεάν Παιδείας - Υγείας – Κοινωνικής Ασφάλισης, υπεράσπιση των φορέων Κοινωνικής Πολιτικής, πάταξη της φοροδιαφυγής, φοροκλοπή, της Ακρίβειας.
 
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥΣ - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ
 
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2014
ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ

Το ΔΣ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου αποφάσισε να συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία στις 27 ΝΟΕΜΒΡΗ 2014 που κήρυξε η Γ.Σ.Ε.Ε.Καλεί όλους τους Ξενοδοχοϋπάλληλους να συμμετάσχουν.Ένα κάλεσμα ενότητας και αγώνα προς όλους τους εργαζόμενους συνταξιούχους και άνεργους για να αντιπαλέψουμε τις αντεργατικές αντικοινωνικές πολιτικές της λιτότητας και της εξαθλίωσης ενός ακόμη προυπολογισμού που μετακυλύει  στις πλάτες μας το κόστος της χρεωκοπίας με την υπερφορολόγηση,την ανεργία τη φτώχεια.

Επιβάλλεται εδώ και τώρα να μπεί τέλος στις πολιτικές βίαιης και αντιδημοκρατικής προσβολής των εργασιακών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων,στον αυταρχισμό και τη φτωχοποίηση.
ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΤΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΩΡΑ 10 30.

ΤΟ ΔΣ