Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024
αποτελέσματα εκλογών 2024
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024
ανακοίνωση
Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024
Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024
δηλώσεις υποψηφιότητας
Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024
εκλογοαπολογιστική συνέλευση
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024
Απεργία 23 Οκτωβρίου

24ΩΡΗ ΑΠΕΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ - ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ
ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
02.10.2024
24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ
ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024
Η Διοίκηση της ΠΟΕΕΤ ενεργοποιεί την ομόφωνη απόφαση που έλαβε στην συνεδρίαση της Ολομέλειας στις 19/09/24 για κινητοποίηση μέσα στον Οκτώβριο αν χρειαζόταν.
Δυστυχώς Κυβέρνηση και Ξενοδόχοι σε αγαστή συνεργασία προσπαθούν να μας καταδικάσουν να εργαζόμαστε σε ένα αρρύθμιστο εργασιακό περιβάλλον μιας κι οι εργοδότες αρνούνται να κάτσουν στο τραπέζι του διαλόγου επικαλούμενοι 4 λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με την διαπραγμάτευση μεταξύ μας, αλλά με Κυβερνητικές επιλογές και μεταξύ άλλων στέλνουν μέσω της επιστολής τους μήνυμα στην Κυβέρνηση για την ενδεχόμενη συμμετοχή τους στην επιμήκυνση του εποχικού ταμείου ανεργίας.
Από την άλλη η Κυβέρνηση μέσω του Υπουργείου Εργασίας πήρε πίσω τη δέσμευση του για λύση στο πρόβλημα της ρύθμισης του προβλήματος με το επίδομα ανεργίας.
Κυρίως λοιπόν γιαυτούς τους δύο λόγους αποφασίσαμε την πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας στον κλάδο μας στις 23/10/2024 γιατί θέλουμε την υπογραφή σ.ε.ε. με αυξήσεις και 5ήμερο 40ωρο ώστε να υπάρξουν επιτέλους ανθρώπινες εργασιακές σχέσεις!
Ζητάμε την αξιοπρεπή διαβίωση τους «νεκρούς» μήνες για τους εποχιακά εργαζόμενους μέσω του ταμείου ανεργίας υιοθετώντας επιτέλους η Κυβέρνηση την μόνη ρεαλιστική πρόταση που έκανε η Ομοσπονδία μας στις τόσες συναντήσεις από το 2018 με τους εκάστοτε Υπουργούς Εργασίας.
Έχουμε μπροστά μας 20 μέρες για να δουλέψουμε την απεργία μας στις 23 Οκτωβρίου!
Κλιμακώνουμε την κινητοποίηση μας στην μεγάλη Πανελλαδική – Πανεργατική απεργία που αποφάσισε και ανακοίνωσε η Διοίκηση της ΓΣΕΕ για της 20 Νοεμβρίου 2024.
Από την μεριά μας εξαντλήσαμε κάθε περιθώριο καλόπιστου διαλόγου και άλλη μια φορά πιστέψαμε σε κούφια λόγια!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΛΑΒΑΤΕ ΣΑΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Γραμματεία Τύπου & Δημοσί
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024
Μια ζωή στο περιθώριο!!!
Δ.Τ.27.09.24

ΑΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΧΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ;
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
27.09.2024
ΑΘΕΤΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΧΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ;
Η ΠΟΕΕΤ από το 2018 έχει κάνει προμετωπίδα του αγώνα της την αποκατάσταση του εποχικού επιδόματος ανεργίας ώστε να μπορούν οι εποχικοί συνάδελφοί μας να επιβιώσουν τους χειμερινούς μήνες και αυτό να λειτουργήσει ως κίνητρο για την επάνοδο των εργαζομένων στον κλάδο και να πάψουμε να έχουμε 80.000 κενές θέσεις εργασίας.
Πράγματι με την ανάληψη καθηκόντων Υπουργού Εργασίας από την κ. Κεραμέως πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις (η μία αφορούσε την εφαρμογή ψηφιακής κάρτας) όπου μας ζητήθηκε να καταθέσουμε προτάσεις για το ζήτημα.
Φαίνεται πως η πρόθεσή μας για εξεύρεση λύσης με διάλογο εκλαμβάνεται ως αδυναμία από το υπουργείο εργασίας, είμαστε υποχρεωμένοι να αλλάξουμε ρότα!
Η Υπουργός Εργασίας υποστήριξε σε σημερινή της εμφάνιση στον τηλεοπτικό σταθμό ¨Open¨ πως αυτή τη στιγμή προτεραιότητα του Υπουργείου Εργασίας είναι το τακτικό επίδομα και όχι το εποχικό!!
Λες και είναι δύσκολο να υπάρξει μια νομοθετική ρύθμιση!
Φυσικά δεν μπορούν να επικαλεστούν έλλειψη δημοσιονομικού κενού με τουλάχιστον 20 δις κέρδη από τη σεζόν που τελειώνει, αλλά και το πρωτογενές πλεόνασμα 7δις που η ίδια η κυβέρνηση ανακοίνωσε.
Από τη μεριά μας δεν είμαστε διατεθειμένοι να αφήσουμε χιλιάδες συναδέλφους μας να πεινάσουν για άλλο ένα χειμώνα.
Επιτέλους 6 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΗ;
Εμείς λοιπόν θα βοηθήσουμε να δοθεί λύση χωρίς ωστόσο να περιμένουμε άλλο!
Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024
έρευνα σχετικά με τον εργασιακό μας βίο
Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ 26.09.2024

Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ &
Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
26.09.2024
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
&
Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε μια έρευνα από το Συνδικάτο Επισιτισμού Ν. Ηρακλείου Κρήτης υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κρήτης και από ανεξάρτητο επιστημονικό φορέα, για τις εργασιακές συνθήκες που επικρατούν στον κλάδο της εστίασης.
Συμμετείχαν 1892 εργαζόμενοι και τα ευρήματα είναι όντως εντυπωσιακά.
- Σε ποσοστό 50% δεν εφαρμόζεται η ΚΣΣΕ που το Υπουργείο Εργασίας έχει κηρύξει γενικώς υποχρεωτική.
- Παραβιάζεται η εργατική νομοθεσία με εξαντλητικά ωράρια.
- Το σύνολο των ερωτηθέντων δεν απολαμβάνει ημέρες ανάπαυσης (ρεπό) όπως ορίζει η σύμβαση παρά μόνο ελάχιστες τον μήνα (στην καλύτερη περίπτωση 4 τον μήνα).
Ενώ για πρώτη φορά στην έρευνα ανιχνεύθηκαν περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης μεταξύ εργαζομένων και από πελάτες προς εργαζόμενους. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ.
Αντί λοιπόν να εστιάσουμε στα σημαντικά ευρήματα της έρευνας και όλοι οι φορείς του κλάδου να τα μελετήσουμε διεξοδικά ώστε να βρούμε λύσεις, ήρθε η επίθεση από την μεριά των εργοδοτών προς το Σωματείο μας και ειδικά προς τον Πρόεδρο τον συνάδελφο Ριζικιανάκη Μιχάλη με απειλές για μήνυση γιατί δυσφημούμε τον κλάδο!
Ποιοι εμείς που αναδείξαμε τα προβλήματα και όχι αυτοί που τα δημιουργούν;
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ο βουλευτής του Ν. Ηρακλείου Κρήτης της Νέας Δημοκρατίας κ. Κων/νος Κεφαλογιάννης κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Τουρισμού ώστε να ελεγχθεί η ταυτότητα της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα (αλήθεια γιατί δεν ρωτά το Περιφερειάρχη;)
Επίσης δεν ρωτά την Υπουργό Τουρισμού και την Υπουργό Εργασίας για τα ευρήματα της έρευνας, π.χ.:
- Πότε θα ανοίξουν οι σχολές Μετεκπαίδευσης;
- Πότε θα δοθεί λύση στο εποχικό επίδομα ανεργίας;
- Πότε θα στελεχωθούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ώστε να εφαρμόζονται όλες οι κείμενες διατάξεις που αφορούν τον κλάδο της εστίασης;
- Πότε θα ενδιαφερθούν τα συναρμόδια Υπουργεία για το γεγονός που μόλις 2 στους 10 θέλουν να συνεχίσουν στον κλάδο;
ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΒΟΥΛΕΥΤΑ!!!
Εκτός αν το συγγενικό πρόσωπο της Προέδρου του εργοδοτικού φορέα που εργάζεται στο γραφείο σας έχει τόσο μεγάλη επιρροή σε εσάς που σας "ρίχνει" σε τέτοιες παγίδες!
Η ΠΟΕΕΤ δεσμεύεται να παρουσιάσει την έρευνα του Συνδικάτου Επισιτισμού – Τουρισμού Ν. Ηρακλείου Κρήτης και σε κεντρικό επίπεδο, γιατί μόνο όταν ανακαλύπτουμε την αλήθεια μπορούμε να βρούμε λύσεις.
Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων
Υ.Γ.: Επισυνάπτουμε την επίκαιρη ερώτηση του κ. Κων/νου Κεφαλογιάννη ο οποίος από τις απαντήσεις 1.892 εργαζομένων, το μόνο που κατάλαβε είναι πως εμείς οι εργαζόμενοι δυσφημούμε τον κλάδο μας!
Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024
ψηφιακή κάρτα εργασίας

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
12.09.2024
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ - ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟ
Η ΠΟΕΕΤ χαιρετίζει την έναρξη εφαρμογής πιλοτικά της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον κλάδο μας!
Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη καθώς επιτέλους θα αποτυπωθούν τα εξαντλητικά ωράρια και τα 7ήμερα εργασίας!
Επίσης θα αποτυπωθούν τα σπαστά ωράρια μέσα στη μέρα που πραγματικά δεν αφήνουν ούτε μια ώρα προσωπικής ζωής.
Η πιλοτική εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας τους επόμενους μήνες με σκοπό να γίνει καθολική εφαρμογή τους πρώτους μήνες του 2025 έμμεσα θα αποτυπώσει και την εφαρμογή των Κ.Σ.Σ.Ε που είναι εν ισχύ και έχουν κηρυχθεί ως γενικώς υποχρεωτικές από το Υπουργείο Εργασίας.
Η εφαρμογή του 5ήμερου, 8ώρου θα επιφέρει επιτέλους ανθρώπινες εργασιακές συνθήκες και θα λειτουργήσει ως κίνητρο για την επιστροφή των εργαζομένων στον κλάδο.
ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΑΜΕΙΒΟΜΑΣΤΕ!!!
Τέλος η ΠΟΕΕΤ της επόμενες ημέρες θα έρθει σε επαφή με συναδέλφους που εφαρμόζεται το μέτρο της ψηφιακής κάρτας στην επιχείρηση που εργάζονται ώστε να διαπιστώσουμε τυχόν κενά, παραλείψεις και αστοχίες προς ενημέρωση του Υπουργείου Εργασίας.
Σημειώνουμε πως η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας όταν εφαρμοστεί καθολικά θα αφορά περίπου 600.000 εργαζόμενους.
Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024
δημόσια διαβούλευση με το υπουργείο εργασίας.

Δημόσια διαβούλευση με το Υπουργείο Εργασίας και τους εργοδοτικούς φορείς του κλάδου μας...
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
05.09.2024
Η ΠΟΕΕΤ ανταποκρίθηκε και συμμετείχε στην δημόσια διαβούλευση με το Υπουργείο Εργασίας και τους εργοδοτικούς φορείς του κλάδου μας για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στην εστίαση και στον τουρισμό.
Συγκεκριμένα δηλώσαμε την ένθερμη στήριξη μας στην ψηφιακή κάρτα και στην εφαρμογή της πιλοτικά άμεσα και καθολικά από τον Φεβρουάριο του 2025. Είναι ο μοναδικός τρόπος για να καταγραφεί ο πραγματικός χρόνος εργασίας, η εφαρμογή των ΣΣΕ και τέλος να καταγράφουν οι πραγματικές απολαβές που θα πρέπει να έχει ο εργαζόμενος του κλάδου μας.
Η Ομοσπονδία μας έθεσε όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους και η δέσμευση από την κα. Κεραμέως είναι πως σύντομα θα υπάρξουν εξαγγελίες και για το εποχικό επίδομα ανεργίας!
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων