Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Συνάντηση του σωματείου μας με τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου

Αγαπητοί συνάδελφοι καλό μεσημέρι

Σήμερα το πρωί το σωματείο μας πραγματοποίησε συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Κ. Γιάννη Ανδρουλάκη στο γραφείο του στον Άγιο Νικόλαο.

Στη συνάντηση αναπτύχθηκαν θέματα που αφορούν το εργασιακό μας περιβάλλον εν όψει της φετινής σεζόν, συζητήθηκαν προβληματισμοί αλά και προτάσεις από την πλευρά μας για τις οποίες ο Κ. Αντιπεριφερειάρχης έλαβε γνώση και πρότεινε να συζητηθούν εκτενέστερα στην επόμενη συνάντηση μας που θα πραγματοποιηθεί στο άμεσο μέλλον.

Για το Δ.Σ.

Ο πρόεδρος
Νικόλαος Κρομμυδας

Ο Γ. Γραμματέας
Νικόλαος Καριχημακης 

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

μετεκπαίδευση 2023 2024

yp.tourismou

 

Μετεκπαίδευση 2023_2024  - Τελικοί Πίνακες Επιτυχόντων - Αίτηση Εγγραφής

 

 

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

 

Αναρτήθηκαν από το Υπουργείο Τουρισμού οι τελικοί πίνακες επιτυχόντων στα προγράμματα Μετεκπαίδευσης.

Οι επιτυχόντες έχουν προθεσμία να εγγραφούν στις κατά τόπους γραμματείες των σχολών από την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 έως και την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024 και ώρες 09:00π.μ. – 15:00μ.μ..

Στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας όπως και του Υπουργείου Τουρισμού θα βρείτε την σχετική απόφαση και την αίτηση που πρέπει να συμπληρωθεί.

Η υποβολή της αίτησης γίνεται «αυτοπροσώπως ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από αρμόδια αρχή ή ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή».

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2024

Αιτήσεις επαναπρόσληψης 2024

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Το Δ.Σ. του σωματείου μας εύχεται μία καλή χρονιά σε όλες και όλους σας γεμάτη υγεία αγάπη και ευτυχία.

Καθώς διανύουμε τις πρώτες ημέρες το 2024, επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις επαναπρόσληψης των συναδέλφων για τη φετινή χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα οι αιτήσεις θα ξεκινήσουν από την Δευτέρα 08/01/24 και κάθε μέρα εκτός απο σαββατοκύριακα μέχρι και τις 29/01/23 στο γραφείο του σωματείου μας που εδρεύει στο εργατικό κέντρο στον Άγιο Νικόλαο.
Οι ώρες εξυπηρέτησης θα είναι από τις 09:00 έως τις 14:00.

Για τους συναδέλφους μας που εργάζονται στην περιοχή της Σητείας και του Μακρυγιαλου, θα ενημερώσουμε με μία νέα ανακοίνωση εντός των ημερών που θα αφορά τις ημερομηνίες αλλά και το χώρο στον οποίο θα πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις επαναπρόσληψης.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε αν η συνδικαλιστικη σας εισφορά έχει παρακρατηθεί από το ξενοδοχείο κατά τους μήνες της εργασίας σας, σε περίπτωση που κάτι τέτοιο ισχύει,παρακαλούμε να κρατάτε μαζί σας ένα αντίγραφο της μισθοδοσία σας στο οποίο φαίνεται το ποσό το οποίο έχει κρατηθεί.
Σε διαφορετική περίπτωση,η συνδικαλιστική εισφορά των 15€ για το 2023 θα εξοφλείται απευθείας στο σωματείο μας κατά τη προσέλευσή σας για την αιτηση επαναπροσληψης.

Στις δύσκολες εποχές που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια σαν εργαζόμενοι, έχει μεγάλη σημασία τα σωματεία μας να ενδυναμώνονται και να υποστηρίζονται από τη συμμετοχή σας!!!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Νικόλαος Κρομμύδας

Ο Γ. Γραμματέας
Νικόλαος καριχημάκης

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023

ευχές για τις γιορτήνες μέρες

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι

Εκ μέρους του Δ.Σ. του σωματείου μας, θέλουμε να ευχηθούμε σε όλους και όλες καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και χαρά.
Ευχόμαστε το 2024 να είναι μία χρονιά γεμάτη ευημερία, δύναμη και κουράγιο για τους μελλοντικούς αγώνες μας που πάντα έχουν στόχο την προάσπιση και ενδυνάμωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων!!!

Καλές γιορτές σε όλους!!!

Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Συνάντηση της ομοσπονδίας μας με τον υπουργό εργασίας

received 364640122674093

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΕΕΤ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ...

 

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

10/11/2023

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΕΕΤ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ κ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας μας συνεχίζει τον αγώνα που ξεκίνησε το 2019 για επαναφορά του επιδόματος ανεργίας στους 5 μήνες για τους εποχικά εργαζόμενους αλλά και για την απονομή του εφάπαξ στην 20ετία όπως συνέβαινε 10ετίες πριν τον νόμο Κατρούγκαλου.

Στο πλαίσια αυτό ήταν και η χθεσινή δεύτερη συνάντηση με τον Υπουργό Εργασίας κ. Άδωνι Γεωργιάδη.

Η αποτίμηση της συναντήσεις αυτής λοιπόν έχει ως εξής:

  • Οι αναστολές σύμβασης στους εργαζόμενους στις πληγέντες από τις φωτιές και τις πλημύρες θα πιστωθούν 10/11/2023 στους λογαριασμούς των δικαιούχων και θα αφορούν τον μήνα Σεπτέμβριο ενώ αυτές του Οκτωβρίου θα πιστωθούν στο άμεσο προσεχές διάστημα.
  • Θα κατατεθεί τροπολογία στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που θα δίνει τη δυνατότητα στους εποχικά εργαζομένους που είναι δικαιούχοι του επιδόματος ανεργίας να πραγματοποιούν έως 12 ημερομίσθια το μήνα ΝΟΜΙΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
  • Αυξάνεται από 4 χρόνια στα 6 χρόνια το πλαφόν των 400 ημερών επιδότησης που λειτουργούσε ως κόφτης στους δικαιούχους του επιδόματος ανεργίας.

Με αυτό τον τρόπο δεν κόβεται κανενός το επίδομα ανεργίας ακόμα κι αν κολλήσει παραπάνω ένσημα λόγω επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου.

  • Όσο αφορά την απόδοση του εφάπαξ στην 20ετία, τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον αρμόδιο υφυπουργό κ. Τσακλόγλου ώστε να εξεταστούν τα δεδομένα.
  • Τέλος για το θέμα που «καίει» το σύνολο των εποχικά αργαζόμενων και δεν είναι άλλο από την επαναφορά της χρονικής ισχύος του ταμείου ανεργίας στους 5 μήνες, η απάντηση είναι πως εξετάζεται από την Κυβέρνηση και η απάντηση θα δοθεί στις αρχές Ιανουαρίου 2024.

Εμείς από την πλευρά μας κάνουμε έκκληση στον ίδιο τον κ. Πρωθυπουργό να δοθεί επιτέλους λύση στο πρόβλημα μας αυτό που από το 2019 του έχουμε γνωστοποιήσει.

ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΠΛΕΟΝ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ!!!


Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Δ.Τ. ΠΟΕΕΤ 13.10.2023

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

13/10/2023

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ

Με έκπληξη είδαμε τον Υπουργό Εργασίας κ. Άδωνι Γεωργιάδη στο δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA στις 11/10/2023 να αναφέρεται στους εργαζόμενους του κλάδου μας και να παραθέτει μια σειρά από ανακριβή στοιχεία όπως:

Ο μισθός στον Τουρισμό μέσω της Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ΞΕΚΙΝΑΕΙ από 1200€!!!

Ποια είναι η αλήθεια;

Στην Κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Ξενοδοχοϋπαλλήλων υπάρχουν 4 κατηγορίες μισθοδοσίας ανάλογα την κατηγορία Α ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: 911,34€, Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: 892,12€, Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 874,46€, Δ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 835,64€.

Να σημειωθεί πως τα παραπάνω ποσά είναι μεικτά.

Επομένως εισαγωγικός μισθός 1200€ δεν υπάρχει.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για εξαντλητικές συνθήκες εργασίας, για δουλειά 12 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, ο Υπουργός απάντησε κατηγορηματικά πως τα ρεπό τηρούνται κανονικά.

Ποια είναι η αλήθεια;

Κανένας εποχικά εργαζόμενος στον Τουρισμό δεν παίρνει 2 ρεπό την εβδομάδα αυτό αποδεικνύεται από τις εκατοντάδες, χιλιάδες καταγγελίες που έχουμε από τα πρωτοβάθμια σωματεία μας σε όλη την χώρα, αποδεικνύεται όμως και από τους ελέγχους της ανεξάρτητης αρχής επιθεώρησης εργασίας κυρίως όμως αποδεικνύεται από τους ίδιους τους εργοδότες που βάζουν τους εργαζόμενους και υπογράφουν πως «δεν επιθυμούν να παίρνουν ρεπό».

Είπε ο κ. Υπουργός Εργασίας πως τυχόν υπερωρίες πληρώνονται στο ακέραιο!!!

Ποια είναι η αλήθεια;

Το ωράριο εργασίας στον κλάδο ημερησίως αυτή την περίοδο είναι 12 ώρες!

Μπορεί ο κ. Υπουργός να μας δώσει στοιχεία μέσω του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ πόσες νόμιμες υπερωρίες δηλώθηκαν από τους εργοδότες τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο γιατί δεν νομίζουμε να υπάρχει νοήμων άνθρωπος που να πιστεύει πως με σχεδόν 60.000 κενές θέσεις εργασίας φέτος δουλεύουμε 8ωρο.

Τι ΔΕΝ είπε ο κ. Υπουργός Εργασίας:

Ο κ. Γεωργιάδης δεν απάντησε τώρα που η τουριστική σεζόν λήγει σιγά – σιγά οι εποχικά εργαζόμενοι από τον Ιανουάριο του 2024 μέχρι τον Μάιο του 2024 που θα ξαναπάνε για δουλειά θα είναι πάλι χωρίς εισόδημα καθώς το επίδομα ανεργίας είναι μόλις 3 μήνες!

Το εφάπαξ των ξενοδοχοϋπαλλήλων στην 20ετία ώστε να αμβλύνουμε την επισφάλεια στην εργασία μας θα επανέλθει;
Θυμίζουμε πως κόπηκε με τον ν. Κατρούγκαλου, τον νόμο που θα καταργούσε η Νέα Δημοκρατία από το 2019.

Συμπερασματικά κ. Υπουργέ ένας εργαζόμενος στον κλάδο για να πάρει 1200€ καθαρά δουλευέι 12 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα.

Επίσης τα 2 αιτήματα μας για επαναφορά του ταμείου ανεργίας στους 5 μήνες και απόδοση του εφάπαξ στην 20ετία δείτε τα ως κίνητρα για να επιστρέψουν οι εργαζόμενοι στον κλάδο, για να μην σας ζητάει ο ΣΕΤΕ όπως είπατε στην συνέντευξη σας 40.000 μετακλήσεις.

Εμείς παραμένουμε στην διάθεση σας και αιτούμαστε νέα συνάντηση μαζί σας ώστε να συμβάλουμε στην εξεύρεση της καλύτερης δυνατής λύσης.

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

Υ.Γ.: Επισυνάπτουμε το βίντεο με τις δηλώσεις του κ. Υπουργού Εργασίας.

Τετάρτη 12 Απριλίου 2023

Η διοίκηση του Συνδέσμου υπαλλήλων ξενοδοχείων νομού Λασιθίου εύχεται σε όλους τους συναδέλφους και φίλους καλό Πάσχα και καλή ανάσταση.

Σάββατο 8 Απριλίου 2023

 

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

 

Είναι εμφανές ότι η Ελλάδα κατά την προηγούμενη τουριστική περίοδο ξεπέρασε κάθε προσδοκία ως προς το τουριστικό προϊόν του 2022. Κατά την προηγούμενη σεζόν, ο τουρισμός επιβεβαιώθηκε ότι αποτελεί τη «βαριά βιομηχανία» της χώρας και μπορεί όχι απλώς να ενισχύει την εθνική οικονομία, αλλά και να της προσφέρει σημαντική στήριξη σε συνθήκες πολύ δύσκολες. Στον Νομό Λασιθίου η πληρότητα κατά την προηγούμενη τουριστική περίοδο ξεπέρασε το 95%, ενώ φέτος, η τουριστική περίοδος ξεκινά  νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά και η χρόνια αυτή αναμένεται να σπάσει κάθε ρεκόρ αφίξεων. Ήδη  από τον Απρίλιο, πρώτο μήνα της τουριστικής σεζόν, η πληρότητα στα ξενοδοχεία φτάνει το 70%.

 Τα ιδιαίτερα υψηλά κέρδη που απέκτησαν οι ξενοδόχοι κατά την προηγούμενη τουριστική σεζόν και τα ακόμα υψηλότερα που θα αποκτήσουν από την ήδη πολλά υποσχόμενη τρέχουσα τουριστική περίοδο, οφείλονται στις σκληρές και αντίξοες συνθήκες εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων του Νομού μας. Έτσι, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως ο τουρισμός αποτελεί τον κλάδο εκείνο στον οποίο φανερώνονται όλες οι μεγάλες αντιθέσεις της τουριστικής καπιταλιστικής ανάπτυξης. Την ίδια ώρα, λοιπόν,  που σπάνε τα ρεκόρ των αφίξεων, των διανυκτερεύσεων και αντίστοιχα των καθαρών κερδών των τουριστικών μονάδων κτλ., βαθαίνει η ένταση της εκμετάλλευσης των εργαζομένων, η απόλυτη και σχετική μείωση των μισθών, η μείωση του προσωπικού κ.α.. Οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία είναι αυτοί που πρώτοι «πληρώνουν το μάρμαρο» με προσαρμογή όλης τους της ζωής στις επιταγές των επιχειρηματικών ομίλων που τους απασχολούν όποτε, όπως και όπου θέλουν, χωρίς να γνωρίζουν τι θα γίνει την επόμενη μέρα. Για τον λόγο αυτό, κατά την προηγούμενη σεζόν ξενοδόχοι του νομού αναζητούσαν απεγνωσμένα προσωπικό, καθώς οι οικονομικές απολαβές των ξενοδοχοϋπαλλήλων ήταν πάρα πολύ χαμηλές συγκριτικά με την πολύωρη και εξαντλητική εργασίας τους.

Προς αντιμετώπιση των ανωτέρω φαινομένων και προς την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων του νομού μας , το σωματείο μας, ήδη από αρχές Ιανουαρίου 2023   έχοντας μια μακρά και επιτυχή  παράδοση στην σύναψη τοπικών κλαδικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας με τις εργοδοτικές οργανώσεις που υπάρχουν στον Νομό, προσκάλεσε  τους εκπροσώπους των ξενοδόχων που δραστηριοποιούνται στον νομό μας στις περιοχές Ιεράπετρας και Σητείας προκειμένου να υπογράψουμε συλλογική σύμβαση εργασίας που θα καθορίζει  τους όρους αμοιβής και εργασίας των ξενοδοχοϋπαλλήλων  την τρέχουσα τουριστική περίοδο.  Ενόψει της έλλειψης εκπροσώπησης όλων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή Αγίου Νικολάου και Ελούντας, κοινοποιήσαμε την πρόσκληση μας για τις διαπραγματεύσεις και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις άνω περιοχές, ώστε να ενημερωθούν για την εξελισσόμενη διαδικασία συλλογικών διαπραγματεύσεων , με την προτροπή  να δηλώσουν την προσχώρησή τους στην  συλλογική σύμβαση που θα συνάπταμε με τις εργοδοτικές οργανώσεις Σητείας και Ιεράπετρας.

 Παρά τις επίμονες προσπάθειές μας να διαπραγματευτούμε τους όρους αμοιβής και εργασίας μας, οι οποίοι χρόνο με τον χρόνο επιβαρύνονται  όλο και περισσότερο, καθιστώντας τον εργασιακό μας βίο δυσβάσταχτο,  οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων, ήδη κατά την πρώτη συνάντησή μας είχαν καταστήσει παραπάνω  από σαφή την αρνητική τους στάση για  την σύναψη της συλλογικής σύμβασης εργασίας. Η αρνητική και αδιάλλακτη αυτή θέση τους, μας ανάγκασε να ζητήσουμε τις υπηρεσίες του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας , ευελπιστώντας ότι με την βοήθεια του Μεσολαβητή  να δοθεί   λύση σε όλα αυτά τα κρίσιμα ζητήματα που ταλανίζουν τον κλάδο μας .

Προς δυσάρεστη, όμως , έκπληξή μας,  η σθεναρή άρνηση των εκπροσώπων των εργοδοτών έθεσε ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο στην βελτίωση των συνθηκών εργασίας μας αλλά και στην θέσπιση εργασιακής ειρήνης στον κλάδο. Μετά από πολύωρη σύσκεψη πέντε (5) ωρών με την διορισθείσα από τον ΟΜΕΔ Μεσολαβήτρια, οι εκπρόσωποι των εργοδοτών δήλωσαν ρητά και κατηγορηματικά  ότι δεν κρίνουν σκόπιμη την υπογραφή μιας τέτοιας σύμβασης, με την αιτιολογία ότι «Εφόσον οποιαδήποτε τοπική σύμβαση υπογράφεται δεν είναι υποχρεωτική σε όλο τον Νομό, είμαστε αντίθετοι στην υπογραφή , αφού μια τέτοια σύμβαση δεν θα εφαρμόζεται σε όλο τον Νομό».  Καθίσταται, βέβαια,  παραπάνω από σαφές ότι μια τέτοια  θέση παρακωλύει την εξέλιξη του θεσμού της  συλλογικής διαπραγμάτευσης και έρχεται σε αντίκρουση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και συμφερόντων των εργαζομένων ξενοδοχοϋπαλλήλων του  Νομού  μας.  

Κατόπιν των ανωτέρω,  εφόσον η περίοδος της μετενέργειας της τελευταίας τοπικής κλαδικής συλλογικής σύμβασης εργασίας έχει πλέον παρέλθει, το εργασιακό καθεστώς των ξενοδοχοϋπαλλήλων του Νομού μας διέπεται πλεον αποκλειστικά και μόνο από τον κατώτατο νομοθετημένο μισθό. Αυτό σημαίνει ότι θα αμειβόμαστε πλέον με τα 700 €,  που είναι  οι καθαρές αποδοχές του  κατώτατου νομοθετημένου  μισθού,  για έξι ημέρες εργασία. Οποιοδήποτε παραπάνω  ποσό θα μας  καταβάλλεται κατά την ευχέρεια του εργοδότη, ο οποίος θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να το ανακαλεί, αφού θα ισχυρίζεται ότι δεν υποχρεούται να καταβάλλει πάνω από τα 700 €, λόγω μη ύπαρξης τοπικής συλλογικής σύμβασης εργασίας.

Για άλλη μία φορά διαφάνηκε η πρόθεση των ξενοδόχων του Νομού  μας να κερδοσκοπούν και να επωφελούνται των καρπών της τουριστικής περιόδου σε βάρος της επίπονης και σκληρής εργασίας μας. Απόδειξη τούτου είναι η αδιάλλακτη στάση τους να υπογράψουν συλλογική σύμβαση εργασίας με αξιοπρεπείς όρους αμοιβής της εργασίας μας  και με αυτό τον τρόπο να καταστήσουν ελκυστικότερο το εργασιακό περιβάλλον στον χώρο των ξενοδοχείων.

Προς εξυπηρέτηση των κοινών μας συμφερόντων, καλούμε για μία τελευταία φορά τις εργοδοτικές οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στον νομό μας, να συμπράξουν, προκειμένου να υπογραφεί η νέα τοπική κλαδική συλλογική σύμβαση εργασίας για την δίκαιη ανταμοιβή της σκληρής και επίπονης εργασίας που καλούμαστε να παρέχουμε ως ξενοδοχοϋπάλληλοι και αυτή να εφαρμοστεί από όλες τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού μας

                                 

  

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ  ΤΟΥ ΣYNΔEΣMOΥ YΠAΛΛHΛΩN ΞENOΔOXEIΩN N.                            

             ΛAΣIΘIOY

 

            O ΠPOEΔPOΣ                                                                Ο ΓPAMMATEAΣ

         Νικόλαος Κρομύδας                                                    Νικόλαος   Καρχιμάκης

 

Τρίτη 4 Απριλίου 2023

 

sse

 

 

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΜΕΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ...

 

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

04/04/2023

 

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΛΑΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΜΕΣΩ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

 

Αρχίζουν σιγά σιγά και φαίνονται οι συνέπιες της μη κήρυξης ως υποχρεωτικών των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, καθώς στο νησί της Ρόδου 4 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με προσφυγή στην αρμόδια επιθεώρηση εργασίας ζητούν να εγκριθούν άρθρα και διατάξεις που είναι αντίθετα με τις ΣΣΕ.

Είναι μια προσπάθεια των εργοδοτών αφού η Κυβέρνηση τους έχει δώσει το δικαίωμα αυτό να "δέσουν χειροπόδαρα" τους εργαζόμενους.

ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΝΑΡΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!!!

Η Ομοσπονδία μαζί με το σωματείο μας στην Ρόδο και το Εργατικό Κέντρο δεν πρόκειται να επιτρέψουν την εφαρμογή τέτοιων πρακτικών και σήμερα στην συνεδρίαση της επιτροπής θα δώσουν την απάντηση τους.

Ζητούμε άμεσα την:

ΚΥΡΗΞΗ ΩΣ ΓΕΝΙΚΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ

 

Γραμματεία Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων

 

Υ.Γ: Επισυνάπτουμε τα σχέδια των εσωτερικών κανονισμών που έχουν καταθέσει στην αρμόδια Επιθεώρηση Εργασίας προς έγκριση. pdf1  pdf1  pdf1  pdf1