Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

                                      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από Δευτέρα 16 μέχρι  Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018 για τα τμήματα μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού ,εστιατοριακό και οροφοκομίας εκπαιδευτικής περιόδου 2018-2019 για τους εργαζόμενους και εποχικά ανέργους στον κλάδο μας.
Για τρίτη συνεχή χρονιά χρειάστηκε να ασκήσουμε έντονες πιέσεις στην Υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά  για να επαναλειτουργήσουν οι σχολές μετεκπαίδευσης.

Μετά απο κοπιώδεις προσπάθειες η μετεκπαίδευση θα λειτουργήσει τελικά για την τρέχουσα εκπαιδευτική περίοδο στον Αγιο Νικόλαο,δυστυχώς μόνο δύο ειδικότητες οροφοκομίας και εστιατοριακό.
Ένα τμήμα ανά ειδικότητα, 25 άτομα ανά τμήμα.
Χάθηκαν στην προκήρυξη ως διά μαγείας οι δύο ειδικότητες της Υποδοχής και της Μαγειρικής Τέχνης που είχαμε ζητήσει.
Συγκεκριμένα σε επίπεδο Κρήτης  κανένα τμήμα Υποδοχής και Ζαχαροπλαστικής Τέχνης.Ένα τμήμα Μαγειρικής Τέχνης στα Χανιά.
Η Υπουργός Τουρισμού αν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα βελτίωσης του παραγόμενου τουριστικού προιόντος,πρέπει να υπερασπιστεί τη δημόσια εκπαίδευση,την τροποποίση της ΚΥΑ,τον άμεσο εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της.
Θυμίζουμε ότι η λειτουργία της Μετεκπαίδευσης προβλέπεται από τους Ν.1077/80 και 3105/03,που διασφαλίζει επαγγελματικά δικαιώματα στους εργαζόμενους  στον τουρισμό όπως επίδομα,υπαλληλική ιδιότητα και αποζημίωση,έδωσαν διαχρονικά σημαντικά αποτελέσματα στην οργάνωση και στη βελτίωση της κουλτούρας και νοοτροπίας εξυπηρέτησης των πελατών και αποτελούν μοναδικό εκπαιδευτικό θεσμό που στοχεύει στη βελτίωση των προσόντων των εργαζομένων,και δεν θα σταματήσουμε να διεκδικούμε την υλοποίηση όλων των ειδικοτήτων και περισσότερων τμημάτων ανά ειδικότητα.
Η προκήρυξη με τις προυποθέσεις ,και τα δικαιολογητικά , η αίτηση καθώς και οι διευθύνσεις που κατατίθενται οι αιτήσεις βρίσκονται στο Site του Υπουργείου Τουρισμού και στη Διαύγεια.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο  28410-28828 και 28565, Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης  Κρήτης Λατούς 25 Άγιος Νικόλαος.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
 Ο Πρόεδρος
Μιχάλης Γαρεφαλάκης
Η Γεν Γραμματέας
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

 ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν ΛΑΣΙΘΙΟΥ
                  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ
 Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου καλεί όλους τους εργαζόμενους ξενοδοχουπάλληλους να συμμετάσχουν στην  ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 30 ΜΑΙΟΥ 2018.
Όλοι μαζί να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ενάντια σε  ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΑΝΕΡΓΙΑ και ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ.
Να δώσουμε τη μάχη για μία νέα ώθηση στη προώθηση των εργατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων μας,τη δίκαιη οικονομία και αξιοπρεπή εργασία.
Η συνεχής ανάπτυξη του Τουριστικού Τομέα και η αύξηση της κερδοφορίας πραγματοποιείται σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και η προστασία και η διασφάλιση τους είναι πιο επιτακτική από ΠΟΤΕ.
Αυτό που αποδεικνύεται κάθε μέρα είναι πόσο ακριβά πληρώσαμε και θα εξακολουθήσουμε να πληρώνουμε........
Να μπεί ένα ΤΕΛΟΣ στό φαύλο κύκλο της στασιμοχρεοκοπίας ,τα ατελείωτα μνημόνια και στην λιτότητα διαρκείας που ισοπεδώνουν εισοδήματα και κοινωνία.
Όλοι μαζί στη συγκέντρωση την ΤΕΤΑΡΤΗ 30 ΜΑΙΟΥ στις 10 το πρωί στο κτίριο της ΕΦΟΡΙΑΣ στον Άγιο Νικόλαο.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1.  Αποκατάσταση του πλαισίου της Εργατικής Νομοθεσίας
2.  Υπεράσπιση και διασφάλιση του Ν. 1876/90  και ειδικότερα στο θέμα
      υποχρεωτικότητας και εκτελεστικότητας των Σ.Σ.Ε.
3.   Ενίσχυση των ΑΝΕΡΓΩΝ
4.   Ενίσχυση του ΣΕΠΕ  για τον αποτελεσματικό έλεγχο.
5.   Μέτωπο κατά της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.
6.   Άμεση εφαρμογή της ΚΥΑ γιά την πρακτική άσκηση των μαθητών.
7.   Αναβάθμιση ποιότητας τουριστικού προιόντος - Εκπαίδευση - Μετεκπαίδευση-
      παροχής υπηρεσιών.
8.   Ανατροπή όλων των πολιτικών λεηλασίας των αποθεματικών των Ταμείων και
      υπεράσπιση των εφάπαξ παροχών.
9.   Κατάργηση του Ν. 3986/11 που έθεσε πλαφόν στην επιδότηση ανεργίας.
      Ενεργητικές πολιτικές ενίσχυσης των ανέργων , αποκατάσταση των μηνών
      επιδότησης ανάλογα με την απασχόληση των εποχικά εργαζόμενων στον
      Τουρισμό.
10.  Επιμήκυνση της Τουριστικής περιόδου και τη δημιουργία νέων θέσεων
       εργασίας.
      
      ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
 
      Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
      ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
     
      Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
      ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

 24ωρη Γενική Απεργεία Τρίτη 1η Μαϊου 2018

Ο ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΉΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΊΟΥ

Συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία για την Εργατική Πρωτομαγιά,την Τρίτη 1η Μαΐου στις 10.00 τό πρωί. Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθιου .
Ενώνουμε τη φωνή μας με όλους εκείνους που παλεύουν ενάντια στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, στις αδικίες, στις διακρίσεις, στην κατακρήμνιση δημοκρατικών, εργασιακών, οικονομικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

ΚΑΛΕΣΜΑ 

Το Δ.Σ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου, στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στα Ξενοδοχεία να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση για την ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Αγ.Νικολαου την ΠΈΜΠΤΗ 19/4/2018 και ώρα 12:00 στην Πλατεία Αγ.Νικολαου. 
Βιώνουμε καθημερινά την δυσλειτουργία της δημόσιας υγείας. 
Πλήρη κατάρρευση όλου του δημόσιου συστήματος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και κοινωνικής φροντίδας. 
Οι παροχές στην κοινωνική ασφάλιση όλο και συρρικνώνονται, ενώ οι ασφαλισμένοι συνεχίζουν να πληρώνουν. 
Ο μισός πληθυσμός της χώρας ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Η απαίτηση των εργαζομένων και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας είναι να μπει οριστικό τέλος στις πολιτικές λιτότητας και ανεργίας που εκμηδενίζουν τα εργασιακά δικαιώματα,διαλύουν την δημόσια υγεία, και συρρικνώνουν μισθούς και συντάξεις.
Ζητάμε την λειτουργία όλων των κλινικών του Νοσοκομείου Αγ.Νικολαου και την ενίσχυση του με νοσηλευτικό προσωπικό και  Ιατρούς όλων των ειδικοτήτων.
Η καλύτερη στελέχωση των Νοσοκομείων με επιστημονικό,νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό,όχι μόνο είναι αναγκαία, αλλά και επιβεβλημένη,για ένα Νομό πού κατεξοχήν είναι Τουριστικός προορισμός. 
Θεωρούμε και απαιτούμε ότι είναι αναγκαία όσο ποτέ η ΕΝΊΣΧΥΣΗ του Γενικού Νοσοκομείου Αγ.Νικολάου.
Θα διευκολύνει πολύ τους ασφαλισμένους από όλο το Νομό και θα τους απαλλάξει από την απαράδεκτη κατάσταση να μεταβαίνουν στο Ηράκλειο, πολλές φορές ανήμποροι αλλά και υποχρεωμένοι να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, χωρίς χρήματα από τη στιγμή που έχουμε καταξιωμένους ιατρούς και επιστημονικά άριστα καταρτισμένους.
Πολλά πρέπει να γίνουν για να αισθανθούν οι ασφαλισμένοι ότι δεν είναι δεύτερης κατηγορίας σε σχέση τουλάχιστον με τους ασφαλισμένους των υπόλοιπων νομών της Κρήτης. 
Κάθε Νοσοκομείο έχει την ιδιαιτερότητα του όπως και ο νομός Λασιθίου. 
Ας αντιληφθούμε ότι η στήριξη των Νοσοκομείων και των δομών υγείας του Νομού μας από όλους ανεξαιρέτως πρέπει να αποτελέσει πρώτης τάξεως αγώνα για τους Λασιθιωτες. 
Προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες των ανθρώπων και όχι τα συμφέροντα των δανειστών. 
Γιατί οι άνθρωποι είναι πάνω από τα κέρδη. 

Για την Διοίκηση 
Ο Πρόεδρος 
Μίχ.Γαρεφαλακης 
Η Γεν.Γραμματέας 
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού. 
 

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου. 
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά. 
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο. 
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού 
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους. 
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα. 
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή  εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά. 
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο. 
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με  ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών  ανάμεσα  από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου. 
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου. 
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής. 
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.

Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης

Η Γεν.Γραμματέας 


Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 3 /4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου. 
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά. 
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο. 
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού 
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους. 
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα. 
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή  εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά. 
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο. 
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με  ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών  ανάμεσα  από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου. 
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου. 
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής. 
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.

Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης

Η Γεν.Γραμματέας 


Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ...

Η ΠΟΕΕ-ΥΤΕ καταδικάζει όλες τις εκφυλιστικές διαδικασίες που εξελίσσονται εντός του συνδικαλιστικού κινήματος με ευθύνη της προσκείμενης στο ΚΚΕ παράταξης της ΔΑΣ/ΠΑΜΕ, για τη βία και νοθεία, τους τραμπουκισμούς και τη συστηματική παρεμπόδιση αρχαιρεσιών σε κάθε σωματείο ή δευτεροβάθμια οργάνωση που προβαίνει σε εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες με όχημα τα παραμύθια «περί αλλοίωσης των συσχετισμών μέσα από νόθες διαδικασίες αρχαιρεσιών» όπως παπαγαλίζουν στα τσιτάτα τους!
Η τακτική που ακολουθούν εδώ και αρκετό καιρό είναι η κατάληψη εξ εφόδου σε όσες οργανώσεις δεν είναι υπό τον έλεγχό τους, είναι μειοψηφία ή δεν διαθέτουν καν παρουσία. Αερομεταφερόμενα όσο και αδίστακτα κεντρικά στελέχη της παράταξης τους, συνοδεία πραιτοριανών παρεμβαίνουν στις διαδικασίες, καταφεύγουν στα δικαστήρια για ανύπαρκτα ζητήματα, προπηλακίζουν και επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους αντιπάλους, στην πράξη επιχειρώντας να τους κοντύνουν ή να τους εξαφανίσουν για να αλλοιώσουν τους συσχετισμούς στις δευτεροβάθμιες ή στη ΓΣΕΕ.
Μετά τα «κατορθώματά τους» σε μια σειρά από σωματεία και του κλάδου μας (Πύργος, Κατερίνη, Χαλκιδική, Καβάλα) αλλά και τα έκτροπα σε Εργατικά Κέντρα που έλαβαν ευρεία δημοσιότητα, σειρά είχαν οι αρχαιρεσίες στο σωματείο μας Επισιτισμού Ηρακλείου, οι θρασύδειλες απειλές τους ότι θα το κάνουν «Πάτρα και Κοζάνη» έλαβαν την κατάλληλη όσο και περήφανη απάντηση από τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου συν. Σ. Βοριά και πήραν την άγουσα της επιστροφής. Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν με μια κορυφαία όσο και απόλυτη νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων, νέα και δυναμικά στελέχη κάλεσαν και έπεισαν τους εργαζόμενους να ψηφίσουν κόντρα στο παρακρατικό περιβάλλον παρεμπόδισης που είχε στηθεί στους γύρω δρόμους, το ερώτημα όμως παραμένει εσαεί:
Όσο παρεμποδίζουν τη μαζικοποίηση των συνδικάτων, πως θεωρούν ότι υπηρετούν τα συμφέροντα των εργαζομένων και αν μετέρχονται τέτοιων μεθόδων σε τι συνίσταται η διαφορά τους από όσα καταγγέλλουν για όλους τους άλλους;
Είναι βέβαιο ότι δεν θα βγάλουμε από το μυαλό κανενός τις εμμονές και ιδεοληψίες, αλλά ας μη μας προκαλούν τουλάχιστον, κρύβουν πολλούς σκελετούς στα ντουλάπια τους, για να παριστάνουν τους τιμητές του συνδικαλιστικού κινήματος!
Το πρώην ακροδεξιό καναρίνι που κελάηδησε πρόσφατα στο Γ. Συμβούλιο της ΓΣΕΕ, επιλέγοντας αντί της κριτικής πεπραγμένων τη προσωπική στοχοποίηση και τον κανιβαλισμό στελεχών της πλειοψηφίας στον Επισιτισμό Τουρισμό, καλό είναι να ενθυμείται ότι δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου – επί σειράν ετών είχε χορηγό τον εργοδότη του που του παρείχε αργομισθία όντας Πρόεδρος Πρωτοβάθμιου σωματείου, με ποιο αντάλλαγμα άραγε;
Επειδή πάλι έχει επιλεκτική μνήμη και μας βάζει στο στόμα φράσεις άλλων συναδέλφων, αλλά και επειδή έχουν αναγορεύσει σε σημαία αγώνων την αδιέξοδη επαναστατική γυμναστική που επέβαλαν στους ατυχείς εργαζόμενους, νυν ανέργους στην υπόθεση του ξενοδοχείου Athens Ledra ας τους υπενθυμίσουμε την αλήθεια:
  • Οι εργαζόμενοι θα πάρουν μέρος της αποζημίωσης από το εκπλειστηρίασμα επειδή βρέθηκε επενδυτής που πήρε το ξενοδοχείο από τα χέρια του χρεωκοπημένου ομίλου.
  • Πολλοί εργαζόμενοι ακούγοντας το ΠΑΜΕ, ρίσκαραν μέχρι τέλους την απώλεια της λήψης αποζημίωσης, αφού δεν είχαν προχωρήσει σε αγωγή εντός του εξαμήνου και διασώθηκαν 1 χρόνο και 10 ημέρες από το αιφνιδιαστικό λουκέτο του ξενοδοχείου επειδή αντάλλαξαν την αποχώρηση από την ψευδοκατάληψη του ξενοδοχείου (που είχαν μετατρέψει σε γιάφκα αλλά και εξυπηρετούσαν την εργοδοσία παρέχοντας υπηρεσίες δωρεάν φύλαξης) με την χορήγηση των απολύσεων από τον εργοδότη χωρίς ασφαλώς την καταβολή των νομίμων αποζημιώσεων.
  • Πρόσφατα η οικογένεια Παρασκευαϊδη με δική της πρόταση μας πλήρωσε 3 οφειλόμενους μισθούς (μέχρι το λουκέτο) για να τους απαλλάξουμε από κάθε ποινική ευθύνη, πράγμα που πράξαμε το σύνολο των εργαζομένων.
  • Είχαν πεισθεί με τα παραμύθια που διέδιδε η εργοδοτική πλευρά περί επενδυτή φαντάσματος και προέβησαν σε δημόσιες δηλώσεις στο Υπουργείο Εργασίας ότι επέκειτο από ώρα σε ώρα, το άνοιγμα του ξενοδοχείου.
  • Έσχατο αλλά ενδεικτικό της αφέλειάς τους, ο Πρόεδρος του Σωματείου ηγετικός στέλεχος του ΠΑΜΕ Τουρισμού μας παρέδωσε τις απολύσεις μας με τα χεράκια του! Δεν πρέπει να υπάρχει ανάλογο προηγούμενο στο συνδικαλιστικό κίνημα!!

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Εmail syxenol@gmail.com τηλ:28410-22784 ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΕΡΓΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τ.Κ.72100

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ 2 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΑ  ΧΑΝΙΑ 03 ΚΑΙ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.

Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.

ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ
ΧΡΕΩΘΟΥΝ 15ευρω ΕΚΑΣΤΩΣ. 
ΤΗΛ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 6947440165 έως 28/02/2018. 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ