Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

 24ωρη Γενική Απεργεία Τρίτη 1η Μαϊου 2018

Ο ΣΎΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΉΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΊΟΥ

Συμμετέχει στην 24ωρη Γενική Απεργία για την Εργατική Πρωτομαγιά,την Τρίτη 1η Μαΐου στις 10.00 τό πρωί. Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ν.Λασιθιου .
Ενώνουμε τη φωνή μας με όλους εκείνους που παλεύουν ενάντια στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, στις αδικίες, στις διακρίσεις, στην κατακρήμνιση δημοκρατικών, εργασιακών, οικονομικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

ΚΑΛΕΣΜΑ 

Το Δ.Σ του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν. Λασιθίου, στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στα Ξενοδοχεία να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση για την ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Αγ.Νικολαου την ΠΈΜΠΤΗ 19/4/2018 και ώρα 12:00 στην Πλατεία Αγ.Νικολαου. 
Βιώνουμε καθημερινά την δυσλειτουργία της δημόσιας υγείας. 
Πλήρη κατάρρευση όλου του δημόσιου συστήματος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και κοινωνικής φροντίδας. 
Οι παροχές στην κοινωνική ασφάλιση όλο και συρρικνώνονται, ενώ οι ασφαλισμένοι συνεχίζουν να πληρώνουν. 
Ο μισός πληθυσμός της χώρας ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Η απαίτηση των εργαζομένων και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας είναι να μπει οριστικό τέλος στις πολιτικές λιτότητας και ανεργίας που εκμηδενίζουν τα εργασιακά δικαιώματα,διαλύουν την δημόσια υγεία, και συρρικνώνουν μισθούς και συντάξεις.
Ζητάμε την λειτουργία όλων των κλινικών του Νοσοκομείου Αγ.Νικολαου και την ενίσχυση του με νοσηλευτικό προσωπικό και  Ιατρούς όλων των ειδικοτήτων.
Η καλύτερη στελέχωση των Νοσοκομείων με επιστημονικό,νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό,όχι μόνο είναι αναγκαία, αλλά και επιβεβλημένη,για ένα Νομό πού κατεξοχήν είναι Τουριστικός προορισμός. 
Θεωρούμε και απαιτούμε ότι είναι αναγκαία όσο ποτέ η ΕΝΊΣΧΥΣΗ του Γενικού Νοσοκομείου Αγ.Νικολάου.
Θα διευκολύνει πολύ τους ασφαλισμένους από όλο το Νομό και θα τους απαλλάξει από την απαράδεκτη κατάσταση να μεταβαίνουν στο Ηράκλειο, πολλές φορές ανήμποροι αλλά και υποχρεωμένοι να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, χωρίς χρήματα από τη στιγμή που έχουμε καταξιωμένους ιατρούς και επιστημονικά άριστα καταρτισμένους.
Πολλά πρέπει να γίνουν για να αισθανθούν οι ασφαλισμένοι ότι δεν είναι δεύτερης κατηγορίας σε σχέση τουλάχιστον με τους ασφαλισμένους των υπόλοιπων νομών της Κρήτης. 
Κάθε Νοσοκομείο έχει την ιδιαιτερότητα του όπως και ο νομός Λασιθίου. 
Ας αντιληφθούμε ότι η στήριξη των Νοσοκομείων και των δομών υγείας του Νομού μας από όλους ανεξαιρέτως πρέπει να αποτελέσει πρώτης τάξεως αγώνα για τους Λασιθιωτες. 
Προτεραιότητα έχουν οι ανάγκες των ανθρώπων και όχι τα συμφέροντα των δανειστών. 
Γιατί οι άνθρωποι είναι πάνω από τα κέρδη. 

Για την Διοίκηση 
Ο Πρόεδρος 
Μίχ.Γαρεφαλακης 
Η Γεν.Γραμματέας 
Μαρία Μαρκάκη - Φαζού. 
 

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου. 
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά. 
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο. 
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού 
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους. 
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα. 
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή  εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά. 
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο. 
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με  ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών  ανάμεσα  από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου. 
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου. 
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής. 
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.

Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης

Η Γεν.Γραμματέας 


Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ 3 /4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθιου. 
Ανοιξιάτικη διήμερη εκδρομή στα Χανιά. 
Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τους γειτονικούς νομούς με τον ερχομό της Άνοιξης.
Ξεκινήσαμε με τραγούδια και χαρές και με την ανατολή του ήλιου να μας βρίσκει στο δρόμο. 
Με πρώτη στάση πάνω από την Αγία Πελαγία, θαυμάσαμε τις δαντελωτές ακρογιαλιές της όμορφης Κρήτης μας.
Γεωργιούπολη για καφέ, πού 
καθ' όλη την διαδρομή μας, οι ανθισμένες αμυγδαλιές με χαρά κουνούσαν τα ασπρόδινα ανθισμένα κλαδιά τους, σκορπίζοντας γύρω τή λεπτή ευωδιά τους. 
Ο ήλιος πιο ζεστός, ο αέρας έγινε απαλό αεράκι,οί πεταλούδες και οί μέλισσες είναι στις δόξες τους, οι παπαρούνες, τα χαμομήλια ,οι μαργαρίτες ,τα πουλιά και τα βελά σματα των προβάτων, μας μαγέψαν μέ αυτό το παραδεισιακό θέαμα. 
Σφακιά , Ανώπολη και Γέφυρα της Αράδαινας οι επόμενες στάσεις μας. Ιστορικά μέρη από τη βυζαντινή  εποχή και αργότερα, κατά την Τουρκοκρατία τα Σφακιά και η Ανώπολη , λόγω του έντονου ορεινού ανάγλυφου, δεν κατοικήθηκε από Τούρκους.
Γέννησαν μεγάλους αντάρτες και επαναστάτες. Ο πιό γνωστός ήρωας της Ανώπολης ήταν ο Δασκαλογιάννης.Πασίγνωστος σε όλη την Κρήτη.Πραγματοποίησε μια από τις σημαντικότερες απόπειρες για Κρητική Επανάσταση το 1770,αλλά οι Τούρκοι τον έγδαραν ζωντανό.
Φαγητό εδώ στα βουνά, για να ξεκουραστούμε και να γευτούμε παραδοσιακές συνταγές, φιλτραρισμένο με χίλια ζωντανά φίλτρα καθαρό αέρα.Είμαστε όλοι κυριαρχημένοι από τήν μεγαλειώδη παρουσία της φύσης,πού μείναμε έκθαμβοι μπρος στις φυσικές καλλονές του τοπίου.Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε μία ολόκληρη μέρα.Έπεσε το απόβραδο και πήραμε το δρόμο για τα Χανιά. 
Διανυκτέρευση στα Χανιά απολαύσαμε τα γευστικά φαγητά γύρω από το παλιό Λιμάνι και διασκεδάσαμε όσο αντέξαμε.
Η επόμενη μέρα άρχισε με επίσκεψη στην ιστορική Μονή Οδηγητρίας στη θέση Μενιές Ακρωτηρίου. Ιδρύθηκε το 1618 από τον μοναχό Βλάσιο και το έργο της ανοικοδόμησης συνέχισε ο Βενέδικτος Τζαγκαρόλας.Τη δεκαετία του 1960,σε έκταση που παραχώρησε η μονή κατασκευάστηκε η Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, η οποία άρχισε να λειτουργεί το 1968.
Επόμενη στάση το Καταφύγιο Πλατανιά. Ο λόγος για το πολεμικό καταφύγιο που χτίστηκε από τα καταναγκαστικά έργα που επέβαλλαν οι Γερμανοί στους κατοίκους του Πλατανιά,αφού επιλέγει ως στρατηγικό σημείο. 
Στο καταφύγιο- μουσείο υπάρχουν μοναδικά ευρήματα από τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο, δωρεές από το εξωτερικό, μοναδικές φωτογραφίες με  ιστορικές αναδρομές.
Θέρισος για φαγητό.Μετά από μια πανέμορφη διαδρομή, 20 λεπτών  ανάμεσα  από ουρανοκρέμαστους γκρεμούς, δέντρα πού φύτρωσαν από τα σπλάχνα των βράχων, άγρια χόρτα, κισσοί νεροπλατάνια να συνθέτουν ένα όργιο πρασινάδας ,φτάσαμε στο ιστορικό χωριό Θέρισο, από το οποίο ξεκίνησε ο Ελ.Βενιζέλος το 1905 την επανάσταση, που εξαπλώθηκε σε όλο το νησί διεκδικώντας, επίσημα, την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.
Απολαύσαμε τα παραδοσιακά φαγητά με πολύ όρεξη και κάναμε την βόλτα μας στην κεντρική πλατεία του χωριού όπου δεσπόζει ο ανδριάντας του μεγάλου Έλληνα πολιτικού Ελ.Βενιζέλου. 
Αφήσαμε το χωριό Θέρισο για να κάνουμε την τελευταία στάση για καφέ και βόλτα στο Παλιό λιμάνι του Ρεθύμνου. 
Μέ το ηλιοβασίλεμα να βρίσκεται στις δόξες του πήραμε το δρόμο της επιστροφής. 
Όλη η διαδρομή ήταν ευχάριστη με τραγούδια, γέλια ,πολλές εναλλαγές πού τα μάτια μας ευχαριστήθηκαν από τα θεία δημιουργήματα.
Ευχαριστούμε όλους εσάς που με την συμμετοχή σας περάσαμε τόσο ωραία και ιδιαίτερα την συναδέλφισσα Ζαμβία Ορφανάκη που διοργάνωσε την εκδρομή μας.
Είναι ανάγκη λοιπόν, και ωραία συνήθεια να δίνουμε χαρά και δύναμη σε όλα τα μέλη μας για να μπορέσουμε να προσπεράσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Μάθαμε και είδαμε τόσα πολλά που θα μας μείνει αξέχαστη και αυτή ή εκδρομή.
Να μή ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ταξιδιώτες τού τραίνου της ζωής, πού περνά γρήγορα πολλούς σταθμούς. Δεν πρέπει να το χάσουμε.
Προχωρούμε για να φτάσουμε σ' ένα καλύτερο αύριο.

Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Μιχ.Γαρεφαλάκης

Η Γεν.Γραμματέας 


Μαρία Μαρκάκη - Φαζού 

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ...

Η ΠΟΕΕ-ΥΤΕ καταδικάζει όλες τις εκφυλιστικές διαδικασίες που εξελίσσονται εντός του συνδικαλιστικού κινήματος με ευθύνη της προσκείμενης στο ΚΚΕ παράταξης της ΔΑΣ/ΠΑΜΕ, για τη βία και νοθεία, τους τραμπουκισμούς και τη συστηματική παρεμπόδιση αρχαιρεσιών σε κάθε σωματείο ή δευτεροβάθμια οργάνωση που προβαίνει σε εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες με όχημα τα παραμύθια «περί αλλοίωσης των συσχετισμών μέσα από νόθες διαδικασίες αρχαιρεσιών» όπως παπαγαλίζουν στα τσιτάτα τους!
Η τακτική που ακολουθούν εδώ και αρκετό καιρό είναι η κατάληψη εξ εφόδου σε όσες οργανώσεις δεν είναι υπό τον έλεγχό τους, είναι μειοψηφία ή δεν διαθέτουν καν παρουσία. Αερομεταφερόμενα όσο και αδίστακτα κεντρικά στελέχη της παράταξης τους, συνοδεία πραιτοριανών παρεμβαίνουν στις διαδικασίες, καταφεύγουν στα δικαστήρια για ανύπαρκτα ζητήματα, προπηλακίζουν και επιχειρούν να τρομοκρατήσουν τους αντιπάλους, στην πράξη επιχειρώντας να τους κοντύνουν ή να τους εξαφανίσουν για να αλλοιώσουν τους συσχετισμούς στις δευτεροβάθμιες ή στη ΓΣΕΕ.
Μετά τα «κατορθώματά τους» σε μια σειρά από σωματεία και του κλάδου μας (Πύργος, Κατερίνη, Χαλκιδική, Καβάλα) αλλά και τα έκτροπα σε Εργατικά Κέντρα που έλαβαν ευρεία δημοσιότητα, σειρά είχαν οι αρχαιρεσίες στο σωματείο μας Επισιτισμού Ηρακλείου, οι θρασύδειλες απειλές τους ότι θα το κάνουν «Πάτρα και Κοζάνη» έλαβαν την κατάλληλη όσο και περήφανη απάντηση από τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου συν. Σ. Βοριά και πήραν την άγουσα της επιστροφής. Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν με μια κορυφαία όσο και απόλυτη νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων, νέα και δυναμικά στελέχη κάλεσαν και έπεισαν τους εργαζόμενους να ψηφίσουν κόντρα στο παρακρατικό περιβάλλον παρεμπόδισης που είχε στηθεί στους γύρω δρόμους, το ερώτημα όμως παραμένει εσαεί:
Όσο παρεμποδίζουν τη μαζικοποίηση των συνδικάτων, πως θεωρούν ότι υπηρετούν τα συμφέροντα των εργαζομένων και αν μετέρχονται τέτοιων μεθόδων σε τι συνίσταται η διαφορά τους από όσα καταγγέλλουν για όλους τους άλλους;
Είναι βέβαιο ότι δεν θα βγάλουμε από το μυαλό κανενός τις εμμονές και ιδεοληψίες, αλλά ας μη μας προκαλούν τουλάχιστον, κρύβουν πολλούς σκελετούς στα ντουλάπια τους, για να παριστάνουν τους τιμητές του συνδικαλιστικού κινήματος!
Το πρώην ακροδεξιό καναρίνι που κελάηδησε πρόσφατα στο Γ. Συμβούλιο της ΓΣΕΕ, επιλέγοντας αντί της κριτικής πεπραγμένων τη προσωπική στοχοποίηση και τον κανιβαλισμό στελεχών της πλειοψηφίας στον Επισιτισμό Τουρισμό, καλό είναι να ενθυμείται ότι δεν μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου – επί σειράν ετών είχε χορηγό τον εργοδότη του που του παρείχε αργομισθία όντας Πρόεδρος Πρωτοβάθμιου σωματείου, με ποιο αντάλλαγμα άραγε;
Επειδή πάλι έχει επιλεκτική μνήμη και μας βάζει στο στόμα φράσεις άλλων συναδέλφων, αλλά και επειδή έχουν αναγορεύσει σε σημαία αγώνων την αδιέξοδη επαναστατική γυμναστική που επέβαλαν στους ατυχείς εργαζόμενους, νυν ανέργους στην υπόθεση του ξενοδοχείου Athens Ledra ας τους υπενθυμίσουμε την αλήθεια:
  • Οι εργαζόμενοι θα πάρουν μέρος της αποζημίωσης από το εκπλειστηρίασμα επειδή βρέθηκε επενδυτής που πήρε το ξενοδοχείο από τα χέρια του χρεωκοπημένου ομίλου.
  • Πολλοί εργαζόμενοι ακούγοντας το ΠΑΜΕ, ρίσκαραν μέχρι τέλους την απώλεια της λήψης αποζημίωσης, αφού δεν είχαν προχωρήσει σε αγωγή εντός του εξαμήνου και διασώθηκαν 1 χρόνο και 10 ημέρες από το αιφνιδιαστικό λουκέτο του ξενοδοχείου επειδή αντάλλαξαν την αποχώρηση από την ψευδοκατάληψη του ξενοδοχείου (που είχαν μετατρέψει σε γιάφκα αλλά και εξυπηρετούσαν την εργοδοσία παρέχοντας υπηρεσίες δωρεάν φύλαξης) με την χορήγηση των απολύσεων από τον εργοδότη χωρίς ασφαλώς την καταβολή των νομίμων αποζημιώσεων.
  • Πρόσφατα η οικογένεια Παρασκευαϊδη με δική της πρόταση μας πλήρωσε 3 οφειλόμενους μισθούς (μέχρι το λουκέτο) για να τους απαλλάξουμε από κάθε ποινική ευθύνη, πράγμα που πράξαμε το σύνολο των εργαζομένων.
  • Είχαν πεισθεί με τα παραμύθια που διέδιδε η εργοδοτική πλευρά περί επενδυτή φαντάσματος και προέβησαν σε δημόσιες δηλώσεις στο Υπουργείο Εργασίας ότι επέκειτο από ώρα σε ώρα, το άνοιγμα του ξενοδοχείου.
  • Έσχατο αλλά ενδεικτικό της αφέλειάς τους, ο Πρόεδρος του Σωματείου ηγετικός στέλεχος του ΠΑΜΕ Τουρισμού μας παρέδωσε τις απολύσεις μας με τα χεράκια του! Δεν πρέπει να υπάρχει ανάλογο προηγούμενο στο συνδικαλιστικό κίνημα!!

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Εmail syxenol@gmail.com τηλ:28410-22784 ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 03 ΕΡΓΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ Τ.Κ.72100

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ 2 ΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΑ  ΧΑΝΙΑ 03 ΚΑΙ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.

Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 04 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.

ΓΙΑ ΤΑ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ
ΧΡΕΩΘΟΥΝ 15ευρω ΕΚΑΣΤΩΣ. 
ΤΗΛ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 6947440165 έως 28/02/2018. 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ

Η ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

  ΕΤΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 14/01/2018
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.  ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ.  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

Οι μέρες αυτές είναι γεμάτες ευχές με την ελπίδα και πίστη ότι κάτι νέο και ευτυχές μας προσμένει……..
Αυτό που επιθυμούμε και ευχόμαστε εμείς οι Ξενοδοχουπάλληλοι  είναι να είναι μία χρονιά θετικών αλλαγών, μετά από 8 χρόνια δύσκολα για τον κόσμο της μισθωτής εργασίας ,τους εργαζόμενους στα Ξενοδοχεία ,τους άνεργους και τους συνταξιούχους.

Η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων εντείνεται συνεχώς με την επέκταση και ενίσχυση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης, τις απολύσεις, τις απλήρωτες αποδοχές.
Η μεσαία τάξη διαλύεται, τα  εργατικά νοικοκυριά υποφέρουν. Φοροεπιδρομές, απειλές κατασχέσεων και  πλειστηριασμών.
 Θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα καταργούνται, όταν χρειάστηκαν αγώνες δεκαετιών για να θεσμοθετηθούν. Ευέλικτες μορφές εργασίας, εργολαβίες και ενοικιάσεις εργαζομένων επεκτείνονται σε όλους τους κλάδους. 
Οι κλαδικές συμβάσεις κατάντησαν είδος υπό  εξαφάνιση, οι μειώσεις μισθών  καθημερινότητα, η απλήρωτη εργασία για μήνες συχνό φαινόμενο. 
Παράλληλα υπάρχει έξαρση μαύρης εργασίας , μαθητείες και πρακτικές ασκήσεις που υποκαθιστούν θέσεις εργασίας.
Δηλαδή πρακτικές για φθηνό και χωρίς δικαιώματα εργατικό δυναμικό. 
Απαξίωση της δουλειάς μας ,αλλά και την υποβάθμιση της ποιότητας του Τουριστικού προιόντος.
 Πρακτικές από τις οποίες πλήττονται τόσο εμείς οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό, όσο και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Έχουμε την τιμή να εκπροσωπούμε τους εργαζόμενους ενός κλάδου που αποτελούν το βασικότερο μοχλό για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας.
Είμαστε  οι άνθρωποι αυτοί που καθημερινά δίνοντας το καλύτερο εαυτό μας  διαφημίζουμε  την χώρα μας σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου. 
Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, παρά αυτή την πολύ σημαντική και κοινώς αποδεχτή μεγέθυνση των αφίξεων και εσόδων, οι εργαζόμενοι του δεν εισπράξαμε μέρισμα από τα κέρδη, αλλά αντίθετα ζήσαμε και ζούμε καθημερινά την εργοδοτική αυθαιρεσία και αδικία, με ένα μικρό ποσοστό καλών εργοδοτών που ακόμα υπολογίζουν τον εργαζόμενο τους πρέπει να το πούμε ,για να μη τα ισοπεδώνουμε όλα.
Ερχόμαστε στο θέμα της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, όπου αντιμετωπίζουμε αδιαλλαξία από τους εργοδότες…..
Μπαίνουμε εκ νέου σε διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της Τ.Σ.Σ.Ε. 
Πρέπει να κατανοήσουν οι πάντες ότι η υπογραφή της Τ.Σ.Σ.Ε είναι κρίσιμη και σημαντική για τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία του Ν. Λασιθίου. Συμβάλει  στην ανάπτυξη του τόπου, αναβαθμίζεται η ποιότητα ζωής όλων. Δεν θα υπάρχει ο αθέμιτος ανταγωνισμός.
 Γι  αυτό πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επιτύχουμε έκ νέου την υπογραφή της, ώστε να κρατηθεί  ζωντανός ο θεσμός και η εργασιακή ειρήνη στην περιοχή μας.
Έχουμε στείλει προσκλήσεις για διάλογο  και στις τρείς ενώσεις ξενοδόχων. 
Ζητάμε να αρχίσουμε τις διαπραγματεύσεις όσο ποιό νωρίς γίνεται, ώστε με το άνοιγμα των ξενοδοχείων να έχει υπογραφή η σύμβαση. 
Πρέπει να καταλάβουν οι εργοδότες μας ότι δεν μπορούν χωρίς εμάς ούτε  και εμείς χωρίς αυτούς… 
Ένας καλά αμοιβόμενος εργαζόμενος έχει όρεξη για δουλειά και αποδίδει διπλά. 
Η αύξηση των  κρατήσεων  για την φετινή σαιζόν αναμένεται σύμφωνα με τους τούρ  οπερέιτορ  να  ξεπεράσει κάθε επιθυμητό  νούμερο ,και αύξηση των εσόδων σε σχέση του 2017 άνω του 5%  για το 2018.
Οι εργαζόμενοι, εδώ και 8 χρόνια αυτό που εισπράξαμε είναι μειώσεις,  βίαιες και άνισες αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις από τη δράση της εργοδοτικής ασυδοσίας. 
Μας είναι λοιπόν ακατανόητες όλες οι  κυβερνητικές επιλογές απέναντι στα πιεστικά προβλήματα των εργαζομένων του κλάδου που αποτελεί την ατμομηχανή της Οικονομίας.
Γι αυτό ζητάμε την κατάργηση της 6ης πράξης του Υπουργικού συμβουλίου που ακυρώνει το  θεσμό των Σ.Σ.Ε. και των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων.

Ζητήσαμε και απαιτήσαμε την υλοποίηση των προγραμμάτων μετεκπαίδευσης εδώ και δύο χρόνια από το Υπουργείο Τουρισμού.
Παρά τα συνεχή αιτήματα και παρεμβάσεις του Συνδέσμου , του Εργατικού Κέντρου και της Ομοσπονδίας, μας δηλώθηκε αρμοδίως ότι το Υπουργείο Τουρισμού προτίθεται να επαναλειτουργήσει Τμήματα Μετεκπαίδευσης σε μόλις 4 πόλεις της χώρας και μάλιστα την ύστατη ώρα που διακυβεύεται η απώλεια μιας ακόμα εκπαιδευτικής περιόδου. 
Εδώ και δύο μήνες περιμένουμε χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Η εκπαίδευση, η κατάρτιση και η μετεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού διαδραματίζουν ιδιαίτερο ρόλο στην ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στον Τουρισμό. 
Σε μία κατ’εξοχή  τουριστική χώρα , πως είναι δυνατόν να κλείνουν οι σχολές τουριστικών επαγγελμάτων  να καταργείται ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης …πού σύμφωνα με τους νόμους του Κράτους 1077/80 και 3105/03 το  Υπουργείο Τουρισμού υλοποιούσε επί δεκαετίες τμήματα μετεκπαίδευσης για τους εμπειρικά εργαζόμενους στα τουριστικά επαγγέλματα, ένα μοναδικό εκπαιδευτικό θεσμό που στόχευε στην βελτίωση και ανάπτυξη των προσόντων τους και ο οποίος έδωσε διαχρονικά, σημαντικά αποτελέσματα στην οργάνωση και στη βελτίωση της κουλτούρας και νοοτροπίας εξυπηρέτησης των πελατών, αναβαθμίζοντας το τουριστικό προιόν, αλλά και χορηγώντας επαγγελματικά δικαιώματα όπως επίδομα, υπαλληλική ιδιότητα και αποζημίωση.

Το  εφάπαξ οδηγείτε πλέον σε επίπεδα επιστροφής εισφορών, αυθαίρετα, χωρίς αναλογιστικές μελέτες.
Επίσης έχει καταργηθεί  από 13/5/2016 το δικαίωμα των ξενοδοχουπαλλήλων  στη λήψη του εφάπαξ με την συμπλήρωση  της 20ετίας και με 4500 ένσημα  οδηγώντας την απονομή στην συνταξιοδότηση. 
Σημαντικές επίσης καθυστερήσεις  σημειώνονται στην καταβολή του, με την αναμονή να έχει φτάσει τα τρία χρόνια.
 Η Ομοσπονδία έχει προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του άθλιου αντιασφαλιστικού νόμου της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που ισοπεδώνουν ερήμην τους τα δικαιώματα των ασφαλισμένων του Ταμείου Πρόνοιας Ιδιωτικού Τομέα.

Επιμένουμε ότι ο Τουρισμός μπορεί να καταστεί το όχημα για την έξοδο μας από την κρίση. Τα ρεκόρ επισκεψιμότητας  το επιβεβαιώνουν καθημερινά. Η δημιουργία θέσεων εργασίας και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου θα ενισχύσει αποτελεσματικά την απασχόληση και την στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Εμείς οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του Συνδέσμου Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου ευχαριστούμε όλες τις συναδέλφισσες  και  συνάδελφους που μας εμπιστεύτηκαν  με την ψήφο τους, και επιβεβαιώνουμε την ενότητα και αποφασιστικότητα των εργαζομένων να αντιπαλέψουμε αγωνιστικά τις αντεργατικές κυβερνητικές πολιτικές που ισοπεδώνουν τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα μας.
 Μόνο ενωμένοι μπορούμε να βγούμε από τα σημερινά αδιέξοδα ύφεσης και ανεργίας.
Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε.
Απαιτείται ο κόσμος της εργασίας να γίνει πρωταγωνιστής της εξόδου από την κρίση με όρους ισότητας , κοινωνικής δικαιοσύνης και εθνικής αξιοπρέπειας.
Ο μόνος δρόμος προάσπισης της απασχόλησης και των δικαιωμάτων των εργαζομένων είναι η συστράτευση και  συσπείρωση. 
Μόνο η ενιαία δράση του συνδικαλιστικού κινήματος μπορεί να απαντήσει στην επίθεση κατά των δικαιωμάτων μας και να μας βγάλει από τα σημερινά αδιέξοδα ύφεσης και ανεργίας.
Σας καλούμε λοιπόν όλους να παλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο.
Εμείς θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι το δίκιο των εργαζομένων στον Τουρισμό να ξαναγίνει ΔΙΚΑΙΟ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ !!!
Οι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο έως και Δευτέρα 29 Ιανουαρίου από  9:00 το πρωί έως 14:00 μμ στο γραφείο του Συνδέσμου στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου. Τηλ.επικοινωνίας 28410/22784.

                           ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ  ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ:

1.Αποκατάσταση του πλαισίου της Εργατικής Νομοθεσίας
2.Επαναφορά των Κλαδικών Συμβάσεων – Υποχρεωτικότητα και επεκτασιμότητα προς όλους.
3.Υπεράσπιση των Εφάπαξ παροχών – Κατάργηση του νέου νόμου .
4.Αποκατάσταση της επιδότησης ανεργίας εποχικών  στην αρχική μορφή.
5.Αναβάθμιση ποιότητας τουριστικού προιοντος – Εκπαίδευσης – Μετεκπαιδεύσης.
6.Επιμήκυνση της Τουριστικής περιόδου.
7.Ενίσχυση του ΣΕΠΕ.
8.Προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς .
9.Μέτωπο κατά της ΑΝΕΡΓΙΑΣ και της ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ.
10.Κατάργηση της άγριας υπερφορολόγησης.

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ

                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ο Σύνδεσμος Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Ν.Λασιθίου εύχεται στα μέλη του και σε όλο τον κόσμο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ – ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ .
Το 2018 ας είναι μια χρονιά θετικών αλλαγών  στην προσωπική μας ζωή και στην πορεία του τόπου μας.
Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης θα γίνονται καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακο από  Δευτέρα 08 Ιανουαρίου έως Δευτέρα  29 /01/2018 και ώρα 09:00πμ  έως 14:00 μμ στο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου Λευκών Ορέων 3 Αγ. Νικόλαος .
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 28410 22784
Η Ετήσια Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 14 Ιανουαρίου και ώρα 10;30 π.μ.
με θέματα:
1. Προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο.
2.Διοικητικός - οικονομικός  απολογισμός - Έκθεση εξελεγκτικής επιτροπής.
3.Πρόγραμμα δράσης.
Στή  συνέχεια θα γίνει η κοπή της Βασιλόπητας  στό Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου.Λευκών Ορέων 3.
                                  
  ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο Πρόεδρος                                               
Μιχ.Γαρεφαλάκης
Η Γεν. Γραμματέας
Μαρία  Μαρκάκη -  Φαζού