Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΨΗΦΙΣΜΑ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Εμείς οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό καταγγέλνουμε την απόφαση τηs Υπουργού κας Κεφαλογιάννη για την μεταφορά τηs Ανωτέραs Σχολήs Tουριστικήs Eκπαίδευσηs Aγ. Νικόλαου στο Ηράκλειο.
Εδώ και χρόνια στιs διεκδικήσειμαs ήταν είναι και θα είναι η αναβάθμιση ποιότηταs τουριστικού προιόντοs με αναβάθμιση τηs Εκπαίδευσηs - μετεκπαίδευσηκαι διεύρυνση τηs τουριστικήπεριόδου και στουs 12 μήνετου χρόνου,αυξάνονταs τα έσοδα και την απασχόληση.
Η Υπουργόs Τουρισμού αν αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα βελτίωσειτου παραγόμενου τουριστικού προιόντοs,πρέπει να υπερασπιστεί τη δημόσια εκπαίδευση - μετεκπαίδευση,την τροποποίηση,τον άμεσο εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση τηs,κόντρα στα συμφέροντα για να εξυπηρετηθούν οι σύγχρονεs ανάγκεs του τουρισμού.
Σύνδεση των σχολών τουριστικών επαγγελμάτων με την αγορά εργασίαs και εφαρμογή των ν.1150/72 και 15/45/85 που προβλέπουν προτεραιότητα στιs προσλήψειs των αποφοίτων σχολών τουριστικών επαγγελμάτων.
Η στελέχωση όλων των τουριστικών μονάδων με έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό,είναι η αναγκαία και απαραίτητη προυπόθεση,για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προιόντοs που έχει ανάγκη ο τουρισμόs τηsχώραs μαs.
Η δημόσια τουριστική εκπαίδευση έχει πολλά προβλήματα,απόροια τηs απαξίωσηs και αδιαφορίααπό το εποπτεύον Υπουργείο Τουρισμού.Είναι αμφίβολεοι προθέσειs τηs Υπουργού τουρισμού γι αυτό το λόγο απαιτείται άσκηση συνδικαλιστικών πιέσεων και από όλουs τουφορείτου Δήμου μαs.
Το φώτου πολιτισμού σε όλο τον κόσμο πηγάζει από την ΚΝΩΣΣΟ.
Το φώs στον τουρισμό άρχισε από τον Αγ.Νικόλαο και παρακαλούμε πολύ να γίνει κατανοητό.
Απαιτούμε:
Την παραμονή τηs ΑΣΤΕΑΝ στόν Αγ.Νικόλαο όπου λειτουργεί εδώ και 15 χρόνια και παρά τιs αντίξοεσυνθήκεs έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα στην εκπαίδευση στελεχών τουρισμού.
Η αναβάθμιση μπορεί να γίνει χωρίs να μεταφερθεί στο διπλανό Νομό,
έφ οσον φυσικά υπάρχει θέληση για να γίνει αυτό και όχι μόνο γιά εξυπηρέτιση πολιτικών συμφερόντων.Δεν συντέχει κανέναλόγοs για να μετακομίσει η ΑΣΤΕΑΝ στο Ηράκλειο. Θεωρούμε άδικη και αδιανόητη την πρόθεση τηsΥπουργού τουρισμού για την μεταφορά τηs σχολήs από τον Αγ.Νικόλαο απ όπου ξεκίνησε ο τουρισμόs πρίν 40 χρόνια.
                                                  ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧ. ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                                      ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ – ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 49ου  ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ Π.Ο.Ε.Ε. -Υ.Τ.Ε


Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 διεξήχθη το ετήσιο απολογιστικό Συνέδριο της
Ομοσπονδίας μας. Υπερψηφίστηκε από το σύνολο των ψηφισάντων ο Διοικητικός και
Οικονομικός απολογισμός. Η μειοψηφία στον κλάδο (προσκείμενη στο Κ.Κ.Ε.) απέδρασε και
από την προηγηθείσα Ολομέλεια Διοίκησης και από την ψηφοφορία του Συνεδρίου και από τα
προβλήματα και την κοινή λογική.

Το σώμα του Συνεδρίου αποδοκίμασε σθεναρά τη σεχταριστική βία, τους τραμπουκισμούς
εντός της αίθουσας και τις εμμονές και ιδεοληψίες τους. Κατασυκοφαντούν την Ομοσπονδία για
την ..κατάπτυστη σύμβαση στα Ξενοδοχεία, όπως την χαρακτηρίζουν, αλλά το ερώτημα είναι θα
βρεθεί ένας(1!) να την καταγγείλει στον εργοδότη του και να ζητήσει να μην ισχύει για τον εαυτό
του; Ποιος αλήθεια επιθυμεί να αμείβεται με μια «κατάπτυστη σύμβαση»;

Σε ό,τι αφορά το Ταμείο Πρόνοιας και το εφάπαξ εξουσιοδοτήθηκε η Διοίκηση να προχωρήσει
σε απεργιακές κινητοποιήσεις και να προσφύγει στο Σ.τ.Ε. κατά των Υπουργικών Αποφάσεων
του Υπουργού παραπληροφόρησης και εξαπάτησης των εργαζομένων Ι. Βρούτση, ο οποίος ενώ
κομπάζει δημοσίως ότι δεν έθιξε το Ταμείο του Ιδιωτικού Τομέα στην πράξη όχι μόνο προχωρά
σε νέο κούρεμα του απονεμόμενου εφάπαξ αλλά καταργεί και το νομοθετημένο δικαίωμα των
Ξενοδοχοϋπαλλήλων στη λήψη του εφάπαξ με 20 έτη προϋπηρεσία θεσμοθετημένο με νόμους
και το Καταστατικό του Ταμείου λόγω της εποχικότητας.

Το Συνέδριο της Ομοσπονδίας αποδοκιμάζει και καταγγέλλει για συνένοχη δράση με τον
Υπουργό στο κατεδάφιση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων τον Πρόεδρο
και Αντιπρόεδρο του ΤΑΠΙΤ και εκφράζει την απόφασή μας να αντιδράσουμε στις έκνομες και
αντισυνταγματικές μεθοδεύσεις των Υπουργικών αποφάσεων.

Εργαστήριο Ενδυνάμωσης στη Δομή Ισότητας των Φύλων



Προώθηση και ενίσχυση της συμμετοχής των γυναικών στα όργανα
εκπροσώπησης των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων
Η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος (Γ.Σ.Ε.Ε.), το Ινστιτούτο Εργασίας της
Γ.Σ.Ε.Ε. και η Δομή Ισότητας των Φύλων Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου στο πλαίσιο
του Υποέργου 2 «Ενέργειες Επιμόρφωσης και ενδυνάμωσης εργαζομένων γυναικών», του
έργου «Προώθηση και ενίσχυση της συμμετοχής των γυναικών στα όργανα εκπροσώπησης
των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων», σας προσκαλούν σε εργαστήριο που θα
υλοποιηθεί με στόχο την ενδυνάμωση εργαζόμενων γυναικών/συνδικαλιστριών στα ζητήματα
του συνδικαλισμού και της ισότητας των φύλων, υπό το πρίσμα της παρούσας δυσμενούς
οικονομικής συγκυρίας.
Το τέταρτο εργαστήριο ενδυνάμωσης με θέμα: «Εργασιακή εμπειρία και η θέση
των γυναικών στην παραγωγική διαδικασία. Η διαχείριση του άγχους στο χώρο της
εργασίας» και εκπαιδευτή τον κ. Αλέξανδρο Παναγιωτάκη, Ψυχολόγο, Στέλεχος Δομής
Ισότητας του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου θα πραγματοποιηθεί στον Άγιο Νικόλαο την
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014 και απευθύνεται σε γυναίκες συνδικαλίστριες.
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στο Εργατικό Κέντρο Αγίου Νικολάου, που
βρίσκεται στην οδό Δημοκρατίας 23, Άγιος Νικόλαος:
-την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 17:00 – 22:00
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο εργαστήριο ενδυνάμωσης
μπορείτε να απευθύνεστε στον κ. Αλέξανδρο Παναγιωτάκη, τηλ: 2810 343616 και
6972631051, email isotitairaklio@gmail.com ή στην κυρία Μαρία Mαρκάκη Φαζού -,
Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Λασιθίου, τηλ. 6948404454.
Στο εργαστήριο ενδυνάμωσης θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 09/02/2014

Το Δ. Σ. του Συνδέσμου Ξενοδοχουπαλληλων Ν. Λασιθίου καλεί τα Μέλη του σε Έκτακτη _Ειδική Γενική Συνέλευσή την Κυριακή 9 Φεβρουάριου και ώρα 11:00π μ στο παλιο Εργατικό Κέντρο Ν. Λασιθίου. Με θέμα :Ενημέρωσή σχετικά με τις εξελίξεις για την υπογραφή εκ νέου της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασής Εργασίας. Πρέπει να ήμαστε όλοι εκεί να μη λείψει κανείς!!!
 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                     Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μιχ. Γαρεφαλάκης                                               Μ.Μαρκάκη - Φαζού

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΗΤΑΣ - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΞΕΝΟΔΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
 Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ
ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΟΤΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΚΤΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
ΕΩΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2014 ΚΑΙ ΩΡΑ 9:00 π.μ. ΕΩΣ 14:00 μ.μ. ΣΤΟ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΙΝΟΩΣ 51 ΑΜΜΟΥΔΙ
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΗΛ :28410 22784.

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΚΗ 12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 10:30π.μ. ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Η
ΕΤΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ:
1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟ ΚΛΑΔΟ
2)ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
3)ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗ.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΛΕΥΚΩΝ ΟΡΕΩΝ 3


       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             H ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧ.ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ                    ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΑΚΗ - ΦΑΖΟΥ

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

EYXEΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ  ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2014

Αs έχουμε όλοι μαs Υγεία,Ευτυχία,Ευημερία.
Ας μην χάσουμε την ελπίδα μας,
ας συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε
βάζοντας το λιθαράκι του ο
καθένας μας για το καλύτερο.
Ας δώσουμε δύναμη και ζωή
στη συλλογικότητα και
την αλληλεγγύη.
Καλές Γιορτές !!!!

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ  ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2014
Αs έχουμε όλοι μαs Υγεία,Ευτυχία,Ευημερία.
Ας μην χάσουμε την ελπίδα μας,
ας συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε
βάζοντας το λιθαράκι του ο
καθένας μας για το καλύτερο.
Ας δώσουμε δύναμη και ζωή
στη συλλογικότητα και
την αλληλεγγύη.
Καλές Γιορτές !!!!

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΕΕ- - ΥΤΕ

Ξεκίνησε στις 02.12.13 η διαπραγμάτευση μεταξύ της Ομοσπονδίας μας και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων με σκοπό κατάρτιση και υπογραφή νέας Εθνικής Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στα Ξενοδοχεία που ως γνωστό λήγει στις 31.12.2013. Η νέα Σύμβαση θα συντελέσει στη δημιουργία ενός σταθερού και συνεκτικού πλαισίου στη λειτουργία των επιχειρήσεων και στην απασχόληση των εργαζομένων με ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και διαβιώσεις έχει σαν αποτέλεσμα στίs  καλές προσφερόμενες υπηρεσίες.
Θεωρούμε ως σημαντικό πλεονέκτημα ότι ο Τουρισμός ανθίσταται ικανοποιητικά στις διαλυτικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης, εξήλθε από την καλύτερη περίοδο των τελευταίων ετών από πλευράς επισκεψιμότητας και εσόδων και ως εκ τούτου ο κλάδος μπορεί να κινηθεί κόντρα στην απορύθμιση των εργασιακών σχέσεων και την κατακρήμνιση των μισθών επενδύοντας στη διασφάλιση των αποδοχών των εργαζομένων και στον περιορισμό των φαινομένων αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων αναλόγως της διαχείρισης του εργατικού κόστους.
Μια νέα συμφωνία και υπογραφή σύμβασης θα συμβάλλει ευεργετικά στην ευημερία των εργαζομένων, στον τουρισμό και στην ίδια την Οικονομία.
Οι Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι η υπογραφή της Κ.Σ.Σ.Ε. θα έχει σαν αποτέλεσμα για την περίοδο που έρχεται καλύτερους μισθούς και να μην χαθούν τα επιδόματα που ισχύουν μέχρι σήμερα.
 
Θα πρέπει να είμαστε σε επιφυλακή!
Για το Σωματείο
Πρόεδρος                            Γ. Γραμματέας